Το 1ο Ιδιωτικό Κολλέγιο της Ελλάδας συμμετείχε στο 2o International Conference on Quantitative, Social, Biomedical and Economic Issues 2018 (ICQSBEI ’18), που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 2 & 3 Μαρτίου 2018 στην Αθήνα, με την εισήγηση «Τhe impact of digital marketing on sustainable consumer behavior» της 3ετούς φοιτήτριας του Προγράμματος BA (Hons) Business Management (Marketing) του Mediterranean College Γεωργίας Αλεξάκη. Η φοιτήτρια της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων παρουσίασε έρευνα σχετικά με την συμβολή του digital marketing στην ανάπτυξη μιας υπεύθυνης καταναλωτικής συμπεριφοράς και επέδειξε εξαιρετικές ικανότητες αλληλεπίδρασης, έρευνας και παρουσίασης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, στην παρουσίαση της κας Αλεξάκη συμμετείχε ο καθηγητής και Κοσμήτορας του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Βασίλειος Κέφης και η καθηγήτρια του Βusiness School του Mediterranean College, Δρ. Παναγιώτα Ξανθοπούλου.
Το ICQSBEI ’18 αποτέλεσε ένα φόρουμ για τη συνάντηση ερευνητών από όλο τον κόσμο για την ανταλλαγή ιδεών και γνώσεων, προσφέροντας την ευκαιρία για την παρουσίαση Θεωρητικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών στους τομείς των Νέων Τεχνολογιών (Internet, Κοινωνικά Μέσα, Smart Phones, κ.ά) για την πληροφόρηση, την επικοινωνία, την ψυχαγωγία, την Εκπαίδευση, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Μάρκετινγκ.
Πιστό στην ακαδημαϊκή κουλτούρα που το διέπει για ανάπτυξη και προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας και σε συνεργασία με το κορυφαίο Βρετανικό Πανεπιστήμιο University of Derby, το Mediterranean College συμμετέχει ενεργά σε κορυφαία ακαδημαϊκά συνέδρια. Βασικός στόχος της συμμετοχής είναι να προάγει το ερευνητικό έργο καθηγητών και φοιτητών στα επιστημονικά πεδία που προσφέρει.