Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- BA (Hons) Marketing, PR & Advertising
- BSc (Hons) Economics & Finance
- BA (Hons) Business Management
- BA (Hons) Business Management (Marketing)
- BA (Hons) Business Management (Human Resource Management)
- BA (Hons) Business Management (Finance)
- BA (Hons) Business Management (Supply Chain & Logistics)
- MSc Digital Marketing
- MBA Global
- MBA Global Finance
- Msc Marketing Management
- MSc Human Resource Management
- Executive Diploma Business Administration – Mini MBA
- Executive Diploma Marketing & Sales Management
- Executive Diploma Leadership & Human Resources Management
- Executive Diploma Financial Management for Small and Medium Business
- Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
- Executive Diploma in Social Entrepreneurship & Nonprofit Management
- Executive Diploma in Sustainability & Responsible Management
MSc Digital Marketing
-
Πτυχίο από το TOP5 βρετανικό πανεπιστήμιο σε σπουδές Marketing (Guardian Guide, 2024)
-
TOP10 σε προοπτικές καριέρας στο Marketing και στο Digital Marketing (Guardian Guide, 2024)
-
Έμφαση σε digital marketing, διαδικτυακή στρατηγική, εργαλεία επικοινωνίας & ανάλυσης διαδικτυακής συμπεριφοράς καταναλωτών
-
Μικτή, ευέλικτη φοίτηση – συνδυασμός online και δια ζώσης διδασκαλίας
Πληροφορίες Προγράμματος
Το School of Business & Economics του Mediterranean College είναι από τα πρώτα και πρωτοπόρα που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα, το 1977. Το MSc Digital Marketing είναι ένα πλήρως ανανεωμένο πρόγραμμα, σχεδιασμένο από το University of Derby, πανεπιστήμιο που τα τελευταία χρόνια έχει επιτύχει να βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία της Βρετανίας σε σπουδές Marketing (TOP5, Guardian University Guide 2024). Ως πανεπιστήμιο ξεχωρίζει για την ολοκληρωμένη προσέγγιση, τις εφαρμοσμένες γνώσεις και τις προοπτικές καριέρας που εξασφαλίζει στους αποφοίτους.
Το MSc Digital Marketing είναι μια σύγχρονη προσέγγιση στην κατανόηση και την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων και τεχνικών για την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών marketing. Με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και την ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή στον τομέα του marketing. Μέσω σύγχρονων μαθησιακών προσεγγίσεων, εξειδικευμένων μαθημάτων και συνεργασιών με επιχειρήσεις, οι φοιτητές θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως Social Media Marketing, Web-analytics, Branding, Campaigns Design & Analysis, και Integrated Marketing Metrics βρίσκονται, προσεγγίζοντας πολύπλευρα τη γνώση και την ίδια την αγορά εργασίας.
Τι θα μάθεις
Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι μία εφαρμοσμένη, εις βάθος μελέτη ενός από τους πιο συναρπαστικούς και διαρκώς μεταβαλλόμενους επιχειρησιακούς κλάδους. Θα είσαι πλήρως προετοιμασμένη/ος να σχεδιάσεις και να εκτελέσεις αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακής επικοινωνίας που μεταφέρουν το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία και μετρώντας την απόδοσή τους.
Καθώς εξελίσσεις τις δεξιότητές σου στις τεχνικές ψηφιακού marketing, θα κατανοήσεις πώς αυτές επηρεάζουν τη βιωσιμότητα και την απόδοση μίας επιχείρησης καθώς και την εικόνα της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχεις δημιουργήσει το δικό σου επαγγελματικό ψηφιακό χαρτοφυλάκιο (portfolio), με case studies analyses, projects, marketing tools και analytics.
Μέρος της μάθησης βασίζεται στην τάξη, αλλά η απευθείας σύνδεση με τις απαιτήσεις της αγοράς και με real cases σε κάθε ένα από τα μαθήματα του προγράμματος, θα σου δώσει τη δυνατότητα να συνδέσεις τις σπουδές σου με το επαγγελματικό σου μέλλον.
Βασικές ενότητες του προγράμματος:
Digital Innovation & Change Management. Νέες τεχνολογίες όπως το ΑΙ και το web3 επηρεάζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων όλο και περισσότερο. Οι φοιτητές, μέσα από case studies και την εφαρμογή τεχνικών, μαθαίνουν πώς να αναγνωρίζουν καινοτόμες ευκαιρίες και να εφαρμόζουν στρατηγικές αλλαγής.
Contemporary Marketing Challenges. Η πρόοδος στην τεχνολογία της πληροφορίας και στις επικοινωνίες, οι αλλαγές στα πρότυπα αγοραστικής συμπεριφοράς και η συντόμευση των κύκλων ζωής των προϊόντων έχουν αλλάξει και αναδιαμορφώσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο μέγιστο βαθμό. Θα μάθεις να χρησιμοποιείς στρατηγικές μετρήσεις, να αξιολογείς ένα brand και τη σχέση της επιχείρησης με τους καταναλωτές καθώς και να απεικονίζεις με δεδομένα την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους προς την επιχείρηση.
Digital Marketing Strategy. Μελέτησε τις πιο σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές που κυριαρχούν στον ψηφιακό κόσμο και εξοικειώσου με τα εργαλεία που διαμορφώνουν την επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο. Αποκτήστε τη δεξιότητα να σχεδιάζεις και να υλοποιείς στρατηγικές marketing που καλύπτουν τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και διαφοροποιούν τις επιχειρήσεις στην αγορά.
Strategic Brand Management. Ανακάλυψε πώς να αναπτύσσεις, να διαμορφώνεις και να διαχειρίζεσαι brands που ξεχωρίζουν στην αγορά. Μέσω ανάλυσης περιπτώσεων και διαδραστικών δραστηριοτήτων, εξασφάλισε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να δημιουργήσεις brands που επικοινωνούν με το κοινό και δημιουργούν εμπιστοσύνη και αναγνώριση.
Digital Marketing Campaigns & Analytics. Μέσω πρακτικών εφαρμογών και ανάλυσης δεδομένων, ανακάλυψε πώς να μετράς την απόδοση μίας καμπάνιας και να προβαίνεις σε αναλύσεις που οδηγούν σε στρατηγικές βελτιώσεις. Πρακτικές όπως το email marketing, SEO, PPC, PPI, mobile marketing, google analytics, data mining, AI και programmatic marketing χρησιμοποιούνται από πλήθος επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο καθημερινά και θεωρούνται απαραίτητες γνώσεις για έναν μελλοντικό marketer.
Marketing Metrics for the digital age. Ανακάλυψε τις κυριότερες μετρήσεις που οδηγούν σε αποτελεσματικές αποφάσεις marketing μία επιχείρηση. Μέσω πρακτικών εφαρμογών και ανάλυσης περιπτώσεων, απόκτησε τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να μετρήσεις την απόδοση των ενεργειών marketing και να πραγματοποιείς στρατηγικές βελτιώσεις βασισμένες σε δεδομένα.
Γιατί να το επιλέξεις
- Έχουμε 35 χρόνια παράδοση σε μεταπτυχιακά προγράμματα διοικητικών επιστημών, ως ο 1ος πάροχος MBA στην Ελλάδα (1989).
- Πρόκειται για το αυτούσιο πρόγραμμα (franchise) του University of Derby, πανεπιστημίου που ενσωματώνει και καθορίζει τις εξελίξεις με την έρευνά του σε digital marketing, AI & marketing, νέες τεχνολογίες κ.α.
- Το University of Derby είναι το 1ο σε κατάταξη βρετανικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα και TOP5 στη Βρετανία σε σπουδές Marketing (Guardian Guide, 2024).
- Η διδασκαλία στα Αγγλικά εξασφαλίζει πως θα ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις ενός επαγγέλματος χωρίς σύνορα, με media και πλατφόρμες που διεισδύουν στο παγκόσμιο κοινό, και τάσεις - εξελίξεις που διαμορφώνονται κυρίως στο εξωτερικό.
- Εξασκείσαι στις τελευταίες τάσεις, τεχνολογίες και πρακτικές που ζητούνται από την αγορά εργασίας, όπως social media marketing, search engine optimization (SEO), content marketing, data analytics, και mobile marketing.
- Τα μαθήματα είναι εφαρμοσμένα και τα projects αφορούν σενάρια στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο.
- Θα γνωρίσεις επαγγελματίες στο Digital marketing, την επικοινωνία και τη διαφήμιση και θα δικτυωθείς ξεκινώντας έτσι την επαγγελματική σου πορεία.
- Καλύπτει όλα τα αλληλένδετα πεδία στο digital marketing και την επικοινωνία και προσφέρει απεριόριστες προοπτικές καριέρας σε Ελλάδα και εξωτερικό.
- Είναι προσαρμοσμένο σε εργαζόμενους: ευέλικτη, μικτή (blended) & εξ’ αποστάσεως φοίτηση, αξιολόγηση μέσω επαγγελματικά προσανατολισμένων γραπτών εργασιών.
- Διδάσκεσαι από έμπειρους καθηγητές, ενεργούς επαγγελματίες και ερευνητές στο χώρο του.
Περιγραφές Μαθημάτων
Digital Innovation & Change Management (Ψηφιακή Καινοτομία & Διαχείριση Αλλαγής)
Για να ενστερνιστούν τη δύναμη των αναδυόμενων τεχνολογιών (όπως το AI και το web3) και να δραστηριοποιηθούν στο ψηφιακό μέλλον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να μεταπηδήσουν από τη χρήση εργαλείων μηχανικής μάθησης σε αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Καθώς η ηθική συσσώρευση δεδομένων των καταναλωτών έχει ενσωματωθεί στις καθημερινές δραστηριότητες marketing που οι επαγγελματίες του marketing αντιμετωπίζουν όγκους δεδομένων που δεν μπορούν πλέον να διαχειριστούν μέσω της ανθρώπινης εργασίας, είναι απαραίτητη η διεξοδική κατανόηση αυτών των εννοιών ώστε να ενσωματωθούν πλήρως οι αυριανοί επαγγελματίες του marketing στο ανταγωνιστικό περιβάλλον και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής των οργανισμών. Η ενότητα εξετάζει εκτενώς τις επιπτώσεις αυτού του ψηφιακού μετασχηματισμού για το marketing, και ειδικότερα επικεντρώνεται στην καλλιέργεια μιας διαφοροποιημένης κατανόησης της ηγεσίας, της καινοτομίας και των διαδικασιών αλλαγής που απαιτούνται από τις επιχειρήσεις για να ενσωματώσουν τη δύναμη των τεχνολογικών μετασχηματισμών που θα τις ωθήσουν στο ψηφιακό μέλλον. Οι φοιτητές θα εξετάσουν τον αντίκτυπο των τεχνολογιών που προκαλούν αλλαγές στις συμβατικές επιχειρηματικές μεθόδους, διερευνώντας καινοτόμες προσεγγίσεις σε υποδομές, διαδικασίες, ανθρώπινο δυναμικό και βιωσιμότητα για να ενισχύσουν τη λειτουργία και την επιρροή του marketing σε μια επιχείρηση.
Σύγχρονες προκλήσεις στο Marketing (Contemporary Marketing Challenges)
Το ολοένα και περισσότερο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει οδηγήσει στην έκλειψη των παραδοσιακών προσεγγίσεων στο marketing. Ταυτόχρονα, μεταξύ άλλων, η πρόοδος στην τεχνολογία της πληροφορίας και στις επικοινωνίες, οι αλλαγές στα πρότυπα αγοραστικής συμπεριφοράς και η συντόμευση των κύκλων ζωής των προϊόντων έχουν αλλάξει και αναδιαμορφώσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο μέγιστο βαθμό. Αυτή η ενότητα εισαγάγει τους φοιτητές τόσο στις καθιερωμένες όσο και στις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην ανάπτυξη και εφαρμογή των στρατηγικών marketing, με στόχο την αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει το τρέχον και το μελλοντικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η ενότητα εξετάζει τα ζητήματα μέτρησης της επιχειρηματικής απόδοσης από στρατηγική και marketing οπτική, εμβαθύνοντας σε θέματα στρατηγικής, στον καθορισμό κατευθύνσεων και στόχων, τη χαρτογράφηση της στρατηγικής και την ανάπτυξη των διαδικασιών και των μέσων για τη μέτρηση της βελτίωσης στην απόδοση. Αυτές περιλαμβάνουν τις στρατηγικές μετρήσεις, την αξιολόγηση του brand, τη μέτρηση - αξιολόγηση της σχέσης με τον πελάτη (CRM), και τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών. Τέλος, εξετάζονται ο αντίκτυπος των μετρήσεων αυτών στην επιχειρησιακή λειτουργία και αλλαγή.
Ψηφιακή Στρατηγική Marketing (Digital Marketing Strategy)
Η εκθετική ανάπτυξη των ψηφιακών εργαλείων, τεχνολογιών και πλατφορμών, σε συνδυασμό με την αυξημένη υιοθέτησή τους από τους καταναλωτές, έχει δώσει τη δυνατότητα σε πολλούς οργανισμούς να διαπρέψουν και να ανταγωνιστούν μέσω της καινοτομίας στο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτή η ενότητα στοχεύει να αυξήσει τις γνώσεις των φοιτητών για διαφορετικούς τύπους στρατηγικών ψηφιακού marketing και να δείξει πώς οι οργανισμοί μπορούν να προωθήσουν την καινοτομία για να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το ψηφιακό marketing ως στρατηγικό πλεονέκτημα σε παγκόσμιο πλαίσιο.
Στρατηγική Διαχείριση των Brands (Strategic Brand Management)
Μία από τις βασικές προκλήσεις για τους οργανισμούς είναι να δημιουργήσουν ξεχωριστά, βιώσιμα και διαφοροποιημένα brand καθώς και χώρο για την ύπαρξή τους σε μια ολοένα και περισσότερο πολυπληθή αγορά. Αυτό ισχύει για ιδιωτικούς, δημόσιους, κερδοσκοπικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η ανάπτυξη επωνυμιών που αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα εταιρικούς στόχους και αξίες αφενός, και οφέλη που αναζητούν οι πελάτες από την άλλη, είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν την προβολή, την επιθυμία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους. Η επιτυχής ευθυγράμμιση των οργανωσιακών στόχων με την ικανοποίηση που αναζητούν οι καταναλωτές λειτουργεί επίσης ως πλατφόρμα από την οποία δημιουργείται η δέσμευση των πελατών με τη μορφή συν-δημιουργίας και ανάπτυξης της επωνυμίας. Η διατήρηση επιτυχημένων εμπορικών σημάτων είναι εξίσου επιτακτική, προκειμένου να εξισορροπηθούν τα χαρτοφυλάκια προϊόντων/υπηρεσιών και να εξασφαλιστούν επενδυτικά κεφάλαια για μελλοντική ανάπτυξη. Αυτή η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει μια ενδελεχή κατανόηση του ρόλου του branding στην τοποθέτηση ενός οργανισμού, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Παρέχει επίσης την ευκαιρία στους φοιτητές να αξιολογήσουν κριτικά στρατηγικές και τακτικές branding που σχετίζονται με την ψηφιακή εποχή, χρησιμοποιώντας υπάρχουσες έρευνες και πλαίσια ως βάση, για να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη επωνυμιών ανεξαρτήτως κλάδου.
Καμπάνιες Ψηφιακού Marketing & Αναλύσεις (Digital Marketing Campaigns & Analytics).
Ευθυγραμμισμένο με τις offline στρατηγικές marketing, το συγκεκριμένο μάθημα προσφέρει μια σειρά από σύγχρονες στρατηγικές προσεγγίσεις και τεχνικές επικοινωνίας ψηφιακού marketing χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα, κατά περίπτωση, εργαλεία ανάλυσης και μεθόδους στο σχηματισμό μίας ψηφιακής καμπάνιας. Ειδικότερα, περιλαμβάνει πρακτικές όπως το email marketing, SEO (Search Engine Optimisation), PPC, PPI, mobile marketing, Google analytics, data mining, AI και programmatic marketing. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν και θα αξιολογήσουν κριτικά έννοιες, τεχνικές και προσεγγίσεις στο ψηφιακό marketing, που απαιτούνται για την απόκτηση συγκεκριμένων ψηφιακών δεξιοτήτων, την επίτευξη των στόχων μίας επιχείρησης, την προσέλκυση και διατήρηση πελατών. Προσκεκλημένοι ομιλητές από όλο το φάσμα του ψηφιακού marketing θα μοιραστούν την επαγγελματική τους εμπειρία και γνώση. Τέλος, η ενότητα πραγματεύεται τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω περιεχομένου σχετικά με την ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη, και ιδιαίτερα σχετικά με την κοινωνική ευθύνη στη διαχείριση ψηφιακών δεδομένων, καθώς και την αντιμετώπιση ζητημάτων απορρήτου και αυθεντικότητας δεδομένων κατά τη δημιουργία μίας καμπάνιας.
Μετρήσεις Marketing στην Ψηφιακή Πραγματικότητα (Marketing Metrics for the Digital Age)
Αυτή η ενότητα διερευνά το εξελισσόμενο τοπίο των μετρήσεων marketing και της μέτρησης της απόδοσης των στρατηγικών μίας επιχείρησης. Στην ψηφιακή εποχή, το marketing έχει σαφή προσανατολισμό στα δεδομένα και η ενότητα αυτή παρέχει στους φοιτητές μια στρατηγική οπτική σχετικά με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μετρήσεων. Οι φοιτητές θα έρθουν σε επαφή με μία σειρά διαφορετικών μετρήσεων, που υποστηρίζουν την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, τις οικονομικές αναφορές και την ανάπτυξη της επιχείρησης στην αγορά. Ακόμα, θα αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τον τρόπο συλλογής, ανάπτυξης και μετατροπής των δεδομένων σε πληροφορίες που σχετίζονται με πλήθος στρατηγικών αποφάσεων σε μία επιχείρηση.
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα μεταπτυχιακά στο Mediterranean College, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το MSc Digital Marketing είναι κατάλληλο για σένα, αν έχεις πανεπιστημιακό πτυχίο οποιασδήποτε ειδικότητας, καλό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής γλώσσας και επιθυμείς να κάνεις καριέρα στο Marketing.
Επιπλέον, το πρόγραμμα αποτελεί ιδανική επιλογή, αν εργάζεσαι ήδη στο χώρο και επιθυμείς ένα μεταπτυχιακό τίτλο, με στόχο να πιστοποιήσεις τις εμπειρικές σου γνώσεις και να διεκδικήσεις διοικητικές θέσεις.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών αντιστοιχεί σε IELTS 6.5 (Β2+). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις βιογραφικό σημείωμα, συστατικές επιστολές από εργοδότες ή καθηγητές και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Αναγνώριση
Το πτυχίο που θα λάβεις είναι αναγνωρισμένο στην Ελλάδα ως επαγγελματικά ισοδύναμο με μεταπτυχιακό τίτλο δημοσίου πανεπιστημίου και έχει ισχυρό αντίκρισμα σε όλο τον κόσμο. Η αναγνώριση γίνεται στο ΑΤΕΕΝ, το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Καριέρα
Οι επαγγελματικές επιλογές σου ως κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Digital Marketing δεν έχουν περιορισμό! Είναι ένα δυναμικό επάγγελμα με ανεξάντλητη δημιουργικότητα και ευκαιρίες καινοτομίας. Ενδεικτικά μπορείς να σταδιοδρομήσεις σε ρόλους:
- Marketing Manager
- Digital Marketing Manager
- Brand Manager
- Social Media Strategist / Specialist
- SEO Specialist
- Content Marketer/ Copywriter
- Digital Advertising Manager
- Market Research Analyst
- Data Analyst
Aπόψεις φοιτητών
MBA. Ένα μακρινό όνειρο για το κοντινό μέλλον! Δεν ήταν στα σχέδια μου, όμως προέκυψε για την κάλυψη των δικών μου αναγκών σε επαγγελματικό επίπεδο. Με το πέρας των σπουδών μου κατάφερα να έχω ταυτόχρονα διαφορετικές προσφορές εργασίας διαφορετικών κλάδων από εκεί που δεν το περίμενα. Στα 2 αυτά χρόνια σπουδών έμαθα να κατανοώ καλύτερα το επιχειρησιακό περιβάλλον γύρω μου. Να έχω πιο αναλυτική σκέψη και αντίληψη για το «επιχειρείν»...
Βασίλης Κυριαζόπουλος, MBA
Αποφάσισα να συμμετάσχω στο MBA του University of Derby θεωρώντας ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα μου έδινε τη δυνατότητα να συνδυάσω μια ευρεία και αρκετά εξειδικευμένη θεωρητική βάση με την πολύχρονη επαγγελματική μου εμπειρία. Τελικά, η εμπειρία αυτή ήταν σημαντικά καλύτερη από αυτό που ανέμενα! Διδασκόμενος από ανθρώπους της «αγοράς», μπόρεσα να εφαρμόσω άμεσα και να εντάξω στις καθημερινές μου δραστηριότητες όσα αναφέρονταν στα μαθήματα. Το πρόγραμμα αυτό...
Περικλής Σάκκος, MBA
Η παρακολούθηση του ΜΒΑ στο Mediterranean College με βοήθησε να δομήσω τη σκέψη μου και να μπορώ να δω τη συνολική εικόνα του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας. Με βοήθησε να εμβαθύνω στις ανάγκες του κάθε τμήματος της επιχείρησης και να εντοπίσω ποιο είναι αυτό το τμήμα που με ενδιαφέρει περισσότερο να απασχοληθώ. Με βοήθησε, επίσης, να αποκτήσω άποψη για τον τρόπο λειτουργίας άλλων τμημάτων, να κατανοήσω τις ανάγκες τους και...
Γιώργος Διακοδημήτρης, MBA
Τρία χρόνια στα οποία αποκόμισα σπουδαίες εμπειρίες από αξιόλογους καθηγητές, καθώς και από αξιόπιστους συμβούλους εκπαίδευσης, οι οποίοι με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο χώρο του Marketing. Επιπλέον, στο Mediterranean College μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε ένα κλάδο που έχω όνειρο να ασχοληθώ, στο αθλητικό Management....
Χρήστος Γιαννόπουλος , BA (Hons) Business (Marketing)
Η εμπειρία που βίωσα ως φοιτήτρια στο Mediterranean College ήταν μοναδική με αξέχαστες στιγμές και εμπειρίες. Οι καθηγητές μου με ενθάρρυναν και με βοήθησαν στο να συνεχίσω τις σπουδές μου, αλλά και να κάνω τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα....
Χριστίνα Κοκαλάκη, BA (Hons) Business Studies
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ΜΒΑ άνοιξε τους ορίζοντες της γνώσης μου. Ήταν για μένα μία πολύ εποικοδομητική εμπειρία. Γνώρισα αξιόλογους καθηγητές κι έκανα πολλές φιλίες. Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ ενδιαφέρον και το κολλέγιο μας παρέχει όλα τα απαραίτητα εκπαιδευτικά μέσα για να εμβαθύνουμε επιστημονικά στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δε θα ξεχάσω ποτέ όλα αυτά που μου προσέφερε το Mediterranean College. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου για τη...
Νικόλαος Βασιλούδης , ΜΒΑ
Αποφοίτησα από το Mediterranean College και το πρόγραμμα ΒΑ (Hons) Marketing το 2013. Εργαζόμουν ήδη στην Mediatel, εργασία την οποία κέρδισα μέσω του Career Office του κολεγίου. Η συνέχιση σπουδών ήταν για μένα μονόδρομος. Έγινα δεκτή στο MBA του πανεπιστημίου Derby στο οποίο φοιτώ αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά, 2013-14. Οι εξειδικευμένες γνώσεις που απέκτησα από το πρώτο κιόλας εξάμηνο με οδήγησαν στο να ανέλθω επαγγελματικά στην εταιρεία που ήδη εργαζόμουν...
Κωνσταντίνα Πρόκο, ΒΑ (Hons) Business (Marketing)
My name is Langkos Spyros, and I am recent graduate of M.Sc in Marketing Management. In 2012 I enrolled in the Masters Program of University of Derby (Athens Campus – Mediterranean college). I wanted to learn more about marketing strategies, brand management and consumer behavior and eventually apply these principles to the professional world. So far my educational experiences at Mediterranean College, have proved to be educationally stimulating. My...
Σπύρος Λάνγκος, MSc Marketing Management
Οφείλω να ομολογήσω πως αρχικά πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να επιτύχω στις σπουδές εξ' αποστάσεως. Όμως με το άψογο σύστημα του κολεγίου, την αμέριστη βοήθεια των καθηγητών, που πάντα ήταν πρόθυμοι να λύσουν απορίες, και με συστηματικό διάβασμα, κατάφερα να αποκτήσω τις γνώσεις που ήθελα και να αποφοιτήσω. Ευχαριστώ το Mediterranean College και τους καθηγητές μου για τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισα. Γεώργιος Αρναουτάκης Executive Diploma in...
Γεώργιος Αρναουτάκης, Executive Diploma in Management
Παρά την πολύχρονη και επιτυχημένη καριέρα μου στον τομέα του HRM για περισσότερο από 22 χρόνια σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, οφείλω να ομολογήσω ότι οι σπουδές μου στο Mediterranean College μου προσέφεραν νέους ορίζοντες και νέες τεχνικές. Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο κολέγιο και στα στελέχη του. Από τη διοίκηση, τους καθηγητές, τη γραμματεία αλλά και τους συμφοιτητές μου... Τους ευχαριστώ όλους για αυτό το ταξίδι της μάθησης, γι' αυτήν την...
Κωνσταντίνος Καρακασίδης, Executive Diploma in Management
Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία. Γι' αυτό και η μόνη αποτυχία, που πρέπει να φοβάται κανείς, είναι να μην επιμείνει στο στόχοπου θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος. Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Γι' αυτό εμπιστευθείτε τους ειδικούς του Mediterranenan College και είμαι σίγουρη ότι θα σας βοηθήσουν να βρείτε δικό σας...
Άννα Καρακερέζη, Executive Diploma in Human Resources Management
Δημιουργική και εποικοδομητική... 'Οπως ήταν η πορεία μου στις σπουδές, έτσι θέλω να είναι κα ιη καριέρα μου. Εύχομαι σε όλους μας επαγγελματική επιτυχία και πνευματική ολοκλήρωση. Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου MSc Marketing Management...
Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου, MSc Marketing Management
Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Mediterranean College, Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με εξαιρετικούς καθηγητές καταρτισμένους στο αντικείμενό τους. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μαθήματα με ευρεία γκάμα σε διάφορα γνωστικά πεδία του Management, με άμεση εφαρμογή και χρησιμότητα στο περιβάλλον εργασίας. Όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν στην εξέλιξή μου στο εργασιακό περιβάλλον. Σωτήριος Μάμαλης MSc Marketing Management...
Σωτήριος Μάμαλης, MSc Marketing Management
"Καλύτερα να μετανιώνεις για πράγματα που έχεις κάνει παρά για πράγματα που δεν έχεις κάνει". Το MBA είναι μια από τις επιλογές για την οποία σίγουρα δε θα μετανιώσεις ποτέ. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες που μου προσέφερε το Μεταπτυχιακό και ειδικότερα οι καθηγητές και το Mediterranean College, θα ήθελα να προσφέρω το καλύτερο στην οικογένειά μου και στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Ανδρέας Ράμφος ΜΒΑ...
Ανδρέας Ράμφος, ΜΒΑ
Η φοίτησή μου στο MBA με βοήθησε να αποκτήσω τις κατάλληλες γνώσεις και τα εφόδια, για να αναπτύξω την επιχειρηματική μου δράση και σε νέες δραστηριότητες. Ανδρέας Σταματόπουλος ΜΒΑ...
Ανδρέας Σταματόπουλος, ΜΒΑ