Σχολή Ψυχολογίας
- Professional Doctorate Counselling Psychology
- MSc Occupational Psychology
- MSc Counselling and Psychology in Educational Settings
- MSc Applied Psychology: Clinical Psychology and Counselling
- MSc Applied Psychology: Health Psychology and Counselling
- MSc Integrative Counselling & Psychotherapy
- MSc Forensic Psychology (with Psychotherapy)
- Higher Professional Diploma (HPD) Συμβουλευτική & Ψυχολογία
- Professional Diploma Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
- Professional Diploma Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζευγαριών
- Professional Diploma στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική
- Professional Diploma Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT)
- Professional Diploma στη Συμβουλευτική: Θεωρία & Πράξη
Professional Doctorate Counselling Psychology
-
Το Κολλέγιο με τη μεγαλύτερη εμπειρία στην Ελλάδα σε σπουδές Ψυχολογίας (1977).
-
Έμπειρη διδακτική & ερευνητική ομάδα – ταυτόχρονη εποπτεία από προσωπικό MC και UoW.
-
“Carl Rogers” in house clinic, με δυνατότητα παρατήρησης, κλινικής πρακτικής, εποπτείας & έρευνας.
-
Επιπρόσθετα σεμινάρια, εργαστήρια, συμμετοχή σε συνέδρια & ευκαιρίες χρηματοδότησης σπουδών.
Πληροφορίες Προγράμματος
Η Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College προσφέρει το Διδακτορικό αυτό πρόγραμμα στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, σε συνεργασία με το University of Wolverhampton. Στόχος του προγράμματος είναι η άρτια προετοιμασία επαγγελματιών ψυχικής υγείας για την εξάσκηση του επαγγέλματος μέσα από την ανάπτυξη υψηλού εφαρμοσμένου θεωρητικού και πρακτικού υποβάθρου, ερευνητικών δεξιοτήτων και προσωπικής εξέλιξης, στο πλαίσιο της αυστηρής ηθικής και δεοντολογίας των επαγγελμάτων ψυχικής υγείας. Το πρόγραμμα είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις τόσο της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (BPS) όσο και του Συμβουλίου Επαγγελμάτων Υγείας και Φροντίδας του Ηνωμένου Βασιλείου (HCPC), επιτρέποντας στους αποφοίτους να υποβάλουν αίτηση για μέλος.
Με βάση τις ανθρωπιστικές αξίες και με έμφαση στη σχέση θεραπευτή-θεραπευόμενου ως κεντρικής σημασίας για τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, το διδακτορικό πρόγραμμα του University of Wolverhampton προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την ανάπτυξη κλινικών πρακτικών, ερευνητικών και αναστοχαστικών δεξιοτήτων.
Προετοιμάζει με εφαρμοσμένη επαγγελματική γνώση ανθρωπιστικών, γνωστικών-συμπεριφορικών, ψυχοδυναμικών και συστημικών προσεγγίσεων την κλινική αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση με προοπτική απασχόλησης σε δομές ψυχικής υγείας και ως ελεύθερο επάγγελμα.
Υποστηρίζει την ανάπτυξη εξατομικευμένου πλαισίου εργασίας, η εφαρμογή του οποίου προέρχεται από τη σύνθεση πληροφοριών τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό – ερευνητικό επίπεδο. Με αυτό το πτυχίο, θα κατακτήσετε γνώσεις εφαρμοσμένης ακαδημαϊκής ψυχολογίας και πρακτικής κατάρτισης στη συμβουλευτική.
Γιατί να το επιλέξεις
- Διαθέτουμε τη μεγαλύτερη εμπειρία στην ελληνική ιδιωτική εκπαίδευση σε πανεπιστημιακές σπουδές Ψυχολογίας (1977), με εξειδίκευση σε σπουδές Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας.
- Είναι σχεδιασμένο από το δημόσιο βρετανικό πανεπιστήμιο University of Wolverhampton και προσφέρεται αυτούσιο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα υψηλότερα standards ποιότητας (συνεργασία franchise).
- Επαγγελματικός διδακτορικός τίτλος που συνδυάζει εφαρμοσμένη μάθηση και διδασκαλία, κλινική πρακτική άσκηση και προσωπική & επαγγελματική ανάπτυξη.
- Πληροί τις ακαδημαϊκές προϋποθέσεις τόσο της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (BPS) όσο και του Συμβουλίου Επαγγελμάτων Υγείας και Φροντίδας του Ηνωμένου Βασιλείου (HCPC).
- Διττή εστίαση εφαρμοσμένης ακαδημαϊκής ψυχολογίας και πρακτικής εφαρμογής δεξιοτήτων συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας.
- Λειτουργία εσωτερικού Κέντρου Συμβουλευτικής και in-house clinic ("Carl Rogers" Μεσογειακό Κέντρο Ψυχολογικής Έρευνας & Συμβουλευτικής), με δυνατότητα διεξαγωγής παρατήρησης, κλινικής πρακτικής και έρευνας.
- Δομημένο πλαίσιο κλινικής πρακτικής και εποπτείας, in-house και σε δίκτυο επιλεγμένων δομών.
- Διπλή εποπτεία διδακτορικής διατριβής από έμπειρο προσωπικό του University of Wolverhampton και του Mediterranean College, με μεγάλο εύρος ερευνητικών πεδίων.
- Πρόσθετες εκπαιδεύσεις και συμμετοχή σε συνέδρια συμβουλευτικής.
- Δυνατότητα μερικής χρηματοδότησης σπουδών μέσω παροχής διδακτικού έργου στο Κολλέγιο και διεκδίκησης υποτροφίας αριστείας.
Το πρόγραμμα ξεκινά με μία εβδομάδα ένταξης, σχεδιασμένη να διευκολύνει τη μετάβασή σας σε μεταπτυχιακές, διδακτορικές σπουδές. Περιλαμβάνει τη σύναψη ομαδικών συμβολαίων, τη διαμόρφωση των σχέσεων με τους συναδέλφους συμφοιτητές σας, τις προσδοκίες των εκπαιδευομένων και του διδακτικού προσωπικού, τους ρόλους στην εκπαιδευτική διαδικασία, τις δεξιότητες αναζήτησης πηγών και βιβλιογραφίας, τη διαχείριση έργου και την οικοδόμηση ανθεκτικότητας.
Στόχος του προγράμματος είναι να δημιουργήσει κριτικούς στοχαστές, με καινοτομία στη σκέψη τους σε οποιονδήποτε ρόλο απασχοληθούν. Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί με συνθετική και συμπεριληπτική προσέγγιση, εστιάζοντας στη διδασκαλία και την αξιολόγηση χρησιμοποιώντας πολλαπλές τεχνικές με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών. Μέσα από διάφορες μεθόδους διδασκαλίας, οι φοιτητές αποκτούν αυτονομία και προσαρμοστικότητα, ενώ ολοκληρώνοντας είναι προετοιμασμένοι για την άσκηση του επαγγέλματος.
Δομή Προγράμματος
Στάδιο 1: (1o έτος) Μεταπτυχιακό Επίπεδο – Οικοδόμηση Θεμελίων.
Μάθετε πώς η Ψυχολογία κατανοεί τις περίπλοκες αλληλεπιδράσεις μεταξύ του μυαλού, του συναισθήματος, των κινήτρων και της συμπεριφοράς. Αποκτήστε κατανόηση των ιστορικών και επιστημονικών θεμελίων της ψυχολογίας. Μελετήστε προσωποκεντρική/ ανθρωπιστική, γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία, συστημική και οικογενειακή θεωρία, κριτική ψυχοπαθολογία και δουλέψτε ένα ερευνητικό έργο που σχετίζεται με τα αναπτυσσόμενα ενδιαφέροντά σας. Θα κατακτήσετε δεξιότητες στην κλινική αξιολόγηση, τη σύνθεση, τον θεραπευτικό περιορισμό και μια σειρά δεξιοτήτων ετοιμότητας για την κλινική πρακτική.
Στάδιο 2 (2ο Έτος): Διδακτορικό Επίπεδο – Αυξανόμενη Αυτονομία.
Αναπτύξτε την κριτική σκέψη καθώς βελτιώνετε τις προηγμένες δεξιότητες στην εφαρμογή της ψυχολογικής έρευνας στην καθημερινή ζωή. Αποκτήστε δεξιότητες σε μεθόδους Ποσοτικής και Ποιοτικής Έρευνας. Οι ενότητες περιλαμβάνουν αναπτυξιακή ψυχολογία, ψυχοδυναμική θεραπεία, εργασία με θέματα προσωπικότητας, θεραπεία τέχνης, υποστήριξη ψύχωσης, γνωσιακή αναλυτική θεραπεία, προσκόλληση και δυναμικό μοντέλο ωρίμανσης (DMM) και μια σειρά από επαγγελματικές δεξιότητες όπως επίβλεψη και καθοδήγηση. Συμμετοχή σε επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις (σεμινάρια και εργαστήρια) και επιστημονικά συνέδρια.
Στάδιο 2 (3ο Έτος): Διδακτορικό Επίπεδο – Ειδικές Γνώσεις.
Ολοκληρώστε τη διδακτορική σας ερευνητική διατριβή, χτίζοντας τεχνογνωσία σε έναν επιλεγμένο τομέα σπουδών που σχετίζεται με έναν κλινικό κλάδο. Οι ενότητες περιλαμβάνουν επαγγελματικά θέματα και ενημερωμένη εκπαίδευση σε τρέχοντες τομείς πρακτικής. Τα θέματα συνήθως περιλαμβάνουν δημιουργία ιδιωτικού ιατρείου, ψυχοφαρμακολογία, νομικά ζητήματα στην ψυχολογία, ζητήματα LGBT, ποικιλομορφία και ένταξη, εργασία με πελάτες που βιώνουν ενδοοικογενειακή βία, αξιολόγηση και θεραπεία σεξουαλικών παραβατών, κλινική εργασία σε φυλακές, CBT εστιασμένη στα τραύματα. Συμμετοχή σε επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις (σεμινάρια και εργαστήρια) και επιστημονικά συνέδρια.
Το πρόγραμμα προσφέρεται επίσης μέσω part-time παρακολούθησης στη διάρκεια 5 ετών.
Περιγραφές Μαθημάτων
Έτος 1
Clinical Practice, Workshops & Development: Critical Psychopathology
Credits: 20 Period: 1 Type: Core
Η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει την κατανόησή σας για την ενσωμάτωση, αναπτύσσοντας μια σειρά από συγκεκριμένες βασικές ικανότητες και δεξιότητες ως εκπαιδευόμενοι στη συμβουλευτική ψυχολογία: η ενότητα στοχεύει να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ του ρόλου σας ως ασκούμενου και επαγγελματία στην κοινότητα της έρευνας και της πρακτικής . Αποτελείται από ένα ετήσιο πρόγραμμα σπουδών, με επίκεντρο την κριτική εφαρμογή μοντέλων στην πρακτική στη συμβουλευτική ψυχολογία, δραστηριότητες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, εποπτευόμενη κλινική πρακτική, εργαστήρια και σεμινάρια και ομάδα αντανακλαστικής πρακτικής. 1. Θα αναζητήσετε επαγγελματική τοποθέτηση σε μια ψυχολογική υπηρεσία και θα αναλάβετε εργασία θεραπευτικής πρακτικής, υπό την επίβλεψη κατάλληλου ειδικευμένου ψυχολόγου (συμβούλου ή κλινικού ψυχολόγου ή επόπτη). Πρέπει να ολοκληρώσετε συνολικά 450 ώρες συνεδρίας με πελάτες κατά τη διάρκεια του μαθήματος και συνολικά 56 ώρες επίβλεψης (αναλογία 1:8). 2. Απαιτείται τουλάχιστον 80% παρακολούθηση των διαλέξεων για την ολοκλήρωση του μαθήματος. 3. Συνολικά θα πρέπει να συμπληρώσετε 40 ώρες προσωπικής θεραπείας καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Σας συμβουλεύουμε να ξεκινήσετε αυτή τη δέσμευση κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους (ο προγραμματισμός και η κάλυψη των εξόδων προσωπικής θεραπείας βαρύνουν τους φοιτητές). Ο προσωπικός θεραπευτής πρέπει να παράσχει αποδεικτικά στοιχεία ότι καλύψατε τις απαιτούμενες ώρες θεραπείας, ενώ όλοι οι προσωπικοί θεραπευτές πρέπει να εγκρίνονται από την/τον επικεφαλής του προγράμματος. Απαιτείται να διατηρείτε ένα στοχαστικό προσωπικό ημερολόγιο προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, προσωπικές/ κριτικές ομοτίμων και κριτικές εκθέσεις σε όλη την ενότητα και μια συνοπτική εκδοχή αυτών θα αποτελέσει μέρος της αθροιστικής αξιολόγησης του μαθήματος. Αναμένεται ότι οι τρεις συνιστώσες της προσωπικής ανάπτυξης που αναφέρονται παραπάνω θα συμβάλουν στο χαρτοφυλάκιό σας (weblog).
Conducting and Interpreting Research
Credits: 40 Period: 1 Type: Core
Σε αυτή την ενότητα, οι φοιτητές μπορούν να αποκτήσουν ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο γνώσεων και δεξιοτήτων για να τους υποστηρίξουν στην ερμηνεία δημοσιευμένων ερευνών, τόσο στην ψυχολογία όσο και σε συναφείς τομείς, καθώς και στη διεξαγωγή της δικής τους ψυχολογικής έρευνας. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να αποκτήσουν κριτική κατανόηση των διαφόρων επιστημολογικών θέσεων που έλαβαν οι ψυχολόγοι ερευνητές και να μελετήσουν τις ερευνητικές μεθόδους που συνδυάζονται με αυτές τις φιλοσοφικές υποθέσεις. Οι φοιτητές μαθαίνουν προηγμένη αναζήτηση βιβλιογραφίας και μέσω της σύνθεσης δημοσιευμένης έρευνας, πώς να εντοπίζουν κενά γνώσης και ερευνητικά ερωτήματα. Καθώς η ενότητα προχωρά, οι φοιτητές εξασκούνται στην ανάπτυξη μιας τέτοιας ερευνητικής ιδέας σε ένα εφικτό και ηθικά ορθό ερευνητικό πρωτόκολλο. Καλύπτονται τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές τεχνικές συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, η πρώτη σε προχωρημένο επίπεδο. Οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να επιλέγουν, να διαχειρίζονται και να βαθμολογούν ψυχομετρικά εργαλεία. Ενώ η ψυχομετρία διδάσκεται στο ερευνητικό περιβάλλον, συζητείται επίσης η εφαρμοσμένη χρήση της. Αυτό περιλαμβάνει την ιστορική ανάπτυξη της ψυχομετρικής θεωρίας. Οι φοιτητές θα πρέπει να επιδείξουν ικανότητα στη διαχείριση και ερμηνεία των τεστ γνωστικής ικανότητας και στην παροχή προφορικής και γραπτής ανατροφοδότησης. Οι φοιτητές θα εισαχθούν επίσης σε διαδικασίες κατασκευής και επικύρωσης τεστ και θα πρέπει να επιδείξουν ότι κατανοούν τη μεθοδολογία επικύρωσης. Στο τέλος, οι φοιτητές θα μελετήσουν τη μεθοδολογία έρευνας που σχετίζεται με τα συγκεκριμένα μαθήματα τους: Συμβουλευτική Ψυχολογία, Κυβερνοψυχολογία, Ιατροδικαστική Ψυχολογία και Εργασιακή Ψυχολογία, προκειμένου να προετοιμαστούν περαιτέρω για το ανεξάρτητο ερευνητικό τους έργο.
Psychological Theory and Therapy: CBT
Credits: 20 Period: 1 Type: Core
Η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει έναν αριθμό συγκεκριμένων βασικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε εσάς ως εκπαιδευόμενους επαγγελματίες. Με τη μελέτη της, θα πρέπει να εξελίξετε την πρακτική σας στη συμβουλευτική ψυχολογία από μια γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχολογική κατανόηση των δυσκολιών των πελατών. Ενισχύοντας την κλινική σας επίγνωση στη γνωσιακή-συμπεριφορική θεωρία, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την προσέγγιση στην ψυχολογική σας αξιολόγηση, διατύπωση και παρέμβαση σε πελάτες που παρουσιάζουν μια σειρά προβλημάτων. Θα είστε σε θέση να αξιολογήσετε την καταλληλότητα της χρήσης ενός γνωστικού-συμπεριφορικού μοντέλου παρέμβασης μέσω αναστοχασμού, εφαρμογής στη θεωρία και ειδικότερα σε σχέση με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Θα μπορείτε επίσης να παρουσιάσετε τη δουλειά σας με επαγγελματικό, καλά δομημένο και ενημερωτικό τρόπο, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε κλινικό πλαίσιο. Όταν μαθαίνετε για τη γνωσιακή-συμπεριφορική προσέγγιση με πελάτες, η ικανότητά σας να ασκείτε κριτική στην προσέγγιση θα ενισχυθεί και θα αποδειχθεί στη γραπτή σας εργασία. Μέσα από μικρές βιωματικές δεξιότητες ομαδικής εργασίας, θα εξασκηθείτε και θα αποκτήσετε δεξιότητες στη γνωστική-συμπεριφορική αξιολόγηση, διατύπωση και παρέμβαση. Μέσω του προβληματισμού, της αυτογνωσίας και της εξάσκησης δεξιοτήτων, θα ενθαρρυνθείτε να αναγνωρίσετε τη συμβολή των μεταβλητών του θεραπευτή και του πελάτη στη θεραπευτική διαδικασία και να επιδείξετε τη χρήση των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη δημιουργία μιας θεραπευτικής σχέσης. Θα εφαρμόσετε τις γνώσεις σας στις γνωστικές-συμπεριφορικές δεξιότητες μέσω της γραπτής εργασίας και μέσω της παρουσίασης στην τάξη ενός βίντεο δεξιοτήτων παιχνιδιού ρόλων. Θα επιδεικνύετε ευαισθησία στις ανάγκες των πελατών και θα εργάζεστε σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας και Δεοντολογικής Πρακτικής HCPC και BPS ανά πάσα στιγμή. Μέσα από το μάθημα, θα αναπτύξετε την ικανότητα να αξιολογείτε κριτικά την καταλληλότητα και/ή την αποτελεσματικότητα της γνωσιακής-συμπεριφορικής προσέγγισης στην εργασία σας με τους πελάτες.
Psychological Theory & Therapy: Humanistic Approach
Credits: 20 Period: 1 Type: Core
Η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει έναν αριθμό συγκεκριμένων βασικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε εσάς ως εκπαιδευόμενους. Μελετώντας αυτήν την ενότητα, θα πρέπει να εξελίξετε την πρακτική σας στη συμβουλευτική ψυχολογία από μια ανθρωπιστική κατανόηση των δυσκολιών των πελατών. Ενισχύοντας την επίγνωσή σας για την ανθρωπιστική φιλοσοφία και θεωρία, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε ανθρωπιστικές, συγκεκριμένα προσωποκεντρικές προσεγγίσεις στην ψυχολογική σας εργασία με πελάτες. Μέσω του προβληματισμού, της εφαρμογής στη θεωρία και της αναφοράς στις ατομικές ανάγκες των πελατών, θα είστε σε θέση να διαπιστώσετε την καταλληλότητα της εργασίας σε ανθρωπιστικά πλαίσια με τους πελάτες. Θα μπορείτε επίσης να παρουσιάσετε τη δουλειά σας με επαγγελματικό, καλά δομημένο και ενημερωμένο τρόπο, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε κλινικό πλαίσιο. Όταν μαθαίνετε για την ανθρωπιστική προσέγγιση, η ικανότητά σας να ασκείτε κριτική στην προσέγγιση θα ενισχυθεί και θα αποδειχθεί στη γραπτή σας εργασία. Μέσα από μικρές βιωματικές δεξιότητες-ομαδική εργασία, θα εξασκηθείτε και θα αποκτήσετε δεξιότητες στην ανθρωπιστική θεραπεία. Μέσω του προβληματισμού, της αυτογνωσίας και της εξάσκησης δεξιοτήτων, θα ενθαρρυνθείτε να αναγνωρίσετε τη συμβολή των μεταβλητών του θεραπευτή και του πελάτη στη θεραπευτική διαδικασία και θα δείξετε τη χρήση των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη δημιουργία μιας θεραπευτικής σχέσης. Θα επιδείξετε εκμάθηση ανθρωπιστικών δεξιοτήτων μέσω της γραπτής εργασίας και μέσω της παρουσίασης στην τάξη ενός βίντεο δεξιοτήτων παιχνιδιού ρόλων. Θα επιδεικνύετε ευαισθησία στις ανάγκες και την εργασία των πελατών σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας και Δεοντολογίας του BPS και τον κώδικα δεοντολογίας HCPC ανά πάσα στιγμή. Μέσω της εκμάθησής σας σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε την ικανότητα να αξιολογείτε κριτικά την καταλληλότητα και/ή την αποτελεσματικότητα της ανθρωπιστικής προσέγγισης στη δουλειά σας με τους πελάτες. Επιπλέον, θα δείξετε μια κατανόηση των φιλοσοφικών υποδομών της ανθρωπιστικής προσέγγισης και του τρόπου με τον οποίο αυτό ενημερώνει τη δουλειά σας με τους πελάτες. Μέσω του στοχασμού της εργασίας σας με τους πελάτες, θα αναπτύξετε μια επίγνωση των δεσμών μεταξύ της ανθρωπιστικής θεωρίας και της πρακτικής της συμβουλευτικής ψυχολογίας. Η ικανότητα επίδειξης ηθικής πρακτικής σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών είναι ζωτικής σημασίας.
Research Project (Counselling)
Credits: 60 Period: 1 Type: Core
Αυτό το ερευνητικό έργο είναι μια ανεξάρτητη μελέτη στην οποία οι φοιτητές θα διερευνήσουν και θα πραγματοποιήσουν μια σημαντική/συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση για ένα θέμα που τους ενδιαφέρει, θα σχεδιάσουν, θα διαχειριστούν και θα εκτελέσουν ένα πρόγραμμα έρευνας και ανάλυσης. Μέσω ορισμένων μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης, οι φοιτητές θα αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, σύνταξης εκθέσεων και θα μπορούν να παρουσιάσουν την εργασία τους σε εξέλιξη στο ερευνητικό συνέδριο στο τέλος του έτους. Οι φοιτητές θα εμπλακούν επίσης με εκπαιδευτικούς ερευνητές που θα παρέχουν υποστήριξη, καθοδήγηση και διαμορφωτική ανατροφοδότηση σχετικά με την πρόοδό τους και γραπτές αναφορές κατά τη διάρκεια της ενότητας.
Systemic & Contextual Issues in Counselling Psychology
Credits: 20 Period: 1 Type: Core
Η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει πολλές συγκεκριμένες βασικές ικανότητες και δεξιότητες σε εσάς ως επαγγελματία συμβουλευτικής ψυχολογίας. Μελετώντας αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε ένα θεωρητικό πλαίσιο και θα εφαρμόσετε μια συστημική κατανόηση των θεμάτων των πελατών στο πλαίσιο της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας. Ενισχύοντας την επίγνωσή σας για τον κοινωνικό κονστρουξιονισμό και τη συστημική θεωρία, θα αρχίσετε να προσεγγίζετε τους ανθρώπους και τα προβλήματά τους μέσα στο πλαίσιο των ένθετων συστημάτων. Η ενότητα εξετάζει τα πρότυπα επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και τα συστήματα πεποιθήσεων που δίνουν νόημα σε πράξεις και εμπειρίες. Θα εξεταστεί ο αντίκτυπος της αλλαγής, όπως οι χωρισμοί της οικογένειας, μαζί με τη δυναμική της εργασίας στο πλαίσιο μιας συστημικής προσέγγισης. Μέσω του προβληματισμού, της εφαρμογής στη θεωρία και της αναφοράς στις ατομικές ανάγκες των πελατών, θα μπορέσετε να διαπιστώσετε την καταλληλότητα της εργασίας σε συστημικά πλαίσια. Θα δείξετε εκμάθηση συστημικών αρχών μέσω της ενασχόλησης με βιωματικές και αντανακλαστικές εργασίες. Θα είστε σε θέση να παρουσιάσετε τη δουλειά σας με έναν καλά δομημένο και κατατοπιστικό τρόπο. Η ενότητα στοχεύει να παρέχει μια θεωρητική βάση για εφαρμογή της συστημικής προσέγγισης με επίκεντρο την εργασία με άτομα, ζευγάρια και οικογένειες. Έμφαση θα δοθεί στη συστημική αναστοχαστικότητα και στην ανάπτυξη πρακτικών που δεν εισάγουν διακρίσεις.
Έτος 2
Advanced Practice & Development 1: Integration and Critical Application in Counselling Psychology.
Credits: 20 Period: 2 Type: Core
Αυτή είναι μια ενότητα κλινικής πρακτικής επιπέδου 8 και στοχεύει να αναπτύξει την κατανόησή σας για την ολοκλήρωση της θεραπείας, αναπτύσσοντας μια σειρά από συγκεκριμένες βασικές ικανότητες και δεξιότητες ως εκπαιδευόμενοι επαγγελματίες συμβουλευτικής ψυχολογίας: η ενότητα στοχεύει να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ του ρόλου σας ως ασκούμενου και επαγγελματία συναδέλφου στην κοινότητα της έρευνας και πρακτικής. Η ενότητα αποτελείται από ένα ετήσιο πρόγραμμα σπουδών, με επίκεντρο την κριτική εφαρμογή μοντέλων στην πρακτική στη συμβουλευτική ψυχολογία, δραστηριότητες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, εποπτευόμενη κλινική πρακτική, εργαστήρια και σεμινάρια και μια ομάδα αντανακλαστικής πρακτικής με βάση το πανεπιστήμιο. 1. Θα αναζητήσετε επαγγελματική τοποθέτηση σε μια ψυχολογική υπηρεσία και θα αναλάβετε εργασίες θεραπευτικής πρακτικής, υπό την επίβλεψη ενός κατάλληλα καταρτισμένου ψυχολόγου (συμβουλευτικού ή κλινικού ψυχολόγου ή επόπτη 2. Απαιτείται τουλάχιστον 80% παρακολούθηση των διαλέξεων για την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος. 3. Συνολικά πρέπει να ολοκληρώσετε 40 ώρες προσωπικής θεραπείας καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Σας συμβουλεύουμε να ασχολείστε με προσωπική θεραπεία καθ' όλη τη διάρκεια των σπουδών. Ο προσωπικός θεραπευτής πρέπει να παράσχει αποδεικτικά στοιχεία ότι ολοκληρώσατε τις ώρες θεραπείας. Όλοι οι προσωπικοί θεραπευτές πρέπει να εγκρίνονται από την/τον επικεφαλής του προγράμματος. Απαιτείται να διατηρείτε ένα στοχαστικό προσωπικό ημερολόγιο προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, προσωπικές/ κριτικές ομοτίμων και κριτικές εκθέσεις σε όλη την ενότητα και μια συνοπτική εκδοχή αυτών θα αποτελέσει μέρος της αθροιστικής αξιολόγησης για το μάθημα. Αναμένεται ότι οι τρεις συνιστώσες της προσωπικής ανάπτυξης που αναφέρονται παραπάνω θα συμβάλουν στο χαρτοφυλάκιό σας (weblog).
Psychological Theory & Therapy: Human Development and Psychodynamic Approaches
Credits: 20 Period: 2 Type: Core
Αυτή είναι μια ενότητα επιπέδου 8 όπου οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν τις βασικές αρχές και τα θεωρητικά πλαίσια που στηρίζουν την κατανόηση της προσαρμογής της ψυχικής υγείας από την παιδική έως την τρίτη ηλικία. Το μάθημα έχει δύο ενότητες. Η πρώτη παρέχει εκπαίδευση στην εννοιολογική βάση για την εξέταση της ανθρώπινης ανάπτυξης καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής. Η ενότητα ενθαρρύνει τους εκπαιδευόμενους να δουν την προσαρμογή της ψυχικής υγείας ως μια διαδικασία που εμφανίζεται με την πάροδο του χρόνου, που περιλαμβάνει μια αλληλεπίδραση των ατομικών διαφορών, των αναπτυξιακών παραγόντων και των κοινωνικο-πολιτισμικών πλαισίων. Η δεύτερη ενότητα στοχεύει να ενημερώσει την τρέχουσα κλινική πρακτική με ψυχοδυναμικές έννοιες και εστιάζει στον τρόπο εφαρμογής της προσέγγισης με σχεσιακό τρόπο. Οι εκπαιδευόμενοι θα εργαστούν για την ανάπτυξη συγκεκριμένων βασικών ικανοτήτων και επάρκειας για τον εμπλουτισμό της θεραπευτικής συμμαχίας, εστιάζοντας στην λεκτική και μη-λεκτική επικοινωνία. Η ενότητα και οι σχετικές αναγνώσεις θα παρέχουν μια θεωρητική εισαγωγή στην ψυχοδυναμική προσέγγιση στο πλαίσιο της συμβουλευτικής ψυχολογίας. Θα καλύψουμε τις κλασικές προσεγγίσεις του Φρόιντ, του Γιουνγκ και του κινήματος των Βρετανικών Ανεξάρτητων, μαζί με τις τρέχουσες τάσεις των Σχέσεων Αντικειμένων. Η ενότητα στοχεύει να σας υποστηρίξει να εφαρμόσετε αναπτυξιακές θεωρίες και ψυχοδυναμικά μοντέλα στην τρέχουσα κλινική πρακτική σας, εστιάζοντας σε ενδοψυχικές διυποκειμενικές και σχεσιακές πτυχές της θεραπευτικής σχέσης.
Thesis
Credits: 300 Period: 2 Type: Core
Η ενότητα στοχεύει να υποστηρίξει την ανάπτυξη προηγμένων ικανοτήτων στην εφαρμοσμένη ψυχολογική έρευνα. Στο τέλος της ενότητας, οι φοιτητές θα κάνουν μια πρωτότυπη συμβολή στην επαγγελματική πρακτική μέσω συστηματικής έρευνας. Η ενότητα θα επιτρέψει στους φοιτητές να σχεδιάσουν, να εκτελέσουν και να γράψουν δημοσιευόμενη έρευνα σύμφωνα με τα πρότυπα που περιγράφονται από το HCPC και το BPS. Αυτή η ενότητα περιλαμβάνει ένα διδακτορικό χαρτοφυλάκιο έως και 40.000 λέξεων. Ως προετοιμασία για την ενότητα, οι υποψήφιοι θα υποστηριχθούν στην ανάπτυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο διορισμό μιας εποπτικής ομάδας και στην ανάπτυξη μιας πρότασης εντός της ενότητας Research Project του 1ου έτους. Σύμφωνα με τους Κανονισμούς του Επαγγελματικού Διδακτορικού του Πανεπιστημίου του Wolverhampton (2021), η ενότητα διατριβής ξεκινά στο Στάδιο 2 μετά την ολοκλήρωση όλων των ενοτήτων Επιπέδου 7. Μετά την έγκριση μιας πρότασης, οι φοιτητές θα συναντώνται τακτικά με την εποπτική ομάδα. Προτού συλλεχθούν δεδομένα, πρέπει να ληφθεί δεοντολογική έγκριση από το Πανεπιστήμιο και, εάν είναι απαραίτητο, από εξωτερικές επιτροπές δεοντολογίας. Αυτή η έρευνα θα πρέπει να συνταχθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Οδηγού Μαθήματος, του Πανεπιστημιακού Κανονισμού Ερευνητικών Πτυχίων και σύμφωνα με το δεοντολογικό πλαίσιο που παρέχεται από το BPS. Καθ' όλη τη διάρκεια της ερευνητικής διαδικασίας, οι φοιτητές υποχρεούνται να τηρούν αρχείο των συναντήσεων με τους επόπτες τους και επίσης να συμπληρώνουν ετήσιες αξιολογήσεις προόδου.
Έτος 3
Advanced Practice & Development 2: Professional Issues in Counselling Psychology
Credits: 20 Period: 3 Type: Core
Αυτή η ενότητα Επιπέδου 8 είναι το τελικό μέρος της κλινικής σας πρακτικής ως ασκούμενοι στο πρόγραμμα. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να περάσουν το μάθημα Advanced Practice & Development 1: Integration and Critical Application in Counselling Psychology πριν προχωρήσουν σε αυτήν την ενότητα. Η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει την αυτονομία και την ηγεσία, αναπτύσσοντας ορισμένες συγκεκριμένες βασικές ικανότητες και δεξιότητες ως ασκούμενοι συμβουλευτικής ψυχολογίας. Η ενότητα στοχεύει να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ του ρόλου σας ως εκπαιδευόμενου και επαγγελματία ομότιμου στην κοινότητα της έρευνας και της πρακτικής. Αυτή είναι μια ενότητα διάρκειας ενός έτους και περιλαμβάνει την κριτική εφαρμογή μοντέλων στην πρακτική άσκηση στη συμβουλευτική ψυχολογία, δραστηριότητες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, εποπτευόμενη κλινική πρακτική, εργαστήρια και σεμινάρια και μια ομάδα αντανακλαστικής πρακτικής με βάση το πανεπιστήμιο. 1. Θα συνεχίσετε με επαγγελματική τοποθέτηση σε μια ψυχολογική υπηρεσία και θα αναλάβετε εργασία θεραπευτικής πρακτικής υπό την επίβλεψη ενός κατάλληλα καταρτισμένου ψυχολόγου (συμβούλου ή κλινικού ψυχολόγου ή επόπτη) μέχρι το τέλος αυτής της ενότητας. 2. Για την ολοκλήρωση του μαθήματος απαιτείται παρακολούθηση τουλάχιστον 80% των μαθημάτων. 3. Πρέπει να έχετε συμπληρώσει συνολικά 40 ώρες παρακολούθησης προσωπικής θεραπείας μέχρι το τέλος αυτής της ενότητας. Απαιτείται να διατηρείτε ένα στοχαστικό προσωπικό ημερολόγιο προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης, προσωπικές/ αξιολογήσεις ομοτίμων και κριτικές εκθέσεις σε όλη την ενότητα και μια συνοπτική εκδοχή αυτών θα αποτελεί μέρος της αθροιστικής αξιολόγησης για το μάθημα. Αναμένεται ότι οι τρεις συνιστώσες της προσωπικής ανάπτυξης που αναφέρονται παραπάνω θα συμβάλουν στο χαρτοφυλάκιό σας (weblog).
Θα αναλάβετε ένα εύρος κλινικών τοποθετήσεων κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Συνεργαζόμαστε με ένα ευρύ δίκτυο δομών ψυχικής υγείας, για τις ανάγκες της κλινικής πρακτικής άσκησης.
Όλοι οι εκπαιδευόμενοι απαιτείται να εργάζονται σε εποπτευόμενο κλινικό περιβάλλον και να ολοκληρώσουν 450 ώρες άμεσης κλινικής επαφής καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Ερευνητικό Κέντρο & “Carl Rogers” in-house clinic
Οι φοιτητές του προγράμματος έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μέρος της πρακτικής τους στο Συμβουλευτικό Κέντρο του Κολλεγίου, το οποίο λειτουργεί στο πλαίσιο του Μεσογειακού Κέντρου Ψυχολογικής Έρευνας & Συμβουλευτικής “Carl Rogers” και υπό την επιστημονική εποπτεία της Σχολής Ψυχολογίας του Mediterranean College.
To Μεσογειακό Κέντρο Ψυχολογικής Έρευνας και Συμβουλευτικής είναι ένα πρότυπο κέντρο παροχής υπηρεσιών ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής καθώς και συντονισμού πρακτικής άσκησης φοιτητών ψυχολογίας/ ψυχοθεραπείας. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College και φιλοδοξεί να φιλοξενήσει, προωθήσει και αναδείξει την ερευνητική δραστηριότητα φοιτητών και διδακτικού προσωπικού του Mediterranean College σε θέματα Ψυχολογίας, Ψυχοθεραπείας, Συμβουλευτικής και ευρύτερα στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών και επιστημών υγείας. Με πρωταρχικό σκοπό την ενίσχυση των προγραμμάτων ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας του Mediterranean College, συμπεριλαμβάνει την πρακτική άσκηση των φοιτητών/ σπουδαστών στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχει με μια in-house clinic αλλά και συντονίζοντας την πρακτική άσκηση σε εξωτερικούς χώρους. H εξασφάλιση της πρακτικής άσκησης αλλά και εποπτείας στους φοιτητές έχει ιδιαίτερη σημασία για τα προγράμματα που έχουν υποχρεωτική πρακτική καθώς τους εξασφαλίζει τις ώρες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών απαλλάσσοντας τους από το άγχος αναζήτησης χώρου πρακτικής μέσω του διευρυμένου δικτύου φορέων και δομών, είναι υπό την εποπτεία του επιστημονικού προσωπικού του MC και άρα μπορεί να διασφαλίσει την ποιότητα της πρακτικής και εκπαίδευσης και προσφέρεται σε ανταγωνιστικές τιμές.
Υπηρεσίες Κέντρου:
- Ατομική Ψυχοθεραπεία/ Συμβουλευτική
- Ομαδική Ψυχοθεραπεία/ Συμβουλευτική
- Συμβουλευτική Γονέων & Κηδεμόνων
- Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζεύγους
- Online συνεδρίες
- Πρακτική Άσκηση
- Κλινική Εποπτεία
- Ψυχοεκπαιδεύσεις
- Σεμινάρια & Workshops
- Προσομοιώσεις έρευνας & συνεδριών
- Διαγνωστικά Τεστ
- Προετοιμασία e-counselling πιστοποίηση
Οι συνεδρίες δύνανται να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως ή σε άλλη γλώσσα (κυρίως Αγγλικά).
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Οι υποψήφιοι συνήθως πρέπει να διαθέτουν τα κάτωθι τυπικά προσόντα και δικαιολογητικά:
- Πτυχίο Ψυχολογίας με κατάταξη 2.1 ή ισοδύναμο.
- Προϋποθέσεις απόκτησης του BPS Graduate Basis for Chartership.
- Κατοχή πιστοποιημένων προσόντων Επιπέδου 3 σε δεξιότητες συμβουλευτικής.
- 6 μήνες (πλήρης απασχόληση) ή 12 μήνες (μερική απασχόληση) σε αμειβόμενο ή εθελοντικό πλαίσιο, με παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής σε πελάτες
- Υποβολή προσωπικής έκθεσης (personal statement), που περιγράφει την εμπειρία, τις δεξιότητές τους λόγους για την πρόθεση συνέχισης σπουδών στη συμβουλευτική ψυχολογία.
- Υποβολή σύντομης δήλωσης ενδιαφέροντος, που περιγράφει μια ερευνητική πρόταση ή ιδέα για περαιτέρω ανάπτυξη.
- Καλό επίπεδο γραπτών και προφορικών αγγλικών (IELTS 7.0 ή ισοδύναμο)
- Δύο (2) συστατικές επιστολές – μία (1) ακαδημαϊκή και μία (1) κλινικού επόπτη.
- Έλεγχος ποινικού μητρώου.
Οι υποψήφιοι, αναμένεται να επιδείξουν τις ακόλουθες προσωπικές δεξιότητες στη συνέντευξη:
- Αυτογνωσία και ψυχολογική σταθερότητα.
- Ικανότητα αξιοποίησης και αναστοχασμού από προσωπικές εμπειρίες ζωής.
- Ικανότητα αντιμετώπισης συναισθηματικών απαιτήσεων του προγράμματος.
- Ικανότητα αντιμετώπισης ψυχολογικών/ ψυχικών και ακαδημαϊκών απαιτήσεων.
- Ικανότητα δημιουργίας σχέσης βοήθειας.
- Ικανότητα κριτικού προβληματισμού σε περιπτώσεις μεροληψίας και χρήσης τόσο θετικής όσο και αρνητικής ανατροφοδότησης.
- Ικανοποιητική επίγνωση της φύσης της προκατάληψης και της καταπίεσης των μειονοτικών ομάδων.
Οι υποψήφιοι που πληρούν αυτά τα κριτήρια προκρίνονται και στη συνέχεια προσκαλούνται σε συνεντεύξεις εισαγωγής με την Ακαδημαϊκή Ομάδα.
Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει δύο στάδια. Οι επιτυχόντες στο πρώτο στάδιο προχωρούν στο δεύτερο στάδιο.
Στάδιο 1ο: Οι υποψήφιοι λαμβάνουν μια μελέτη περίπτωσης την ημέρα της συνέντευξης. Μετά από ομαδική συζήτηση και άσκηση παιχνιδιού ρόλων, καλούνται να γράψουν μια περίληψη των προβληματισμών τους για την υπόθεση.
Στάδιο 2ο: Οι υποψήφιοι λαμβάνουν μέρος σε μια ομαδική συνέντευξη που διερευνά την κατάρτιση και την εκπαίδευση, την ερευνητική εμπειρία, την κλινική και εργασιακή εμπειρία, τους προβληματισμούς σχετικά με τις εμπειρίες ζωής και άλλα πρακτικά ζητήματα.
Στο πρόγραμμα εφαρμόζεται ανώτατος αριθμός εισακτέων (10 θέσεις/ ακαδημαϊκό έτος).
Aπόψεις φοιτητών
Ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές σπουδές μου στο Mediterranean College, από όπου έλαβα όλα τα απαραίτητα ακαδημαϊκά εφόδια για την επαγγελματική μου κατάρτιση. Πλέον, με τα εφόδια αυτά έχω ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του Μεταπτυχιακού Συνθετικής Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής που σπουδάζω και είμαι παράλληλα απόφοιτο μέλος του BPS....
Πολυχρόνης Μακρής, BSc (Hons) Applied Psychology
Αποφοίτησα από το BSc (Hons) Applied Psychology στο Mediterranean College και το κολλέγιο μου εξασφάλισε το ακαδημαϊκό υπόβαθρο για να γίνω δεκτή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Child Psychology του Kingston University στο Λονδίνο, αλλά και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS - MBPsS). Το Mediterranean μου έδωσε τις σωστές βάσεις ώστε να μπορώ να εργάζομαι, μέχρι και σήμερα, σε κέντρα μετασχολικής απασχόλησης παιδιών και εφήβων στο Λονδίνο. Όλο το προσωπικό...
Δήμητρα Γκιάλα, BSc (Hons) Applied Psychology
Στο Mediterranean College παρακολούθησα το πρόγραμμα BSc (Hons) Applied Psychology όπου και μου έδωσε τα κατάλληλα εφόδια για να γίνω δεκτός σε μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο (MSc Clinical Applications of Psychology – Kingston University London) αλλά και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS - MBPsS). Ξεκινώντας από το μηδέν, το κολλέγιο και οι εξαίρετοι καθηγητές μου πρόσφεραν όσες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις χρειαζόμουν ώστε να γίνω δεκτός και να συνεχίσω...
Σπύρος Βλασερός, BSc (Hons) Applied Psychology
Ξεκίνησα τις σπουδές μου στο Mediterranean College το 2008, όπου ακολούθησα το πρόγραμμα BSc in Psychology and Counselling μέσω του πανεπιστημίου Teesside. Το Mediterranean College μου έδωσε τις βάσεις που χρειαζόμουν για να ξεκινήσω να χτίζω την καριέρα μου. Τελειώνοντας το BSc, μετακόμισα στην Αγγλία, έκανα δύο μεταπτυχιακά και ξεκίνησα να εργάζομαι στο πανεπιστήμιο του Teesside ως βοηθός έρευνας. Διανύω τον τελευταίο χρόνο του διδακτορικού μου, έχοντας κερδίσει υποτροφία από...
Θεοδώρα Μαχαίρα, BSc (Hons) Psychological Sciences & Counselling
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα BSc in Counselling Psychology στο Mediterranean College, έγινα δεκτός ως Πτυχιούχο Μέλος (Graduate Member) στον Βρετανικό Σύλλογο Ψυχολόγων (BPS), άνοιξα το δικό μου γραφείο ως επαγγελματίας ψυχικής υγείας - το οποίο διατηρώ έως και σήμερα - δικτυώθηκα με άλλους επαγγελματίες στον χώρο της Ψυχολογίας και της Ψυχικής Υγείας, έγραψα δύο βιβλία Ψυχολογίας τα οποία έχουν επισήμως εκδοθεί, ενώ, με ένα αναγνωρισμένο - από τον Βρετανικό Σύλλογο Ψυχολόγων...
Ευάγγελος Κουσιάδης, BSc (Hons) Psychological Sciences & Counselling
Η εμπειρία μου στο Mediterranean College μπορεί να συνοψιστεί από την παρακάτω φράση του Albert Einstein “Η αξία της επιστημονικής μόρφωσης δεν έγκειται στην εκμάθηση πολλών πραγμάτων, αλλά στην εκπαίδευση του νου να σκεφτεί....
Γεωργία Φραγκαθανάση, BSc (Hons) Applied Psychology
Η φοίτησή μου στο Mediterranean College ήταν για μένα μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη εμπειρία. Η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση με βοήθησε να διευρύνω τις γνώσεις μου με τρόπο πρωτότυπο και δημιουργικό και μπόρεσα να νιώσω σίγουρη ως επαγγελματίας ψυχολόγος....
Ειρήνη Κατσαρού, MSc Integrative Counselling & Psychotherapy
Το πρόγραμμα BSc(Hons) Applied Psychology μου πρόσφερε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της ψυχολογίας και της έρευνας και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η γρήγορη εξοικείωση με το Βρετανικό σύστημα σπουδών, καθώς και οι εξαιρετικοί καθηγητές που πάντα ήταν υποστηρικτικοί και μεταδοτικοί με βοήθησαν να φτάσω στον τελικό μου στόχο, αποκτώντας ένα πτυχίο που μου άνοιξε πόρτες σε Ελλάδα και Αγγλία για την επαγγελματική μου αποκατάσταση και τη συνέχεια των σπουδών...
Νικόλαος Πουλίτσας , BSc (Hons) Applied Psychology
Στο Mediterranean βρήκα αυτό που ήθελα, αυτό που μου έλειπε και έτσι το έκανα «δώρο» στον εαυτό μου, δώρο από τον Χρήστο για τον Χρήστο. Η συμβουλευτική ψυχολογία, δεν μου πρόσφερε μόνο γνώσεις και εφόδια, αλλά και αυτογνωσία, αυτοπεποίθηση, φίλους και κάλυψε το κενό που πάντα υπήρχε μέσα μου για ανακάλυψη και μοίρασμα, αλτρουισμό και προσφορά προς εμένα και τους άλλους. Τα μαθήματα σκηνοθεσίας και υποκριτικής που ακολούθησαν, ήταν χάρη...
Χρήστος Δασκαλάκης, ΗΝD Counselling Psychology
Μετά από 25 χρόνια καριέρας στον τουρισμό, μετά από δύο παιδιά, μία δεκαετή ενασχόληση με την έρευνα της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας και το θέατρο, αποφάσισα το 2009 να ακολουθήσω για άλλη μια φορά την καρδιά μου... Να σπουδάσω Ψυχολογία. Όχι για να αποκτήσω άλλο ένα προσόν, αλλά για να κάνω πραγματικά στροφή στην επαγγελματική μου ζωή. Άρχισα να ψάχνω για το καταλληλότερο Κολλέγιο. Ρωτώντας και ερευνώντας, αποφάσισα ότι θα έκανα...
Λίνα Γαλιλαία, HND in Counselling & Psychology
Υπηρετώντας στην Ελληνική Αστυνομία παραπάνω από μια δεκαετία αισθάνθηκα την ανάγκη να πραγματοποιήσω το όνειρο μου και να σπουδάσω αυτό που πάντα ονειρευόμουν. Η παρακολούθηση του τμήματος HND στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τα ουσιαστικά μαθήματα που διδάχτηκα με εφοδίασαν αυτοπεποίθηση και μου άνοιξαν νέους επαγγελματικούς ορίζοντες. Καθηγητές χωρίς ίχνος αλαζονείας αλλά με ουσιαστική αγάπη προς τη διδασκαλία και το αντικείμενο τους, μας έμαθαν ότι η αξία της συστηματικής μελέτης δεν...
Δημήτριος Καπαραλιώτης, HND in Counseling Psychology
Όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάλυπτα στο κοντέρ της επαγγελματικής διαδρομής μου, τόσο πιο πολύ μεγάλωνε η ανάγκη μου για γνώση και απαντήσεις σε διάφορα ζητήματα που με απασχολούσαν, σχετικά αλλά και μη σχετικά με τη δημοσιογραφική δουλειά μου. Ως εργαζόμενη και μητέρα δυο μικρών παιδιών η φοίτηση σε ένα πανεπιστημιακού επιπέδου κολεγιακό πρόγραμμα, φάνταζε αδύνατη, εκτός κι αν περιόριζα τον ύπνο μου στις 3 ώρες την ημέρα! Όμως στο part time...
Νέτη Φίλια, HND in Counseling and Psychology
Η φοίτηση μου στο πρόγραμμα ήταν για μένα μια ιδιαίτερη εμπειρία. Αρχικά, η δομή του προγράμματος ήταν τέτοια όπου, στo πλαίσιo των εργασιών και των βιωματικών μαθημάτων, μου έδωσε την ευκαιρία να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου στην Ψυχολογία και τη Συμβουλευτική με έναν απόλυτα δημιουργικό τρόπο. Στη συνέχεια, οι καθηγητές, τα μαθήματα αλλά και οι συμφοιτητές μου, με οδήγησαν να κατανοήσω ότι η Ψυχολογία είναι μια επιστήμη, της οποίας το...
Κωνσταντίνος Νίκου, HND Counselling & Psychology
Tο HND in Counselling & Psychology μου έδωσε όλες εκείνες τις γνώσεις και τα εφόδια που χρειαζόμουν για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να αποκτήσω το Bsc in Psychological Sciences & Counselling, ώστε, στη συνέχεια, να ανοίξω το ιδιωτικό μου γραφείο και να εργάζομαι ως Ψυχοθεραπεύτρια. Ακόμα, οι σπουδές μου στο Mediterranean College με βοήθησαν να βελτιωθώ ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας και να γνωρίσω και να κατανοήσω τον...
Γεωργία Δανέζη, HND in Counselling & Psychology
Το 2004, ως 54χρονη εργαζόμενη μητέρα δυο 14χρονων κοριτσιών, πήρα την τρελή απόφαση να κάτσω πάλι στα θρανία... για να σπουδάσω ψυχολογία. Να είναι καλά το Mediterranean College, όπου δουλεύω εδώ και 13 χρόνια, που μου έδωσε αυτή τη μοναδική ευκαιρία, να πραγματοποιήσω ένα παλιό μου όνειρο. Παρακολουθώντας το πρόγραμμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας είχα τη δυνατότητα, παράλληλα με μια 4ετή εκπαίδευση στην Σωματοδυναμική Ανάλυση και Ψυχοθεραπεία και μια μονοετή εξειδίκευση στη...
Μάρα Λεβίδη, HND Counselling and Psychology