Για τις σύγχρονες τάσεις του Marketing είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016 οι δευτεροετείς φοιτητές του προγράμματος BA (Hons) Business (Marketing), στο πλαίσιο διεξαγωγής του μαθήματος “Marketing Communications”.
Καλεσμένος (guest lecturer) του Business School του Κολεγίου ήταν ο κ. Βασίλης Πυλαρινός, Γενικός Διευθυντής της διαφημιστικής εταιρίας Mad in Media. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ο κ. Πυλαρινός ανέφερε τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου επαγγελματία στο Marketing, ανέλυσε στις νέες τάσεις της αγοράς (όπως το in-store Marketing, to Digital Marketing κ.λπ.) και υπογράμμισε τη σημασία του να κατανοεί ένας επαγγελματίας το προϊόν του και το κοινό στο οποίο εκείνο απευθύνεται.
Να σημειωθεί ότι, η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College είναι από τις πρώτες, που ιδρύθηκαν για σπουδές management και διοίκησης επιχειρήσεων στην Ελλάδα, προσφέροντας σύγχρονη εκπαίδευση σε όλους τους βασικούς άξονες του Marketing, της Οικονομίας και Διοίκησης.
Σε συνεργασία με το TOP50 Βρετανικό Πανεπιστήμιο University of Derby, το Mediterranean College προσφέρει αναγνωρισμένα και πρόσφατα ανανεωμένα Bachelors & Masters, ισοδύναμα επαγγελματικά με εκείνα των δημοσίων ΑΕΙ και πιστοποιημένα από κορυφαίους επαγγελματικούς φορείς (CMI, CIM, κ.α.).
Η εκπαιδευτική διαδικασία ενισχύεται μέσα από διαλέξεις καθηγητών αλλά και guest lectures στελεχών της αγοράς, σεμινάρια επίλυσης ασκήσεων και ανάλυσης, case studies, εργαστηριακά μαθήματα, video προβολές, business games, tutorials και ανεξάρτητη μάθηση.
Mediterranean College
Αθήνα: Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, ΤΗΛ.: 210 8899600
Θεσσαλονίκη: Εγνατία 2-4, ΤΗΛ.: 2310 287779 / 2310 547708