«Ο κλάδος των eSports στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης· πολλές είναι ωστόσο, οι εταιρείες που στοχεύουν στο νεανικό κοινό και θέλουν να τον αξιοποιήσουν διαφημιστικά! Οι διαφημιστικές χορηγίες ομάδων & τουρνουά Esports, χορηγίες σε μεμονωμένους παίκτες ή συνδυαστικά σε όλα τα προηγούμενα, παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον! Απώτερος στόχος τους; Η βελτίωση της εικόνας τους (άρα και η μεγιστοποίηση τους κέρδους), καθώς και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, σε ένα μεγάλο μέρος της αγοράς».
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι ομιλητές που συμμετείχαν στο eSports Forum «Esports: Competitive Button Pressing», το οποίο διεξήχθη την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019, από τις Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων & Πληροφορικής, του Mediterranean College και το Gamespace.gr, στο πλαίσιο του Employability Fair 2019.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Μιχάλης Σιγάλας, Owner & Team Manager at GameSpace eSports | KMS Productions. Στο πάνελ συμμετείχαν επαγγελματίες από τον χώρο των eSports και τον τομέα της Ψυχολογίας:
- Γιάννης Μόλλας – Founder @ We Love Gaming
- Αλέξανδρος Φράγκος – League of Legends Coach
- Γιάννης Βιδάλης – CEO @ VGL eSports
- Δημήτρης Χιόνης – Ψυχολόγος
Στη διάρκεια των παρουσιάσεών τους, οι ομιλητές σημείωσαν πως τα eSports αποτελούν τα τελευταία χρόνια τη νέα εναλλακτική προσέγγιση χορηγών και συνεργατών. Κατέληξαν στην κοινή διαπίστωση ότι οι «επαγγελματίες» παίκτες videogames αυξάνονται ραγδαία, καθότι εδώ και χρόνια διοργανώνονται στην Ελλάδα πολλά τουρνουά με χρηματικά έπαθλα και μεγάλο ανταγωνισμό.
Ενημερωθείτε σήμερα για τα αναγνωρισμένα Bachelor’s και Master’s που προσφέρονται από τις Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων & Πληροφορικής του Mediterranean College, σε συνεργασία με το TOP26 University of Derby (TOP10@ BUSINESS Studies).