Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Το Mediterranean College αναδεικνύει την έρευνα για την παιδική ηλικία μέσω του Φοιτητικού Συνεδρίου «Histories of Childhood»January 30, 2025
-
Το Mediterranean College στο επίκεντρο των εξελίξεων στη Ναυτιλία και τις Κεφαλαιαγορές!!January 30, 2025
-
MC Freshers’ Days 2025 Προπτυχιακών ΠρογραμμάτωνJanuary 26, 2025
-
Αγγλική Φιλολογία: 7+1 Προοπτικές καριέραςJanuary 26, 2025
-
Μηχανολόγος μηχανικός: Τι κάνει - ΜισθόςJanuary 19, 2025
-
Η Μόδα ως Τέχνη και Performance: Μια Συμβιωτική Σχέση Σώματος και ΕνδύματοςJanuary 13, 2025
-
Πώς να γράψεις βιβλιογραφία APA Style 7January 11, 2025
-
Πώς να γράψεις βιβλιογραφία Harvard StyleDecember 30, 2024
-
Πώς γράφω βιβλιογραφία σε Εργασία (Πλήρης Οδηγός)December 23, 2024
-
Πολιτικός μηχανικός: Τι κάνει και προοπτικέςDecember 20, 2024
-
Ξεκλειδώνοντας τα Όνειρα: Μια Φαινομενολογική Ματιά στην Ανάλυση των ΟνείρωνDecember 19, 2024
-
Συμπερίληψη στην Πράξη: Ένα event για τη διαφορετικότητα από το Mediterranean College!December 17, 2024
Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021