Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Ξεκλειδώνοντας τα Όνειρα: Μια Φαινομενολογική Ματιά στην Ανάλυση των ΟνείρωνDecember 19, 2024
-
Συμπερίληψη στην Πράξη: Ένα event για τη διαφορετικότητα από το Mediterranean College!December 17, 2024
-
Στρατηγική Συνεργασία του Mediterranean College με τον κορυφαίο Όμιλο Εταιρειών Epsilon Net!December 17, 2024
-
Πώς γράφω βιβλιογραφία σε Εργασία (Πλήρης Οδηγός)December 15, 2024
-
Οι φοιτητές της Σχολής Τουρισμού & Φιλοξενίας «κάθισαν στα τουριστικά θρανία»!!December 12, 2024
-
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥDecember 12, 2024
-
Mediterranean College και Emfasis Non-Profit: Συνεργασία με Κοινωνικό ΑποτύπωμαDecember 11, 2024
-
Employability Fair 2024: Ένας Δυναμικός Κόμβος Σύνδεσης Εκπαίδευσης & Αγοράς Εργασίας!December 11, 2024
-
Πολιτικός μηχανικός: Τι κάνει και προοπτικέςDecember 8, 2024
-
MC Xmas Stories… Ένα δώρο για τον καθένα!December 2, 2024
-
Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Σχολής Μηχανικών στο Αιολικό Πάρκο της JASPER WIND SANovember 19, 2024
-
Το Mediterranean College στη Διεθνή Έκθεση Philoxenia Hotelia 2024November 8, 2024
Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021