Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Graduation Awards Ceremonies Class 2024March 10, 2025
-
17ο XINIS EDUCATION FESTIVAL POWERED BY MEDITERRANEAN COLLEGE & ΣΑΕΚ ΑΛΦΑMarch 10, 2025
-
Neuromarketing & Επιχειρήσεις: Ξεκλειδώνοντας το Μυστικό της Καταναλωτικής ΣυμπεριφοράςMarch 10, 2025
-
Εκπαιδευτικό quiz για ενημερωμένους & «δυνατούς» λύτες!March 5, 2025
-
Συνεργασία του Mediterranean College με την Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος (ΕΕL.ΒΕ)February 28, 2025
-
Οι κορυφαίοι του Τουρισμού «άνοιξαν» νέους ορίζοντες στον τουριστικό κλάδοFebruary 27, 2025
-
Στρατηγικές Βιωσιμότητας για το Μέλλον: Φιλοξενία και Βιομηχανία σε Δράση!February 27, 2025
-
Η ηθική ηγεσία στις επιχειρήσειςFebruary 27, 2025
-
Νέα συνεργασία του Mediterranean College με τη Newrest Hellas!February 24, 2025
-
Τι είναι το Business Intelligence (BI)February 19, 2025
-
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Ξένες Γλώσσες: Γέφυρες Γνώσης και Αποδοχής για το Μέλλον!February 17, 2025
-
Νέα συνεργασία του Mediterranean College με το Grand Hotel Palace!February 17, 2025

Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021