Πολλές και διαφορετικές οι ερμηνείες για την πολυσυζητημένη έννοια του ηγέτη.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 29 Απριλίου 2015 η εσπερίδα της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean Collegeμε θέμα: “Ηγεσία υπό πίεση”. Πολλοί ήταν οι ενδιαφερόμενοι που γέμισαν ασφυκτικά το Lecture Hall του Κολλεγίου με σκοπό να ακούσουν τις διαφορετικές απόψεις των εισηγητών για την έννοια «ηγεσία» και τις διαφορετικές εκφάνσεις της. Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο επικεφαλής της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, Δρ. Πάρης Λιανός.
Ο Δρ. Λουκάς Άννινος (Επιστημονικός Συνεργάτης στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά) στην εισήγηση του περιέγραψε τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν έναν ηγέτη νάρκισσο και πώς επηρεάζει αυτός τους γύρω του.
Αντλώντας πληροφορίες από την μακρόχρονη θητεία του στις ειδικές δυνάμεις, ο Δρ. Κωνσταντίνος Περρωτής (Ψυχολόγος με ειδίκευση στην Εργασιακή Ψυχολογία και μέλος του British Psychological Society), περιέγραψε τις συνθήκες πίεσης που παρουσιάζονται στο σύγχρονο εργασιακό χώρο και πώς ένας ηγέτης μπορεί και πρέπει να τις αντιμετωπίζει και να τις αμβλύνει για το καλό του οργανισμού του και των συνεργατών του.
Τέλος, ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος (Mediterranean College Lecturer, Owner Kick-Ad και συγγραφέας του βιβλίου «156 μαθήματα ηγεσίας»), προσπάθησε να σταχυολογήσει εμπειρίες από την μακρά του εμπειρία στο χώρο της διαφήμισης και της αγοράς σχετικά με παραδείγματα θετικής όσο και αρνητικής ηγεσίας και πως αυτά μπορούν να μας γίνουν μαθήματα.
Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College είναι από τις πρώτες, που ιδρύθηκαν για σπουδές management και διοίκησης επιχειρήσεων στην Ελληνική ιδιωτική εκπαίδευση. Προσφέρει μια σειρά από επιλεγμένα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά πανεπιστημιακά προγράμματα σε συνεργασία με το University of Derby, πιστοποιημένα από κορυφαίους επαγγελματικούς φορείς (CMI, CIM, κ.α.). Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης περιλαμβάνουν διαλέξεις, σεμινάρια επίλυσης ασκήσεων και ανάλυσης case studies, εργαστηριακά μαθήματα, video προβολές, business games, tutorials. Οι μέθοδοι αξιολόγησης γίνονται με γραπτές ατομικές & ομαδικές εργασίες, business plans, portfolios, online tests, γραπτές εξετάσεις, παρουσιάσεις, έρευνες, εφαρμογή προσομοιώσεων, συμβουλευτικά projects, διπλωματική εργασία. Τα παραπάνω επιτυγχάνονται με τη συνδρομή καθηγητών – επαγγελματιών της αγοράς και την υποστήριξη δικτύου 120 συνεργαζόμενων εταιριών.
Δείτε αναλυτικά τις εισηγήσεις των κκ Άννινου και Περρωτή: