MA Leading Tourism & Hospitality
-
Νο1 στην Ελλάδα | TOP3 στη Βρετανία.
-
Διασύνδεση με το UK Institute of Hospitality.
-
Διδασκαλία στα Αγγλικά για προβάδισμα στην αγορά εργασίας.
-
Δικτύωση με 70+ κορυφαίες τουριστικές επιχειρήσεις.
Πληροφορίες Προγράμματος
Το καινοτόμο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA Leading Tourism & Hospitality είναι ένα πρόγραμμα σπουδών που έχει στόχο να εντρυφήσει τους φοιτητές στον κλάδο του παγκόσμιου και εγχώριου τουρισμού και των ηγέτιδων επιχειρήσεων φιλοξενίας, προσφέροντας γνώσεις και δεξιότητες από τις πρακτικές κορυφαίων τουριστικών brands ενώ παράλληλα καλλιεργεί συνολικά την τουριστική συνείδηση και τον πολιτισμό της φιλοξενίας που προάγει μοναδικά την εμπειρία του πελάτη.
Το πρόγραμμα σπουδών έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με το University of Derby, TOP3 Βρετανικό Πανεπιστήμιο σε σπουδές Φιλοξενίας, Οργάνωσης Εκδηλώσεων και Τουρισμού, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη Guardian University Guide, 2023. Δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να εμβαθύνουν σε όλες τις πτυχές της διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας, επιτρέποντάς τους να εστιάσουν στους τομείς που προτιμούν να εξειδικευτούν και να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους στον πραγματικό κόσμο.
Οι φοιτητές θα ανακαλύψουν την πραγματική διάσταση της πολυτελούς φιλοξενίας, θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να οργανώνουν εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας, ενώ ταυτόχρονα θα κατακτήσουν γνώσεις και δεξιότητες διαχείρισης, στρατηγικής διοίκησης και βιώσιμης ανάπτυξης στο σύγχρονο τουριστικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in Leading Tourism & Hospitality προσφέρεται με τρεις κατευθύνσεις:
- Leading Tourism & Hospitality (γενική κατεύθυνση)
- Luxury Management & Guest Experience
- Εvent Management
Είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ιδανικό για όσους επιθυμούν να εξελίξουν την καριέρα τους σε τουριστικές επιχειρήσεις και ομίλους υψηλών προδιαγραφών και πολυτελείας, επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας ή στην οργάνωση εκδηλώσεων μεγάλης, μικρής και εξειδικευμένης αγοράς, κλίμακας.
Τι θα μάθεις
Κοινός στόχος του προγράμματος σε όλες τις κατευθύνσεις του είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες την επιστήμη και τέχνη της δημιουργίας μοναδικών εμπειριών για τον πελάτη μέσα από τα πρότυπα αριστείας και οργάνωσης κορυφαίων παγκοσμίως τουριστικών επιχειρήσεων, επιχειρήσεων φιλοξενίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων. Μέσα από μελέτες περίπτωσης ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων – πολυτελή, πασίγνωστα ξενοδοχεία, luxury resorts, event destinations, tour operators, τουριστικά πρακτορεία, κρουαζιερόπλοια, καζίνο κ.α. – οι φοιτητές εξελίσσονται σε εξειδικευμένα στελέχη για υψηλόβαθμες θέσεις στις απαιτητικές αυτές υπηρεσίες.
H ανάπτυξη των γνώσεων και δεξιοτήτων διοίκησης πολυτελών brands και η εξάσκηση σε καινοτόμες επιχειρηματικές πρακτικές βρίσκουν εφαρμογή στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία αλλά και στους πιο δημιουργικούς κλάδους όπως η Mόδα και το Design, δημιουργώντας ποικίλες προοπτικές εξέλιξης για τους απόφοιτους.
Γιατί να το επιλέξεις
- Το πτυχίο απονέμεται από το 1ο σε κατάταξη βρετανικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα και TOP3 στη Βρετανία (Guardian Guide, 2023), στις σπουδές Φιλοξενίας, Οργάνωσης Εκδηλώσεων και Τουρισμού.
- Είναι προσαρμοσμένο σε εργαζόμενους: ευέλικτη, μικτή (blended) φοίτηση, αξιολόγηση μέσω επαγγελματικά προσανατολισμένων εργασιών.
- Η διδασκαλία στα Αγγλικά εξασφαλίζει πως θα ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις του επαγγέλματος, με άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και ορολογίας.
- Καινοτόμο περιεχόμενο, σχεδιασμένο σε συνεργασία με κορυφαίους εκπρόσωπους του κλάδου (π.χ. Grand Hyatt Athens κ.α.) και γνώμονα τις σύγχρονες προκλήσεις.
- Η διδασκαλία βασίζεται στις νέες τάσεις του κλάδου και υποστηρίζεται από guest lectures, επισκέψεις σε μεγάλες επιχειρήσεις και πρακτική άσκηση.
- Το διδακτικό προσωπικό αποτελείται από εξειδικευμένους επαγγελματίες του κλάδου με μεγάλη ακαδημαϊκή εμπειρία.
- Η μάθηση είναι ενεργή και βιωματική, μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις, προσομοιώσεις & εργαστήρια, συμμετοχή σε events, ομιλίες από επισκέπτες καθηγητές.
- Δυνατότητα απόκτησης πολύτιμης εμπειρίας σε επιχειρήσεις ενδιαφέροντος σου μέσω της πρακτικής άσκησης σε διοικητικές θέσεις.
- Δικτύωση με την αγορά πολυτελείας και άμεση απορρόφηση σε διευθυντικές θέσεις.Έχεις πρόσβαση στην Hosco την μεγαλύτερη πλατφόρμα δικτύωσης επαγγελματιών τουρισμού παγκοσμίως.
- Ως μέλος του Institute of Hospitality Academy θα έχεις την δυνατότητα σεμιναρίων και διασύνδεσης με την ψηφιακή βιβλιοθήκη, καθώς και σε επιμορφωτικά webinars και υπηρεσίες επαγγελματικής ανάπτυξης, δικτύωσης και αποκατάστασης.
- Παγκόσμια επαγγελματική αναγνώριση ως Associate (AIH) - μέλος του επαγγελματικού φορέα.
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στις αρχές και τις λειτουργίες της Διοίκησης Επιχειρήσεων και τον τρόπο εφαρμογής τους στον τομέα της Φιλοξενίας. Δίνει έμφαση στη βιώσιμη στρατηγική σκέψη και την επιχειρησιακή κουλτούρα, προσφέροντας βαθιά κατανόηση των διοικητικών αρχών, όπως η στρατηγική διοίκηση, η οργανωσιακή συμπεριφορά, το μάρκετινγκ και η διοίκηση ανθρώπινων πόρων. Παρέχει επίσης μια σφαιρική εικόνα των αλληλεπιδράσεων μεταξύ της διοίκησης και του ευρύτερου οικονομικού περιβάλλοντος, εξάγοντας παραδείγματα από διάφορα επιχειρηματικά πλαίσια φιλοξενίας, όπως ξενοδοχεία, εκθέσεις, φεστιβάλ, αθλητικά γεγονότα και λανσαρίσματα προϊόντων.
Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης την ευκαιρία εξειδίκευσης μέσω της διπλωματικής εργασίας, ενώ δίνει τη δυνατότητα απόκτησης πολύτιμης εμπειρίας στον τομέα μέσω πρακτικής άσκησης σε διοικητικές θέσεις. Με τους καθηγητές και τους επαγγελματίες του κλάδου που μοιράζονται τις διεθνείς και εγχώριες εμπειρίες τους, το πρόγραμμα επιτρέπει την απόκτηση γνώσεων από πρώτο χέρι. Συμμετέχοντας ως μέλος του Institute of Hospitality Academy, έχεις πρόσβαση σε σεμινάρια, ψηφιακές βιβλιοθήκες και επιμορφωτικά webinars, προσφέροντας επιπλέον δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης, δικτύωσης και αποκατάστασης σε συνεργασία με την αγορά. Το πρόγραμμα προσφέρει παγκόσμια επαγγελματική αναγνώριση στους φοιτητές του, οι οποίοι λαμβάνουν status Associate (AIH) – μέλους του επαγγελματικού φορέα.
Περιγραφές Μαθημάτων
Sustainable Tourism Business & Development (Βιώσιμη Tουριστική Eπιχείρηση & Aνανάπτυξη)
Η ενότητα "Βιώσιμη Τουριστική Επιχείρηση & Ανάπτυξη" επικεντρώνεται στις αρχές και τις πρακτικές του βιώσιμου τουρισμού, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν θέματα όπως ο υπεύθυνος τουρισμός, η δέσμευση της κοινότητας, η περιβαλλοντική προστασία και η οικονομική ανάπτυξη στην τουριστική βιομηχανία. Στόχος είναι, να μπορέσουν οι φοιτητές να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ της θεωρίας και της τρέχουσας πρακτικής, εξοπλίζοντάς τους με τις δεξιότητες και τις γνώσεις για την αντιμετώπιση πραγματικών καταστάσεων και των αναμενόμενων μελλοντικών τάσεων. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων και πρακτικές ασκήσεις, οι φοιτητές θα μάθουν πώς να δημιουργούν και να διαχειρίζονται βιώσιμες τουριστικές επιχειρήσεις, που ωφελούν τόσο το περιβάλλον όσο και τις τοπικές κοινότητες. Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την προώθηση βιώσιμων πρακτικών στον τομέα του τουρισμού και να συμβάλει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία του κλάδου.
Tourism and Hospitality Asset & Revenue Management (Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων & Εσόδων στον τομέα του Τουρισμού και Φιλοξενίας)
Η ενότητα στοχεύει στην επικαιροποίηση των γνώσεων με τις τελευταίες τεχνικές διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και στην πραγματική, αντικειμενική θεώρηση των σημερινών προκλήσεων της τουριστικής αγοράς. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τους πόρους, να βελτιστοποιούν τις ροές εσόδων και να ενισχύουν τη συνολική οικονομική απόδοση των επιχειρήσεων τουρισμού και φιλοξενίας. Επιπλέον θα αναπτύξουν δεξιότητες στη χρηματοοικονομική ανάλυση, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων, που είναι απαραίτητες για μια επιτυχημένη διοικητική σταδιοδρομία σε αυτόν τον τομέα. Τα θέματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν την αποτίμηση περιουσιακών στοιχείων, την πρόβλεψη εσόδων, τις στρατηγικές τιμολόγησης, τη διαχείριση των αποδόσεων και τη χρηματοοικονομική ανάλυση, ειδικά για τον συγκεκριμένο κλάδο. Περιλαμβάνει την κατανόηση και την εφαρμογή στρατηγικών για τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, όπως ξενοδοχεία, θέρετρα, εστιατόρια και άλλες επιχειρήσεις, που σχετίζονται με τον τουρισμό. Στο τέλος της ενότητας, οι φοιτητές θα έχουν κατανοήσει πλήρως τον τρόπο μεγιστοποίησης της κερδοφορίας στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Λειτουργική Αριστεία & Καινοτομία (Operational Excellence & Innovation)
Το μάθημα επικεντρώνεται σε δύο βασικές έννοιες που οι οργανισμοί προσπαθούν να επιτύχουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και επιτυχημένοι στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν την λειτουργική αριστεία και τη συνεχή βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών, προκειμένου να επιτευχθούν εξαιρετικές επιδόσεις. Η ενότητα περιλαμβάνει τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, τη μείωση της σπατάλης, την αύξηση της αποδοτικότητας και την παροχή προϊόντων ή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες. Εστιάζοντας στη λειτουργική αριστεία, οι φοιτητές θα κατανοήσουν πώς οι οργανισμοί μπορούν να επιτύχουν εξοικονόμηση κόστους, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας.
Research Methodologies (Μεθοδολογίες Έρευνας)
Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να υποστηρίξει τους φοιτητές στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για έρευνα, οι οποίες θα είναι σχετικές με τη μελλοντική τους απασχόληση, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει στην παροχή συγκεκριμένων οδηγιών για το τελευταίο στάδιο της διπλωματικής τους εργασίας. Η ενότητα αποσκοπεί στη διευκόλυνση της ανάπτυξης δεξιοτήτων έρευνας και ανάπτυξης επιχειρήσεων. Συνεπώς, παρέχει κίνητρα και καθοδήγηση για την εκπόνηση ανεξάρτητων μελετών. Οι τάσεις συνεχίζουν να εξελίσσονται στην οικονομία των υπηρεσιών/εμπειριών, αναδεικνύοντας τον δυνητικά σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η έρευνα, στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Η ανάπτυξη αποφοίτων με δημιουργική ικανότητα, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, ερευνητικές και αναλυτικές δεξιότητες είναι πιο σημαντική από ποτέ άλλοτε, στο σημερινό περιβάλλον. Οι τομείς αυτοί βασίζονται στην αξιολόγηση και την επακόλουθη εφαρμογή συγκεκριμένων ερευνητικών προσεγγίσεων, μεθόδων και τεχνικών, προκειμένου να αντιμετωπίσουν ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
The Global Business Environment & the Luxury Experience (Το παγκόσμιο Επιχειρηματικό Περιβάλλον & η Εμπειρία της Πολυτέλειας) (επιλογής)
Η ενότητα "Το Παγκόσμιο Επιχειρηματικό Περιβάλλον & η Εμπειρία της Πολυτέλειας" διερευνά τη διασταύρωση της παγκόσμιας επιχειρηματικής δυναμικής και της βιομηχανίας της πολυτέλειας. Η ενότητα αυτή θα καλύψει θέματα όπως η φήμη της μάρκας στην ψηφιακή εποχή, η βιωσιμότητα, oι πτυχές της επιχειρηματικής απόδοσης. Σε ένα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, το οποίο αλλάζει συνεχώς, οι οργανισμοί πολυτελούς φιλοξενίας πρέπει να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις τρέχουσες προκλήσεις. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων και παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον επηρεάζει την εμπειρία της πολυτέλειας. Οι πελάτες σε αυτό το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις και οι εμπειρίες που παρέχονται, πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν τρόποι σχεδιασμού νέων εμπειριών, στοχεύοντας στην συγκεκριμένη αγορά. Στόχος της ενότητας αυτής είναι να εφοδιάσει τους φοιτητές με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να περιηγηθούν στην πολυπλοκότητα της αγοράς πολυτελείας σε παγκόσμιο πλαίσιο.
Building & Managing a Luxury Brand (Οικοδόμηση & Διαχείριση ενός Πολυτελούς Brand) (επιλογής)
Η ενότητα θα αναλύσει τις βασικές έννοιες στη διαχείριση ενός πολυτελούς brand, όπως η διαφοροποίηση, η αποκλειστικότητα και η φήμη. Επιπλέον, θα αναλυθούν βασικές αρχές μάρκετινγκ και ψηφιακά εργαλεία, για την εφαρμογή τους σε κάθε είδους οργανισμό φιλοξενίας. Θέματα co-branding, συν-δημιουργίας εικόνας και σχέσης καταναλωτή-brand βρίσκονται στον πυρήνα της ενότητας. Επιπλέον, η ενότητα θα διερευνήσει τις ευκαιρίες νέων τεχνολογικών καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένων των metaverse, τεχνητής νοημοσύνης, επαυξημένης πραγματικότητας και εικονικής πραγματικότητας. Η οικοδόμηση και η διαχείριση ενός brand πολυτελείας απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, έμφαση στη λεπτομέρεια και βαθιά κατανόηση της αγοράς-στόχου και της θέσης της επωνυμίας. Τα brand πολυτελείας είναι γνωστά για την αποκλειστικότητα, την κορυφαία ποιότητα και την ανώτερη εμπειρία πελάτη. Οι εταιρείες στον τομέα της φιλοξενίας (ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.) στοχεύουν στη διάκριση της εικόνας της επωνυμίας τους και στη διαφοροποίηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους μεταξύ των ανταγωνιστών τους, υιοθετώντας στρατηγικές επωνυμίας, καθώς ο εντοπισμός της πελατειακής βάσης-στόχου και η κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεών τους είναι πρωταρχικής σημασίας για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας. Με την ολοκλήρωση της ενότητας, οι φοιτητές θα έχουν κατανοήσει πλήρως τις διαδικασίες και τα βήματα που θα οδηγήσουν στην δημιουργία και την διαχείριση ενός πολυτελούς brand.
Event Design, Management & Risk Assessment (Σχεδιασμός, Διαχείριση & Αξιολόγηση Κινδύνων Εκδηλώσεων) (επιλογής)
Η ενότητα εισάγει τους φοιτητές στις πλήρεις διαδικασίες σχεδιασμού και επιτυχούς εκτέλεσης μιας εκδήλωσης, με βάση βασικές θεωρητικές έννοιες και τις τελευταίες τάσεις, ενώ παράλληλα εξετάζει θέματα διαχείρισης που σχετίζονται με την ανάπτυξη εκδηλώσεων, σε διάφορα περιβάλλοντα και κλίμακες. Οι φοιτητές θα μάθουν για τις διάφορες πτυχές του σχεδιασμού εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένης της σύλληψης θεμάτων, της δημιουργίας χρονοδιαγραμμάτων εκδηλώσεων και του συντονισμού της υλικοτεχνικής υποδομής. Επιπλέον, η ενότητα θα καλύψει στρατηγικές εκτίμησης κινδύνου για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της προστασίας όλων των συμμετεχόντων. Στο τέλος της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είναι καλά προετοιμασμένοι για να χειριστούν αποτελεσματικά την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού και της διαχείρισης εκδηλώσεων.
Event & Destination Marketing (Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων & Προορισμών) (επιλογής)
Το Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων & Προορισμών είναι μια ενότητα που επικεντρώνεται στις στρατηγικές και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση εκδηλώσεων και προορισμών. Οι φοιτητές θα μάθουν για τη σημασία του αποτελεσματικού μάρκετινγκ στην προσέλκυση συμμετεχόντων και επισκεπτών, καθώς και για τον τρόπο δημιουργίας ελκυστικών εκστρατειών μάρκετινγκ που οδηγούν στη δέσμευση και το ενδιαφέρον. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να αξιολογούν τις ανάγκες της αγοράς/του πελάτη, να προσδιορίζουν τα μοναδικά σημεία πώλησης των εκδηλώσεων και των προορισμών, να αναπτύσσουν πειστικά μηνύματα μάρκετινγκ και να εφαρμόζουν εκστρατείες μάρκετινγκ που προσεγγίζουν αποτελεσματικά και εμπλέκουν το κοινό-στόχο. Θα εξερευνήσουν επίσης διάφορα κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της διαδικτυακής διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων και των συνεργασιών. Στο τέλος της ενότητας, οι φοιτητές θα έχουν κατανοήσει πλήρως τις στρατηγικές μάρκετινγκ εκδηλώσεων και προορισμών και θα είναι εφοδιασμένοι με τις δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εκτελούν επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ στον κλάδο.
Independent Scholarship (Διπλωματική εργασία)
Η Διπλωματική εργασία αποτελεί κεντρικό στοιχείο του προγράμματος. Παρέχει μια μοναδική ευκαιρία στους φοιτητές να αναπτύξουν τα δικά τους ιδιαίτερα προσωπικά ενδιαφέροντα και ικανότητες, με τον τρόπο και το ρυθμό που τους ταιριάζει. Προσφέρει επίσης την ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη, ενισχύοντας τις υπάρχουσες δεξιότητες σχεδιασμού και οργάνωσης και βοηθώντας στην ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων πρακτικής και μεθοδολογικής φύσης. Τα οφέλη υπερβαίνουν κατά πολύ την απόκτηση νέων γνώσεων ή εργασιακής εμπειρίας. Τέλος, είναι μια σημαντική ευκαιρία εφαρμογής των γνώσεων που έχουν αποκτηθεί στη διάρκεια του προγράμματος, σε τομέα της επιλογής τους.
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα μεταπτυχιακά στο Mediterranean College, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Τα μεταπτυχιακά μας επιλέγουν δεκάδες επιχειρήσεις κάθε χρόνο για την εκπαίδευση των στελεχών τους, καθώς παρέχουμε ειδικές εκπτώσεις διδάκτρων σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή για φοίτηση περισσοτέρων ατόμων από την ίδια επιχείρηση.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το ΜΑ in Leading Tourism and Hospitality απευθύνεται σε απόφοιτους τουριστικών σπουδών και διοίκησης επιχειρήσεων, ωστόσο ενθαρρύνουμε απόφοιτους άλλων επιστημονικών κλάδων με σχετική επαγγελματική εμπειρία να υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα εφόσον επιθυμούν να εξελιχθούν σε κορυφαίες επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου και της φιλοξενίας ή φιλοδοξούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχειρηματική δραστηριότητα.
Επιπλέον, το πρόγραμμα αποτελεί ιδανική επιλογή, για ενεργούς επαγγελματίες στο χώρο του Τουρισμού οι οποίοι επιθυμούν ένα μεταπτυχιακό τίτλο, με στόχο την πιστοποίηση των εμπειρικών γνώσεων και τη διεκδίκηση ανώτερων διοικητικών θέσεων.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών αντιστοιχεί σε IELTS 7 (C1). Εάν δεν διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις βιογραφικό σημείωμα, συστατικές επιστολές από εργοδότες ή καθηγητές και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με ειδίκευση στην Ανάπτυξη Παράκτιων Πόλεων για τον Τουρισμό, κάτοχος MA στον Περιφερειακό Σχεδιασμό και ΒΑ Αρχιτεκτονικής του Liverpool University. Στα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η χωρική διάσταση και ανάπτυξη του τουρισμού, η ολοκληρωμένη διαχείριση προορισμών και η σχέση τουρισμού και πολιτισμού, με δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και περιοδικά. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο θέματα τουριστικής ανάπτυξης σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ και έχει λάβει μέρος σε μελέτες ανάπτυξης & διαχείρισης τουριστικών προορισμών (Βενετία, Μαγνησία, Λίβανος, κ.α.) An experienced Hospitality and Marketing Lecturer with extensive professional experience in Strategy, Management, Business Planning, Economics, Revenue Management and Finance. Holding Academic (MPhil, PhD pending) and Professional Experience in Strategy & Business Planning, Market and Feasibility Studies, Investments, EFQM, Business Transformation, Balanced Scorecard, Reporting and Performance Management. Have worked as Sr. Corporate Planning Specialist and Economist/Financier in multi-million CAPEX Corporate & Business Planning projects in various industries (e.g. Infrastructure, Transportation, Hospitality, Government/Public Sector, Energy, and Manufacturing). Καταξιωμένη επαγγελματίας του Τουρισμού με εξειδίκευση στη Διοίκηση των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Απόφοιτη της διάσημης Ελβετικής Ξενοδοχειακής Σχολής Les Roches, ξεκίνησε την καριέρα της στο Λονδίνο στη Hilton International ενώ με την επιστροφή της στην Ελλάδα απασχολήθηκε επί σειρά ετών στη μεγαλύτερη ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση, τον Όμιλο Δασκαλαντωνάκη, διατελώντας μεταξύ άλλων Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου. Από το 2008 διατηρεί τη δική της εταιρία Συμβούλων Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Στέλεχος με πολύχρονη εμπειρία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Στρατηγικής και Επικοινωνίας, Digital Marketing Strategies και Εταιρικής Προβολής, σχεδιάζοντας και διαμορφώνοντας τη στρατηγική (planning) για καμπάνιες σε εταιρείες όπως η Saatchi & Saatchi (Λονδίνο), Τhe Newtons Laboratory (Eλλάδα) κ.α. Έχει εργαστεί ως ειδικός σύμβουλος για την Ελληνική Κυβέρνηση (Υπουργό Επικρατείας 2009-2013), ως Project Manager για την Ελληνικό Α.Ε. και ως Ειδικός Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ). Πτυχιούχος ΒSc Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών, Royal Holloway & Kings College, κάτοχος ΜSc New Media, MSc Political Sociology και MPhil Government από το London School of Economics (LSE), και Marshall Memorial Fellow του German Marshall Fund of the USA (www.gmfus.org). Διδάκτορας Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στη Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λιανικό Εμπόριο. Κάτοχος MSc στη Διοικητική Επιστήμη και την Επιχειρησιακή Έρευνα από το πανεπιστήμιο του Warwick και απόφοιτος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Συμπεριφορά Καταναλωτή, Έρευνα Αγοράς, Μάρκετινγκ Χονδρικού & Λιανικού Εμπορίου, Προώθηση Πωλήσεων, Ποσοτικά Μοντέλα Λήψης Αποφάσεων Μάρκετινγκ. Εξειδικευμένος σύμβουλος ανάπτυξης δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας στην Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (Θ.Ε.Α.) του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.). Επαγγελματίας σχεδιασμού & ανάπτυξης σταδιοδρομίας. Ειδικεύεται στην εφαρμογή ψυχομετρικών εργαλείων, μορφών μάθησης και λειτουργίας του εγκεφάλου και έχει μεταδιδακτορικό στην Εφαρμοσμένη Στατιστική. Επιστημονικός διευθυντής για ερευνητικά έργα στην Ευρώπη και επικεφαλής σύμβουλος HRM στον ιδιωτικό τομέα. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 4.500 συνεντεύξεις και πάνω από δέκα χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συμμετέχει ως ομιλήτρια σε συνέδρια σε όλο τον κόσμο και είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ινστιτούτου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων. Καθηγητής χρηματοοικονομικών, λογιστικής και διοίκησης επιχειρήσεων σε τμήματα Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης ιδιωτικών ελληνικών κολλεγίων, από το 1999. Κάτοχος MSc στα Χρηματοοικονομικά και πτυχίου στην Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, από το Πανεπιστήμιο Saint Xavier του Σικάγου των Η.Π.Α. Κάτοχος πτυχίων BA και MA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από πανεπιστήμια της Πορτογαλίας, από όπου προέρχεται. Απέκτησε δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Ξενοδοχείων στην Μαδρίτη. Πρόσφατα, της απονεμήθηκε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διαχείριση Ξενοδοχειακών Μονάδων από την ελβετική Σχολή Swiss Hotel Management και έχει και λάβει πιστοποιητικό σε Food & Beverage από το Πανεπιστήμιο του Cornell. Έχει σημαντική διεθνή εργασιακή εμπειρία, έχοντας διακεκριμένες διευθυντικές θέσεις στο Ντουμπάι, σε ξενοδοχεία όπως το Jumeirah και το Hyatt. Στην Ευρώπη, μεταξύ άλλων, διετέλεσε Διευθύντρια Εκδηλώσεων στην Πορτογαλία, Υποδιευθύντρια Ξενοδοχείων στην Ισπανία και Room Division Manager στην Ελλάδα. Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνέχισε με Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική & Διοίκηση. Είναι απόφοιτος της ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) και έχει δεύτερο μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο), δείχνοντας έντονο ενδιαφέρον για τον τουριστικό τομέα. Τα τελευταία 7 χρόνια εργάζεται στην ΑΑ+Partners και ασχολείται με την συμβουλευτική σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού στον τουριστικό κυρίως τομέα, και ειδικότερα με θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης. *Το διδακτικό προσωπικό υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τις θεματικές των μαθημάτων. Προφίλ Καθηγητών
Δρ. Μαρία Βρασίδα
Καθηγήτρια Πανεπιστημίου, Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης
Ιάσων Αναγνωστόπουλος, PhDc.
Οικονομολόγος, Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού, Λέκτορας
Δήμητρα Καραθανάση
Σύμβουλος Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Νικόλαος Μπήλιος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων - Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων BrainBand
Δρ. Γρηγόρης Παινέσης
Διδάκτορας Μάρκετινγκ, Σύμβουλος Ανάπτυξης
Δρ. Ευαγγελία Μαρκάκη
Επικεφαλής HR & Επικοινωνίας, Εθνική Ασφαλιστική
Γιάννης Μεγαλοοικονόμου
Financial Consultant
Vanessa Mendes
Στέλεχος Ξενοδοχείων
Μαρία Δρουνούδα
HR Training Development, AA+ Partners
Aπόψεις φοιτητών
Ως απόφοιτη του Executive Diploma in Hotel and Tourism Management και έχοντας μικρή προυπηρεσία στον Ξενοδοχειακό κλάδο, ομολογώ πως οι σπουδές μου με βοήθησαν να αποκτήσω υψηλότερη θέση και να επιτύχω το στόχο μου, μέσα σε 2 χρόνια! Το επίπεδο γνώσεων ήταν αντίστοιχο του μεταπτυχιακού και οι καθηγητές εξειδικευμένοι σε αυτά που διδάσκουν. Πλέον συνεχίζω για το MBA....
Μανάρη Φωτεινή, Executive Diploma in Hotel and Tourism Management
Το πιο σημαντικό για μένα είναι η μοναδική ευκαιρία να κάνουμε την πρακτική μας άσκηση σε κορυφαία ξενοδοχεία της χώρας, που μας καθιστούν έτοιμους να βρούμε μόνιμη δουλειά αμέσως μετά την αποφοίτηση....
Παναγιώτης Γιαννόπουλος, ΒΑ (Hons) International Hospitality Management
Στο Mediterranean College παίρνεις πτυχίο από το University of Derby, κορυφαίο σε κατάταξη βρετανικό Πανεπιστημιο στον Τουρισμό. Εδώ μαθαίνουμε πώς προσφέρεται πραγματικά η Φιλοξενία και δεν κάνουμε θεωρητικές σπουδές Τουρισμού. Η διδασκαλία δηλαδή είναι βιωματική, μαθαίνουμε κάνοντας πράγματα στην πράξη, βλέπουμε πώς λειτουργούν τα τμήματα ξενοδοχείων μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις, διοργανώνουμε events, διευθυντές ξενοδοχείων έρχονται στο Κολλέγιο και μας μιλούν, κάνουμε mystery guests. Το πιο σημαντικό ,όμως, για μένα είναι...
Σοφία Ιακωβίδη, BA (Hons) International Hospitality Management