Ο Αλυσοδεμένος Ελέφαντας |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Εισαγωγή – Γνωριμία – Ζέσταμα |
|||||||
Ανάγνωση ιστορίας |
|||||||
Ασκήσεις |
|||||||
1η άσκησηΜικρή Συζήτηση Τι παράξενο εντοπίζει το παιδί σε σχέση με τον ελέφαντα; Τι περιμένει το παιδία να κάνει κάποια στιγμή ο ελέφαντας; Ποιο είναι το δυνατό στοιχείο του συγκεκριμένου ζώου που δεν φαίνεται να αξιοποιεί; Σκέψου τα δικά σου δυνατά σημεία. Θέλεις να μοιραστείς ένα μαζί μας; Σκέψου ένα δημιουργικό τρόπο να μας παρουσιάσεις το δυνατό στοιχείο του χαρακτήρα σου π.χ. παντομίμα,τραγούδι, χορό, κίνηση κ.α. |
|||||||
2η άσκησηΜε τις λέξεις που ακολουθούν, γράψτε ένα μικρό κείμενο, όποιος θέλει μοιράζεται την ιστορία που έγραψε Ζωή, Συνήθεια, Δεμένος, Αλλάζω, Χαρά, Δύναμη, Ονειρεύομαι |
|||||||
3η άσκησηΧαρτί του μέτρου Εσωτερικό – Τι σκέφτεται ο Ελέφαντας ενώ είναι δεμένος; Εξωτερικό – Ο Ελέφανατς απελευθερώθηκε τι σκέφτεται τώρα; |
|||||||
4η άσκησηΠαντομίμα Χωριζόμαστε σε ομάδες και να αναπαριστούμε σκηνές της ιστορίας |
|||||||
5η άσκησηHot chair Συνέντευξη από τον ελέφαντα |
|||||||
6η άσκησηΕικαστικα – κολάζ Εκτυπώνουμε το σχέδιο ενός ελέφαντα και κάνουμε κολάζ όλοι μαζι |
|||||||
ΚλείσιμοΤο μπαλόνι που φουσκώνει και ξεφουσκώνει |
|||||||
Τεχνικές Δραματοθεαραπείας που αξιοποιούνται: Αφήγηση ιστορίας Κατασκευή ιστορίας Εικαστικά Αυτοσχεδιασμός Κίνηση Μίμηση |