Σχολή Επιστημών της Αγωγής
- MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- MA Inclusion and Special Educational Needs & Disability (ISEND)
- MA Education (Leadership & Management)
MA Education (Leadership & Management)
Εκπαιδευτική Ηγεσία & Διοίκηση
-
Αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό από TOP-20 βρετανικό πανεπιστήμιο.
-
Μικτή (blended) ή εξ ’αποστάσεως (distance) φοίτηση.
-
Υιοθετεί αρχές & πρακτικές εκπαίδευσης ενηλίκων και δια βίου μάθησης.
-
Ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων εκπαιδευτηρίων.
Πληροφορίες Προγράμματος
Η Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση αποτελούν βασικές έννοιες για τη κατανόηση της οργάνωσης και λειτουργίας ενός εκπαιδευτικού οργανισμού. Η Ηγεσία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα ανάπτυξης επιτυχημένων διαπροσωπικών σχέσεων, οι οποίες βρίσκονται στο επίκεντρο του αποτελεσματικού μάνατζμεντ. Το μεταπτυχιακό Εκπαιδευτικής Ηγεσίας & Διοίκησης έχει σχεδιαστεί από το University of Derby, TOP-20 βρετανικό πανεπιστήμιο στις Επιστήμες της Αγωγής (Guardian University Guide, 2020) και ενώνει την επιστήμη της Εκπαίδευσης με το Management, αποσκοπώντας να εξελίξει την πρακτική των συμμετεχόντων, από το διδακτικό στο διοικητικό και ηγετικό επίπεδο.
Εάν θέλεις να καλλιεργήσεις ηγετικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκρίνεσαι καλύτερα στις προκλήσεις της δουλειάς σου, αν ονειρέυεσαι να αναπτύξεις τον εκπαιδευτικό οργανισμό στον οποίο εργάζεσαι ή αν αναζητάς ανώτερες, διοικητικές θέσεις στον εκπαιδευτικό κλάδο, το πρόγραμμα αυτό αποτελεί εξαιρετική επιλογή επαγγελματικής εξέλιξης.
Τι θα μάθεις
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο κυρίως για όσους έχουν εργασιακή εμπειρία σε σχολεία, φροντιστήρια, πανεπιστήμια ή άλλα εκπαιδευτικά πλαίσια και αναζητούν βαθύτερη κατανόηση για το πώς η εκπαιδευτική ηγεσία επηρεάζει την εμπειρία εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων. Το περιεχόμενο των μαθημάτων βασίζεται σε τελευταία έρευνα από το βρετανικό, το ελληνικό και το διεθνές πλαίσιο.
Μέσα από το πρόγραμμα θα κατανοήσεις τις διαφορετικές πρακτικές ηγεσίας σε εθνικό και διεθνές κοινωνικό, πολιτισμικό, πολιτικό και κανονιστικό επίπεδο. Θα ενισχύσεις τις γνώσεις σου επάνω στην ηγεσία και τη διοίκηση της αλλαγής, ενώ θα έρθεις σε επαφή με την πλέον σύγχρονη έρευνα σε θέματα Εκπαιδευτικής Ηγεσίας. Η μελέτη των μαθημάτων θα σου επιτρέψει να κατανοήσεις βαθύτερα τον οργανισμό/ το εκπαιδευτικό πλαίσιο στο οποίο εργάζεσαι και να αξιολογήσεις κριτικά, τόσο το δικό σου στυλ ηγεσίας όσο και των συνεργατών/ συναδέλφων σου.
Επιπρόσθετα, θα μάθεις να διοικείς και να συντονίζεις λειτουργίες ως διοικητικό στέλεχος εκπαιδευτηρίων, να σχεδιάζεις και να εφαρμόζεις πρωτοβουλίες επαγγελματικής ανάπτυξης για το διοικητικό και διδακτικό προσωπικό και να εισάγεις μεταρρυθμίσεις.
Γιατί να το επιλέξεις
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαλέξεις, εργαστήρια, εργασία σε ομάδες, μελέτες περίπτωσης και παρουσιάσεις. Οι ψηφιακές πλατφόρμες μάθησης περιλαμβάνουν πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και υποστηρίζουν τη μελέτη και έρευνα των φοιτητών.
Περιγραφές Μαθημάτων
Ακαδημαϊκές & Ερευνητικές Δεξιότητες Το μάθημα ασχολείται με τον εντοπισμό και την ανάπτυξη των βασικών προσωπικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων που σχετίζονται με την επιτυχή έκβαση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν, μεταξύ άλλων, στην αποτελεσματική χρήση ηλεκτρονικών βάσεων επιστημονικών δεδομένων, στην ανάγνωση και κατανόηση εμπειρικών πηγών, στη συγγραφή και σύνθεση επιστημονικού υλικού σε θεματική της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας & Διοίκησης, στο σχεδιασμό αναρτημένης ανακοίνωσης (poster) και άλλων μορφών παρουσιάσεων της δουλειάς τους. Ανάπτυξη Ηγεσίας Αυτό το μάθημα είναι ενδιαφέρον για όλους όσους εργάζονται στον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης και συμμετέχουν στην εκπαιδευτική ηγεσία. Εξετάζει την οργανωτική αλλαγή, τις επιπτώσεις της κοινωνικής πολιτικής, και το ρόλο που διαδραματίζει η κυβέρνηση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκριτική Εκπαίδευση Όσοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της εκπαίδευσης πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν, να αναλύσουν κριτικά και να συγκρίνουν διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και μοντέλα. Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει εκείνη τη γνώση, την κατανόηση και τις δεξιότητες που θα επιτρέψουν στους φοιτητές να διεξάγουν μια κριτική ανάλυση για το πώς οι εκπαιδευτικές παροχές μιας χώρας διαφέρουν από εκείνες μιας άλλης. Περιλαμβάνει την εξέταση των πλεονεκτημάτων της εκπαίδευσης σε άλλες χώρες, αλλά και του τρόπου με τον οποίο διαφορετικές προσεγγίσεις θα μπορούσαν να επικαιροποιήσουν και να βελτιώσουν ένα αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Μεθοδολογία Έρευνας Το μάθημα αποτελεί τη βάση για τη διπλωματική εργασία και προσφέρει στους φοιτητές τις γνώσεις και δεξιότητες για να διεξάγουν μια μικρής έκτασης εμπειρική έρευνα σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Οι φοιτητές καλούνται να γνωρίσουν ένα εύρος ερευνητικών μεθόδων, προσεγγίσεων και εργαλείων. Στο μάθημα εξετάζονται και αξιολογούνται θεωρητικές και πρακτικές διαδικασίες που σχετίζονται με το σχεδιασμό και εκπόνηση μίας μικρής κλίμακας έρευνας, λαμβάνοντας υπόψη ζητήματα δεοντολογίας, πρόσβασης, δειγματοληψίας, συλλογής και ανάλυσης εμπειρικών δεδομένων. Ποιότητα, Ηγεσία & Διοίκηση Tο μάθημα επικεντρώνεται στους τρόπους με τους οποίους οι θεωρίες ηγεσίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για την εφαρμογή των διαδικασιών ποιότητας, ενσωματώνοντας τις έννοιες της ισότητας και της διαφορετικότητας. Το μάθημα αντλεί από ένα ευρύ φάσμα των σύγχρονων θεωριών ηγεσίας και management, αναπτύσσοντας την κριτική και τον αυτο-στοχασμό του επαγγελματία εκπαιδευτικού. Ανάπτυξη Ειδικών Επαγγελματικών Δεξιοτήτων Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει στους φοιτητές να διευρύνουν την επαγγελματική τους γνώση σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Για το σκοπό αυτό, απαιτείται κριτική επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, της νομοθεσίας και του εθνικού πλαισίου. Στο επαγγελματικό τους περιβάλλον, οι φοιτητές ενθαρρύνονται να σκεφθούν την αποτελεσματικότητα των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούν στην επικοινωνία/ διδασκαλία με τους μαθητές, με σκοπό τον εντοπισμό περιοχών ανάπτυξης. Διπλωματική Εργασία Η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία είναι το μαθησιακό επιστέγασμα του προγράμματος MA Education. Μέσω της εργασίας αυτής, οι φοιτητές σχεδιάζουν, εκπονούν και συγγράφουν μια μικρής έκτασης εφαρμοσμένη έρευνα στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση. Η μεταπτυχιακή εργασία προσφέρει τη δυνατότητα στον φοιτητή/ στην φοιτήτρια, να εμβαθύνει σε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό ζήτημα που τον/την ενδιαφέρει, καθώς και να συλλέξει πρωτότυπα εμπειρικά δεδομένα, τα οποία μετέπειτα μπορεί να παρουσιάσει σε επιστημονικά συνέδρια ή επιστημονικές δημοσιεύσεις σε έγκριτα περιοδικά του εν λόγω τομέα. Crafting your Masters Study
Developing Leadership Capacity
Comparative Education
Evidence Based Practice
Quality, Leadership and Management
Developing the Skills of the Specialist Practitioner
Independent Study
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα, συνεπώς σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, επαγγελματικών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το MA Education: Leadership & Management είναι κατάλληλο για σένα, αν έχεις πανεπιστημιακό πτυχίο οποιαδήποτε ειδικότητας και εργάζεσαι ή επιθυμείς να εργαστείς στο χώρο της εκπαίδευσης, σε διδακτικό ή διοικητικό επίπεδο. Αν δε διαθέτεις πανεπιστημιακό πτυχίο αλλά είσαι κάτοχος επαγγελματικών πιστοποιήσεων (π.χ. ΙΕΚ, HND ή αντίστοιχο) και διαθέτεις σημαντική διδακτική ή διοικητική εμπειρία, σε ενθαρρύνουμε να κάνεις αίτηση στο πρόγραμμα.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών αντιστοιχεί σε IELTS 6.5 (Β2+). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις βιογραφικό σημείωμα, συστατικές επιστολές από εργοδότες ή καθηγητές και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Απόφοιτη του University of Cambridge (PhD, MPhil) και του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει δεκαετές ερευνητικό και διδακτικό έργο σε ελληνικά και ξένα ΑΕΙ και έχει παρακολουθήσει ευρύ φάσμα σεμιναρίων επαγγελματικής επιμόρφωσης για την παιδική ψυχολογία, την οικογενειακή υγεία, καθώς και την ειδική εκπαίδευση, πραγματοποιώντας πρακτικές σε δομές ειδικής αγωγής στην Αθήνα. Έχει λάβει μέρος σε διεθνή και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει βραβευτεί από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και την Βρετανική Ακαδημία για τη μεταδιδακτορική της έρευνα. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία, μεθοδολογία έρευνας στην εκπαίδευση, Αισθητική Αγωγή σε τυπικά και άτυπα πλαίσια, οι νέες τεχνολογίες στην ειδική και γενική εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων και δια βίου μάθηση. Κάτοχος Πτυχίου Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής με ειδίκευση στην Παιδαγωγική και Μεταπτυχιακού στη Σχολική Παιδαγωγική με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εργαστεί ως φιλόλογος ειδικής αγωγής σε κέντρα ειδικής αγωγής, σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας. Παράλληλα, ως εκπαιδευτής ενηλίκων εργάστηκε στη ΝΕΛΕ Θεσσαλονίκης και σε δημόσια ΙΕΚ διδάσκοντας αντικείμενα συναφή με το αντικείμενο της ειδικής αγωγής. Διετέλεσε μέλος της επιστημονικής ομάδας ψυχοκοινωνικής στήριξης αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ερευνητικά προγράμματα του Α.Π.Θ., του Πανεπιστημίου Αιγαίου, της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Διδακτική μεθοδολογία και προσαρμογές διδασκαλίας στην ειδική αγωγή, Κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στο σχολείο και την κοινωνία. Η Χριστίνα Καλαϊτζή είναι Ερευνήτρια στο πεδίο της Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Ειδικεύεται στην Αγγλική και Αμερικάνικη Παιδική Λογοτεχνία και στις εφαρμογές της Δημιουργικής Γραφής στην Εκπαίδευση. Η διδακτορική της διατριβή αφορά την ανάπτυξη του αφηγηματικού λόγου μέσω συνδυαστικής χρήσης αφηγηματικών στοιχείων. Έχει δημοσιεύσει μελέτες που αφορούν καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος και διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τo πρόσφατο επιστημονικό της σύγγραμμα παρουσιάζει την ανάπτυξη της αφηγηματικής δεξιότητας στην προσχολική ηλικία μέσω μίας ειδικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2015 διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργική Γραφή για τη Λογοτεχνία και την Εκπαίδευση» του Τ.Ε.Π.Α.Ε., Α.Π.Θ. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ανάπτυξη αφηγηματικού λόγου, καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας & δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος, διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση, στην Ηθική Φιλοσοφία και Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εξειδικευτεί στην διαπολιτισμική /μειονοτική εκπαίδευση και τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια στην Επαγγελματική Συμβουλευτική (Κ.Ε.Α.Ε.Σ.) και έχει δουλέψει σε δομές υποστήριξης για μέλη και οικογένειες παιδιών με αναπηρία. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια και σε συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα. Ερευνητικά Eνδιαφέροντα: εκπαίδευση ενηλίκων, περιβαλλοντική ηθική, διαπολιτισμική εκπαίδευση. Έμπειρος και καταξιωμένος ακαδημαϊκός, κάτοχος ΒΑ και ΜΑ στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο του Essex. Έχει γράψει βιβλίο πάνω στην Οργανωσιακή Θεωρία και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και αυτή την περίοδο γράφει βιβλία πάνω στην Καταναλωτική Συμπεριφορά και την Κοινωνιολογία. Είναι υπεύθυνος των προπτυχιακών προγραμμάτων της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College τα τελευταία 20 έτη. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: οργανωσιακή θεωρία, καταναλωτική συμπεριφορά, εργασιακές σχέσεις, κουλτούρα, ηγεσία και εκπαίδευση. Πτυχιούχος και κάτοχος διδακτορικού στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sunderland (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης). Η εργασία της αφορά κυρίως στην ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν συμπεριληφθεί σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθημάτων Ψυχολογίας, Ερευνητικής Μεθοδολογίας και Στατιστικής καθώς και στην εποπτεία πτυχιακών εργασιών. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων με επιμόρφωση στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση, στην Οργάνωση & Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους και στη Σχολική & Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Ερευνητικά Eνδιαφέροντα: ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, εκπαιδευτική ψυχολογία. Έλαβε το πτυχίο, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό της δίπλωμα με ειδίκευση στην Παιδαγωγική από το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και το μεταπτυχιακό στη «Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας» από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, διδάσκει φιλολογικά και μαθήματα παιδαγωγικής σε ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης. Έχει εργαστεί σε δημόσια σχολεία (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) και επιπλέον δίδαξε την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη σε τμήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Σχολική Παιδαγωγική, Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση & Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται ένα βιβλίο και δημοσιεύσεις σε πρακτικά πανελλήνιων και διεθνών συνεδρίων. Επαγγελματίας σχεδιασμού & ανάπτυξης σταδιοδρομίας. Ειδικεύεται στην εφαρμογή ψυχομετρικών εργαλείων, μορφών μάθησης και λειτουργίας του εγκεφάλου και έχει μεταδιδακτορικό στην Εφαρμοσμένη Στατιστική. Επιστημονικός διευθυντής για ερευνητικά έργα στην Ευρώπη και επικεφαλής - σύμβουλος HRM στον ιδιωτικό τομέα. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 4.500 συνεντεύξεις και πάνω από δέκα χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συμμετέχει ως ομιλητής σε συνέδρια σε όλο τον κόσμο και είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ινστιτούτου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων. *Το διδακτικό προσωπικό υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τις θεματικές των μαθημάτων. It was a great experience for me to attend the 3 years-term MA Education in Leadership and Management program, which fully accomplished my inspiration to be “A Long-Life Student”. Being influenced by my daughters, I decided at my 50s, to start my second master’s degree in education. My first Master, back in 1990, was in Operational Research and Management Science. My interest was to combine my work experience in Business Management industry with the social concept “Schools for All”. I would like to thank my family who supported my effort and to express my gratitude to my professors for this amazing journey. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο Mediterranean College είχα την ευκαιρία και την τύχη να αποκτήσω όχι μόνο γνώσεις, αλλά και αξιόλογες γνωριμίες τις οποίες θα προσπαθήσω να διαφυλάξω και στο μέλλον. Οι καθηγητές μου ήταν πρόθυμοι να προσφέρουν τη βοήθειά τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και οι συμφοιτητές μου, με τους οποίους βρισκόμασταν στην ίδια θέση, αντιμετωπίζαμε τις ίδιες δυσκολίες και βιώναμε τις ίδιες αγωνίες, με στήριξαν και με βοήθησαν να ξεπεράσω πιθανά εμπόδια και να φτάσω μαζί τους στη χαρούμενη αυτή στιγμή της αποφοίτησης. Τέλος, αισθάνομαι την ανάγκη να αναφερθώ στο προσωπικό του κολεγίου, το οποίο ήταν ιδιαίτερα φιλικό, μας κρατούσε ενήμερους για εκδηλώσεις και δρώμενα, προσπαθούσε να μας εντάξει στην ευρύτερη κολεγιακή κοινότητα και να μας κάνει να αισθανθούμε ευπρόσδεκτοι. Το Master in Education (Leadership & Management) του Πανεπιστημίου του Derby που προσφέρεται από Mediterranean college (Franchise) μου έδωσε τη δυνατότητα να παρακολουθήσω ένα part-time πρόγραμμα εξωτερικού από την πόλη μου, χωρίς να απουσιάσω από τη δουλειά μου και χωρίς να με στερηθούν η οικογένειά μου και οι φίλοι μου. Οι υψηλά καταρτισμένοι διδάσκοντες και program leaders ήταν άψογοι στην μετάδοση γνώσεων και τεχνικών του Βρετανικού Πανεπιστημίου, ενώ συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάπτυξη μιας σφαιρικής αντίληψης των προβλημάτων της διοίκησης στον εργασιακό μου χώρο και στην απόκτηση των αναγκαίων δεξιοτήτων σε περίπτωση τοποθέτησής μου σε ανάλογη θέση. Προφίλ Καθηγητών
Αγγελική Τριανταφυλλάκη
PhD, MPhil, BA - Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη ΜΑ Inclusion & SEND
Ανδρέας Γκαράνης
MA, BA – Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Χριστίνα Καλαϊτζή
PhD, MA, BA – Καθηγήτρια Προσχολικής Αγωγής, Ερευνήτρια
Βαρβάρα Ρόζου
PhDc, MA, BA – Εκπαιδευτικός
Δημήτριος Κόγκας
ΜΑ, ΒΑ – Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Business School Mediterranean College, Συγγραφέας
Μαγδαληνή Γουγούση
PhD, MSc, Bsc - Ψυχολόγος, καθηγήτρια Μεθοδολογίας Έρευνας & Στατιστικής
Πασχαλιά Ναθαναήλ
PhD, MA, BA - Καθηγήτρια Επιστημών Αγωγής
Ευαγγελία Μαρκάκη
PhD, MSc, BSc - Επικεφαλής HR & Επικοινωνίας, Εθνική Ασφαλιστική
Απόψεις Φοιτητών & Αποφοίτων
Αρετή Ηλιαδάκη
Απόφοιτη ΜΑ Education: Leadership & Management Pepsico International
Παρασκευή Γεωργολοπούλου
Απόφοιτη ΜΑ Education: Leadership & Management, Δασκάλα Προσχολικής Αγωγής
Στυλιανή Λαλάγκα
Απόφοιτη ΜΑ Education: Leadership & Management, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Μουσικής
Aπόψεις φοιτητών
Τα τρία έτη φοίτησής μου στο Mediterranean College, ήταν μία αξέχαστη εμπειρία γνώσης και μάθησης. Το κολλέγιο αυτό αποτέλεσε το σπουδαιότερο παράγοντα στην απόκτηση νέων εφοδίων για τη μετέπειτα ζωή μου. Το πτυχίο που θα πάρω στα χέρια μου δεν εξαργυρώνει από μόνο του την επιτυχία, αλλά μου δίνει την ώθηση να συνεχίσω το ταξίδι για την κατάκτηση της γνώσης και της αυτογνωσίας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους καθηγητές...
Αθηνά Μαρρά , BA (Hons) Early Childhood Studies
Οι γνώσεις που αποκόμισα στο κολλέγιο με βοήθησαν σίγουρα να γίνω πολύ καλή παιδαγωγός. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου για τον πολύτιμο χρόνο που διέθεσαν για μένα. Ήταν πολύ σημαντικός και μου μετέδωσαν πολλά τα οποία εφαρμόζω κάθε μέρα στη δουλειά μου....
Αλεξάνδρα Γκανάτσιου , BA (Hons) Early Childhood Studies
Η εμπειρία μου στη Σχολή Εκπαίδευσης του Κολεγίου ήταν εξαιρετική. Απέκτησα όχι μόνο γνώσεις αλλά αρχές και αξίες που με βοήθησαν να διευρύνω τον τρόπο σκέψης μου. Οι καθηγητές και το περιεχόμενο των μαθημάτων μου ήταν πολύ σημαντικά για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας μου. Απέκτησα μοναδικούς φίλους και εμπειρίες που δε θα ξεχάσω ποτέ....
Αλίκη Χαλόφτη , BA (Hons) Early Childhood Studies
Τα τρία έτη φοίτησής μου στο Mediterranean College, ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης και μάθησης μέσα από το πρίσμα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Το πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Derby είναι σύγχρονο, με πολύ ελκυστικά μαθήματα που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του σπουδαστή και αναπτύσσουν όλες τις απαραίτητες για το επάγγελμα δεξιότητες του . Με το που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, έφυγα για το Λονδίνο για να αναζητήσω εργασίας ως Παιδαγωγός...
Κωνσταντίνος Βασιλείου, BA (Hons) Early Childhood