Με τη συμμετοχή πολλών ενδιαφερομένων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου η Ομιλία με θέμα «Hotel Digital Marketing Across Cultures», που διοργάνωσαν η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και η Σχολή Τουρισμού & Φιλοξενίας του Mediterranean College Θεσσαλονίκης, με εισηγήτριες τις εκπροσώπους της εταιρείας Ψηφιακής Επικοινωνίας Deventum κ.κ. Μαρία Κεχαγιά, Digital Marketing Specialist & Θεοδώρα Λάλου, Account Manager (Ηotel).
Στόχος της ομιλίας ήταν η παρουσίαση τεχνικών, εργαλείων και μεθόδων Digital Marketing, που εφαρμόζονται στον κλάδο της Φιλοξενίας, με στοχευμένη ανάλυση στα χαρακτηριστικά, τις επιθυμίες και την γενικότερη διαφοροποίηση στην προσέγγιση των εθνικοτήτων με βάση την κουλτούρα τους. Η ομιλία ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις από τους συμμετέχοντες.
Ενημερωθείτε σήμερα για τα αναγνωρισμένα και πρόσφατα ανανεωμένα Bachelor’s και Master’s που προσφέρονται από τις Σχολές Τουρισμού & Φιλοξενίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, σε συνεργασία με το TOP10 University of Derby (σε σπουδές Management & Tourism and Hospitality).