H παρουσίαση του Ομίλου Grecotel, η κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων, η ανάλυση των επιμέρους τμημάτων, οι συνέργειες, αλλά και η ευρύτερη φιλοσοφία της μεγαλύτερης Ελληνικής οικογένειας ξενοδοχείων. Αυτό ήταν το θέμα της Ομιλίας με τίτλο «Grecotel – 40 χρόνια Κρητική Φιλοξενία» που διοργάνωσε την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου η Σχολή Τουρισμού-Φιλοξενίας του Mediterranean College, στο πλαίσιο του 7ου Employability Week.
Ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο κ. Γιάννης Τσιχλής- Διευθυντής Marketing των Grecotel Hotels & Resorts.
Ο κ. Τσιχλής αναφέρθηκε στην έμφαση που δίνεται στην ικανοποίηση του φιλοξενούμενου και στη συνολική εμπειρία φιλοξενίας, στο ρόλο του επισιτισμού και τη σημασία που δίνει η Grecotel στο φαγητό και τις πρώτες ύλες. Ο Διευθυντής Marketing των Grecotel Hotels & Resorts έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην επένδυση που κάνει ο Όμιλος στο ανθρώπινο δυναμικό του, φροντίζοντας τον καθένα ξεχωριστά και ποιες ευκαιρίες εξέλιξης τους παρέχει.
Σκοπός όλων των δράσεων που εντάσσονται στο Employability Week είναι να ενισχύσουν τις επαγγελματικές δεξιότητες των φοιτητών και αποφοίτων του Mediterranean College και να τους προετοιμάσουν για την είσοδό τους στη σύγχρονη απαιτητική αγορά εργασίας.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις εκδηλώσεις του 7ου Employability Week και για τις υπόλοιπες δράσεις απασχολησιμότητας του Mediterranean College, μπορείτε να ενημερωθείτε στο www.mc-employability.gr