Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Διαγωνισμός Fashion DesignJuly 19, 2024
-
Τα "έξυπνα" επαγγέλματα του μέλλοντοςJuly 17, 2024
-
BSc vs BA: Τι σημαίνουν και οι διαφορές τουςJuly 17, 2024
-
Συνεργασία του Mediterranean College με την MANDYNAMICJuly 17, 2024
-
Συνεργασία του Mediterranean College με τον Αθηναϊκό Γυμναστικό ΣύλλογοJuly 15, 2024
-
Students Exchange Programme 2024July 15, 2024
-
Ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων συμμετείχαν σε μια ουσιαστική συζήτηση για την επιχειρηματικότητα!July 15, 2024
-
Τοποθέτηση του Mediterranean College για τα οικοσυστήματα, στο 10ο Ναυτιλιακό Συνέδριο του ΙΕΚ ΑΛΦΑ Πειραιά!July 15, 2024
-
Νέες στρατηγικές συνεργασίες του Mediterranean College στα Ποσειδώνια 2024July 11, 2024
-
To Mediterranean College στο University of DerbyJuly 11, 2024
-
Συνεργασία του Mediterranean College με τον Όμιλο ΣφακιανάκηJuly 11, 2024
-
Παναγιώτης Αντωνίου - Ο χαρισματικός αθλητής του Mediterranean College Θεσσαλονίκης!July 9, 2024
Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021