BSc (Hons) Computer Games Programming
-
1o στην Ελλάδα | TOP20 στη Βρετανία.
-
Συνδυασμός Computer Science & Games Development.
-
High Performance Computing Labs.
-
Δικτύωση με Gaming Industry.
Πληροφορίες Προγράμματος
Η Σχολή Πληροφορικής του Mediterranean College, με 30+ χρόνια εμπειρίας, προσφέρει προγράμματα σπουδών πλήρως επικαιροποιημένα, σχεδιασμένα σε συνεργασία με ηγέτιδες εταιρίες Πληροφορικής. Το BSc (Hons) Computer Games Programming έχει σχεδιαστεί από το University of Derby, TOP20 Βρετανικό Πανεπιστήμιο σε σπουδές Game Design (Guardian University Guide, 2023), και αποτελεί πρόγραμμα εξαιρετικής φήμης στο βρετανικό Gaming Industry.
Στηρίζεται στο θεωρητικό υπόβαθρο της Επιστήμης Υπολογιστών (Computer Science), που αποτελεί τον κορμό της ανάπτυξης λογισμικού. Η γνώση της Επιστήμης Υπολογιστών είναι προαπαιτούμενο εφόδιο για επιτυχημένη σταδιοδρομία στον Προγραμματισμό, αλλά αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη ειδικού λογισμικού, του εύρους και της πολυπλοκότητας των Computer Games.
Στο 1ο έτος οι φοιτητές μαθαίνουν βασικές έννοιες προγραμματισμού και πληροφορικής ενώ ξεκινούν τα πρώτα τους Project σε Unity3d και Unreal Engine, μαθαίνοντας παράλληλα τις μηχανές γραφικών. Στο 2ο έτος οι φοιτητές εμβαθύνουν σε C++ Οpen GL – DirectX και παράλληλα συνεχίζουν να κάνουν projects και ομαδικά project πάνω σε παιχνίδια με Unity3d και Unreal. Στον 3ο χρόνο οι φοιτητές μαθαίνουν Artificial Intelligence, δουλεύουν με Μάσκες VR σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας, καθώς και φτιάχνουν ένα Game Development project, όπου δημιουργούν ένα παιχνίδι από τα πρώτα στάδια σχεδιασμού και δημιουργία του lore μέχρι τα τελικά testing και τη δυνατότητα publish.
Τι θα μάθεις
Είτε στοχεύεις να αναπτύσσεις ηλεκτρονικά παιχνίδια ψυχαγωγίας, είτε μάθησης & επικοινωνίας (serious games), το πρόγραμμα μπορεί να εκπληρώσει τα επαγγελματικά σου σχέδια! Για να γίνεις επιτυχημένος Games Developer, θα πρέπει να γνωρίζεις σε βάθος Computer Science, την επιστήμη στην οποία βασίζεται ο προγραμματισμός και η ανάπτυξη λογισμικού.
Δίνουμε έμφαση στις νέες τεχνολογίες ανάπτυξης παιχνιδιών και γραφικών εφαρμογών, όπως OpenGL, DirectX, Unity και Unreal-Engine, και διδάσκουμε όλες τις σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού, όπως C/C++, C#, Java και Python. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι θα μάθεις προγραμματισμό σε βάθος, ανεξαρτήτως γλωσσών και εργαλείων, κατανοώντας πώς αναπτύσσουμε και εφαρμόζουμε αλγοριθμικές λύσεις σε συγκεκριμένα υπολογιστικά προβλήματα. Έμφαση δίνεται στις νέες τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (VR), όπως και στη δημιουργία αρκετών παιχνιδιών, έτσι ώστε αργότερα να μην υπάρχει ανάγκη για πρακτική άσκηση.
Στο τελευταίο έτος θα είσαι σε θέση να αναπτύξεις ακόμα και το δικό σου ολοκληρωμένο παιχνίδι ενώ παράλληλα θα έχεις αρκετές προγραμματιστικές γνώσεις σε χώρους όπως το Web development, Databases και Application Development.
Γιατί να το επιλέξεις
Το πρόγραμμα διεξάγεται με διαλέξεις – κάποιες από επισκέπτες καθηγητές, εργαστήρια, φροντιστηριακά μαθήματα (tutorials) και πλούσιο e-learning υλικό. Έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων προγραμματισμού, μέσα από την χρήση εργαλείων ανάπτυξης λογισμικού αιχμής στα “industry-standard” εργαστήριά μας. Η αξιολόγηση βασίζεται κυρίως σε ατομικές εργασίες, ενώ υπάρχουν ομαδικές εργασίες, παρουσιάσεις και on-line tests. Στη διπλωματική εργασία του 3ου έτους θα αναπτύξεις ένα έργο πληροφορικής μεγάλης κλίμακας ή θα εκπονήσεις επιστημονική έρευνα σε θέμα της επιλογής σου.
Περιγραφές Μαθημάτων
Foundation of Computer & IT Systems Εισαγωγή στις βασικές έννοιες, την ορολογία, τα πεδία και την ιστορία της επιστήμης των υπολογιστών, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αναπτύξουν τις ακαδημαϊκές τους δεξιότητες στην μελέτη, γραφή, έρευνα και παρουσίαση επιστημονικών θεμάτων. Το μάθημα περιλαμβάνει θέματα όπως: ιστορία υπολογισμού, υπολογιστική θεωρία, συστήματα αριθμών, εισαγωγή στους αλγορίθμους και τις δομές δεδομένων, μικροεπεξεργαστές, γλώσσα μηχανής και assembly, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, compilers και interpreters, software, hardware και δίκτυα. Computational Mathematics Εισαγωγή στις μαθηματικές έννοιες και τις μεθόδους που κυρίως εφαρμόζονται στην πληροφορική, όπως: θεωρία συνόλων, άλγεβρα Bool, λογική, διαφορικός και ολοκληρωτικός λογισμός, γραμμική άλγεβρα, θεωρία γράφων, αριθμητική ανάλυση και επαναληπτικές μέθοδοι. Programming Εισαγωγή στις θεμελιώδεις αρχές, έννοιες και πρακτικές του προγραμματισμού υπολογιστών, και ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη δοκιμή απλών προγραμμάτων. Δεν απαιτείται πρότερη εμπειρία στον προγραμματισμό, και η όλη πρακτική γίνεται με την χρήση της καταξιωμένης στη βιομηχανία γλώσσας C#, και του περιβάλλοντος ανάπτυξης λογισμικού Visual Studio της Microsoft. Fundamentals of Network & Security Το μάθημα καλύπτει τις θεμελιώδεις έννοιες της λειτουργίας των δικτύων, και συμπεριλαμβάνει τα μοντέλα OSI και TCP/IP, IPv4 διευθυνσιοδότηση, TCP, UDP, HTTP και DHCP πρωτόκολλα, δρομολόγηση, μεταγωγή και σχεδίαση βασικού δικτύου LAN. Επιπρόσθετα, στο μάθημα αναλύονται οι λειτουργίες Ethernet σε περιβάλλον LAN και οι προδιαγραφές σχεδιασμού και κατασκευής ενός δικτύου για μικρή επιχείρηση. Computer Systems, Data Structures & Data Management Στο μάθημα διερευνώνται δύο σχετιζόμενες αν και διαφορετικές θεμελιώδεις έννοιες των υπολογιστικών εφαρμογών στη πράξη: η αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή και τα δεδομένα. Το μάθημα περιλαμβάνει: σχεδιασμό προϊόντος, σχεδιασμό διεπαφής χρήστη και χρηστικότητα, αναπαράσταση δεδομένων, μοντελοποίηση δεδομένων και αποθήκευση δεδομένων. Οι δομές δεδομένων και η μεταφορά τους υλοποιούνται με χρήση της γλώσσας Java / Python. Games Technologies Εισαγωγή στις μηχανές γραφικών με την χρήση Unity3d. Στο μάθημα διερευνώνται όλες οι έννοιες ενός game engine και ποια η χρήση του στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός παιχνιδιού. Το μάθημα περιλαμβάνει και κώδικα scripting όπου οι φοιτητές μαθαίνουν την χρήση της C# μέσα στο περιβάλλον της Unity3d. English I Οι φοιτητές αναπτύσσουν γενικές δεξιότητες της Αγγλικής γλώσσας, όπως reading, writing, listening και speaking, και εισάγονται στα ακαδημαϊκά Αγγλικά. Επιπλέον εξελίσσουν τις ικανότητές τους στη γραμματική, φωνητική και το γενικό αλλά και ειδικό λεξιλόγιο της ορολογίας της πληροφορικής. Στο τέλος του μαθήματος το επίπεδό τους στα ακαδημαϊκά Αγγλικά θα βρίσκεται στη μέση του B2 κατά CEFR, ισοδύναμο με το IELTS 5.5. Game Engine Systems Οι φοιτητές μαθαίνουν όλα τα συστήματα μίας μηχανής γραφικών για να κατανοήσουν την διαδικασία δημιουργίας σύγχρονών παιχνιδιών. Αναλύονται διάφορα παιχνίδια σε διαφορετικές κατηγορίες, με έμφαση σε gameplay controls, physics, cameras και input and control management. Οι φοιτητές καλούνται να υλοποιήσουν τους δικούς τους μηχανισμούς που θα χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά use cases παιχνιδιών. Legal & Ethical Issues in Computing & Data Sciences Το μάθημα παρέχει μια εισαγωγή στις νομικές και ηθικές πτυχές της πληροφορικής. Καλύπτει τη λειτουργία των επαγγελματικών φορέων, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου των κωδίκων δεοντολογίας και ορθής πρακτικής (BCS). Στη συνέχεια, καλύπτει τα νομικά πλαίσια για την προστασία των δεδομένων, την ιδιωτική ζωή και την ασφάλεια, τη διανοητική ιδιοκτησία και το έγκλημα πληροφορικής. Oι φοιτητές μαθαίνουν τους πιο πρόσφατους, ισχύοντες νόμους, που σχετίζονται με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και τεχνολογιών πληροφορικής. H νομοθεσία αυτή αναφέρεται στην προστασία δεδομένων, την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια, την πνευματική ιδιοκτησία και το ηλεκτρονικό έγκλημα. Software Engineering Το μάθημα βλέπει την ανάπτυξη λογισμικού με τη θεώρηση του μηχανικού, και παρέχει τη θεωρία και τις πρακτικές για την παραγωγή λογισμικού, που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών αναφορικά με την ποιότητα και την λειτουργικότητα, αλλά και με την ανάπτυξή του μέσα στον προδιαγεγραμμένο χρόνο και προϋπολογισμό. Το μάθημα εξετάζει λεπτομερώς τον Κύκλο Ανάπτυξης Λογισμικού (SDLC), εκθέτοντας τις μεθοδολογίες για την ανάλυση, το σχεδιασμό, την προτυποποίηση, την υλοποίηση, τη δοκιμή, την εγκατάσταση και τη συντήρηση των προγραμμάτων. Graphics I Το μάθημα εφοδιάζει τους φοιτητές με μια σε βάθος κατανόηση της θεωρίας και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή γραφικών με υπολογιστή. Αρχικά καλύπτονται τα 2-διάστατα γραφικά (2D graphics) και οι γραφικές διεπαφές χρήστη (GUIs), όμως η κύρια έμφαση δίνεται στην κατανόηση της διασωλήνωσης των 3-διάστατων γραφικών (3D graphics pipeline) και στις θεμελιώδεις απαιτήσεις για την υλοποίηση λύσεων 3-διάστατης απεικόνισης. Παραδίδονται επίσης τεχνικές προγραμματισμού γραφικών με τη χρήση της OpenGL κάτω από τη γλώσσα C++. Real Time Environment Development Αυτό το μάθημα έχει ως σκοπό την κατανόηση στους τρόπους αξιολόγησης ενός λογισμικού πριν την υλοποίηση του και την τελική έκδοση του σε διαφορετικές πλατφόρμες. Οι διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με την πλατφόρμα την οποία θα κυκλοφορήσει το λογισμικό, αλλάζουν όχι μόνο τον τρόπο υλοποίησης αλλά και τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε testing ή αργότερα συντηρούμε το λογισμικό. Είναι ζωτικής σημασίας για τους φοιτητές να κατανοήσουν πώς να αναπτύξουν από μόνοι τους αυτούς τους τρόπους αξιολόγησης και θα τους υποστηρίξουν με κατάλληλες τεχνολογίες για την πλατφόρμα που προορίζονται. Team Project Το μάθημα έχει ως σκοπό να καλλιεργήσει δεξιότητες απασχολησιμότητας εισάγοντας τους φοιτητές στον «κόσμο της εργασίας» μέσα σε ένα περιβάλλον εικονικής επιχείρησης. Οι φοιτητές τοποθετούνται σε ομάδες που αντιπροσωπεύουν φανταστικές επιχειρήσεις πληροφορικής, με σκοπό την παραγωγή πραγματικών προϊόντων λογισμικού και την εμπλοκή τους σε πραγματικές επιχειρησιακές δραστηριότητες. Οι εμπειρίες που αποκομίζουν οι φοιτητές από το “Team Project” σχετίζεται σημαντικά με τις μεθοδολογίες του Software Engineering, όπως η διαχείριση έργου, η τυποποίηση και αναθεώρηση του κώδικα, τα πρότυπα σχεδιασμού, η προτυποποίηση και η τεκμηρίωση. English II Το μάθημα οικοδομείται πάνω στο μάθημα English I, και αναπτύσσει περαιτέρω τις γενικές και ακαδημαϊκές δεξιότητες των φοιτητών σε θέματα reading, writing, listening και speaking. Οι φοιτητές εκτίθενται σε πιο προχωρημένες μορφές ακαδημαϊκών Αγγλικών και εξελίσσουν περαιτέρω τις ικανότητές τους στη γραμματική, φωνητική και το γενικό αλλά και ειδικό λεξιλόγιο της ορολογίας της πληροφορικής. Στο τέλος του μαθήματος το επίπεδό τους στα ακαδημαϊκά Αγγλικά θα βρίσκεται στο B2/B2+ κατά CEFR, ισοδύναμο με το IELTS 6.0 ή και υψηλότερο. Game Development Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές θα μπορούν σε ομάδες να αναπτύξουν ένα πρωτότυπο παιχνίδι υπολογιστή από τον σχεδιασμό μέχρι και την κυκλοφορία του. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναπτύξουν ένα πρωτότυπο παιχνίδι υψηλής ποιότητας, χρησιμοποιώντας μια σύγχρονη μηχανή παιχνιδιών και να αξιολογήσουν πτυχές των σύγχρονων σχεδίων παιχνιδιών, όπως το game design, game environment και game mechanics. Abstract Interaction Methodologies To μάθημα εξετάζει την εξελισσόμενη κατάσταση των τεχνολογιών παιχνιδιών, τόσο για παραδοσιακά παιχνίδια όσο και για άλλες χρήσεις. Οι φοιτητές αναπτύσσουν μικτές λύσεις υλικού / λογισμικού για σενάρια πλατφόρμας ή / και περιπτώσεων χρήσης για να κατανοήσουν τις διαφορές στις δυνατότητες της πλατφόρμας. Στη συνέχεια, κάνουν χρήση αυτών των δυνατοτήτων πλατφόρμας για την παραγωγή πρωτοτύπων που επιδεικνύουν αποτελεσματικό λογισμικό για διάφορα σενάρια λαμβάνοντας υπόψη αποτελεσματικό λογισμικό για διάφορα σενάρια που εξετάζουν: σχεδιασμό διεπαφής χρήστη, σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη, περιορισμούς και οφέλη υλικού και πιθανές εναλλακτικές λύσεις. Individual project Η πτυχιακή εργασία επιτρέπει στους φοιτητές να αποδείξουν την ικανότητά τους να αναπτύξουν ένα ουσιαστικό κομμάτι εργασίας που σχετίζεται με την εξειδίκευσή τους. Μπορεί να είναι ένα σημαντικό κομμάτι έρευνας ακολουθώντας μία αναγνωρισμένη ερευνητική μεθοδολογία, ή η υλοποίηση, η δοκιμή και η αποτίμηση ενός σημαντικού έργου «σχεδιασμού και ανάπτυξης» μιας λύσης πληροφορικής. Οι φοιτητές υποστηρίζονται και καθοδηγούνται από ένα μέλος του ακαδημαϊκού προσωπικού, δηλ. έναν επιβλέποντα καθηγητή, αλλά το έργο προσδιορίζεται και υλοποιείται από τον φοιτητή. Data Mining & Foundations of AI Η ενότητα θα εισαγάγει τους φοιτητές στις τεχνικές και τις διαδικασίες εξόρυξης δεδομένων και τα θεμέλια του Artificial Intelligence (AI). Η ενότητα θα τους προετοιμάσει για τη χρήση εργαλείων εξόρυξης δεδομένων στην πράξη και για την εφαρμογή απλών αλγορίθμων AI με την χρήση της γλώσσας Python. Οι φοιτητές επίσης θα διδαχθούν: 1ο Έτος
2ο 'Ετος
3ο Έτος
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για σένα, αν είσαι απόφοιτος Λυκείου ανεξαρτήτου κατεύθυνσης με ικανοποιητική γνώση Αγγλικών και ονειρεύεσαι να σταδιοδρομήσεις στη βιομηχανία της Πληροφορικής.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το δίγλωσσο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 4.5 (Β1) και για το αγγλόφωνο πρόγραμμα με IELTS 6.0 (Β2). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις συστατική επιστολή από καθηγητή και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Εάν είσαι κάτοχος διπλώματος ΙΕΚ, φοιτητής Πανεπιστημίου ή Κολλεγίου σε συναφή ειδικότητα, μπορείς να εισαχθείς σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων.
Αίτηση & Εγγραφή
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για αμιγώς εργαστηριακό πρόγραμμα με αυστηρά περιορισμένες θέσεις, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Αναγνώριση
Μπορείς να αναγνωρίσεις το πτυχίο σου στην Ελλάδα, υποβάλλοντας αίτηση επαγγελματικής ισοδυναμίας στο ΑΤΕΕΝ του Υπουργείου Παιδείας.
Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες για την αναγνώριση σπουδών.
Μεταπτυχιακά
Ως απόφοιτος ειδικότητας Πληροφορικής, μπορείς να συνεχίσεις μεταπτυχιακές σπουδές σε τεχνικές κατευθύνσεις ή σε τομείς Management, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Στο Mediterranean College μπορεί να παρακολουθήσεις:
Εναλλακτικά, μπορείς να κατευθυνθείς στα Δίκτυα, παρακολουθώντας τις επαγγελματικές πιστοποιήσεις CCNA και CCNP στην Εγκεκριμένη Ακαδημία Cisco του Mediterranean.
Καριέρα
Ως απόφοιτος του προγράμματος, θα μπορείς να εργαστείς ως προγραμματιστής κάθε είδους, ενώ παράλληλα θα εξειδικεύεσαι στην ανάπτυξη λογισμικού παιχνιδιών.
Θα ανακαλύψεις ότι, ως προγραμματιστής παιχνιδιών μπορείς να εργαστείς σε ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις (start-ups), σε πολυεθνικές εταιρίες με έδρα στο εξωτερικό ή να αναπτύξεις τη δική σου ανεξάρτητη επιχειρηματική δράση (indie game development). Οι ρόλοι που μπορείς να διεκδικήσεις είναι προγραμματιστής gameplay, προγραμματιστής εργαλείων και προγραμματιστής τεχνητής νοημοσύνης.
Κάποιους από τους λοιπούς τομείς εργασίας που μπορείς να απασχοληθείς ως νέος πτυχιούχος Πληροφορικής:
- Ανάπτυξης λογισμικού
- Ανάπτυξης Παιχνιδιών
- Ανάπτυξης περιεχομένου
- Μηχανικοί λογισμικού
- Μηχανικοί σε εφαρμογές VR – AR.
- Μηχανικοί συστημάτων
- Δικτύων δεδομένων & νέφους
- Αρχιτέκτονες/Διαχειριστές βάσεων δεδομένων
- Εφαρμογών υπολογιστών & κινητών
- Ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών
- Εφαρμογών δικτύων
- Πωλήσεων λύσεων πληροφορικής
- Συμβουλευτικής επιχειρήσεων σε θέματα τεχνολογιών πληροφορικής
Aπόψεις φοιτητών
Το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών σε συνδυασμό με τους καθηγητές του Mediterranean College και τις υπόλοιπες υπηρεσίες του κολλεγίου, το καθιστούν, κατά τη γνώμη μου ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο πρόγραμμα ως προς την εξεύρεση εργασίας....
Μιχάλης Κουρμπέλης, MSc Advanced Computer Networks
Η Σχολή Πληροφορικής του Mediterranean College μου έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοπoιήσω μεταπτυχιακές σπουδές υψηλού επιπέδου στην Ελλάδα. Το άψογο σύστημα του κολλεγίου, σε συνδυασμό με τους ενημερωμένους και πλήρως καταρτισμένους καθηγητές, καθώς και τα άρτια εξοπλισμένα εργαστήρια παρείχαν τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να αποκτήσω τις γνώσεις και την εμπειρία που ήθελα. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους αξιόλογους καθηγητές και συμφοιτητές που γνώρισα για τη μοναδική συνεργασία...
Αλέξανδρος Κλαδάκης, MSc Advanced Computer Networks
Η φοίτησή μου στη Σχολή Πληροφορικής του Κολλεγίου αποδείχθηκε μία από τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει στη ζωή μου όσον αφορά την επαγγελματική μου ανέλιξη. Τόσο από θέμα οργάνωσης & υποδομής όσο και επιπέδου σπουδών θεωρώ ότι το κολλέγιο με όπλισε με εφόδια για την αγορά εργασίας σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Το διδακτικό προσωπικό δεν είχε μόνο αστείρευτη γνώση πάνω στο αντικείμενο αλλά και εκπληκτική μεταδοτικότητα....
Παναγιωτοπούλου Βασιλική, BSc (Hons) Computer Networks and Security
Εργάζομαι ως SAP NetWeaver Consultant, είμαι υπεύθυνος για τα διεθνή projects στους τομείς Real Estate, Finance & Control και Plant Management. To σημαντικό είναι ότι με την άφιξη μου στην Ελβετία, εκπαιδεύτηκα πλήρως στην SAP. Μπορεί να εργάζομαι γύρω στις 12 ώρες την ημέρα αλλά το αντικείμενο είναι πολύ ενδιαφέρον και αμείβομαι πάρα πολύ καλά. Το γεγονός ότι εγκατέλειψα την Ελλάδα δεν είναι μια απόφαση που πήρα τα τελευταία χρόνια...
Μάριος Τουμάνης, BSc Computer Studies
Στο Mediterranean College στο τμήμα της πληροφορικής αποκόμισα όλες τις απαραίτητες γνώσεις, οι οποίες θα με βοηθήσουν στη μελλοντική μου εργασία. Το επίπεδο ήταν πολύ καλό, τα μαθήματα πρακτικά και εφαρμόσιμα. Στο κολέγιο εφοδιάστηκα με όλα τα απαραίτητα προσόντα που χρειάζονται στην ανάπτυξη εφαρμογών και στο διαδίκτυο. Κωνσταντίνος Τρίχας BSc (Hons) Computer Studies...
Κωνσταντίνος Τρίχας, BSc (Hons) Computer Studies
It was a good experience through my interest in Computing Science. I have learn a lot of things, for example the whole process for the Creation of a Database, the difference between Static languages and Dynamic languagesand their use , like HTML, PHP, ASP .NET etc, the making of a web application or better in my case a Website or Dynamic, the technologies that exist in nowadays, networks, or ITIL use...
Ευάγγελος Παπαϊάκος, BSc (Hons) Computer Studies
Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Σταύρος Μπαλτάς BSc Computer Studies...
Σταύρος Μπαλτάς, BSc Computer Studies
Όταν δουλεύεις σκληρά και συνεχώς προσπαθείς για το καλύτερο, ανταμείβεσαι και όταν έχεις βοήθεια και υποστήριξη, ευχαριστείς. Ποτέ δεν θα ξεχάσω όλα αυτά που μου έχει προσφέρει το Mediterranean και που με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι δεν υπάρχουν όριασε αυτά που μπορώ να επιτύχω. Σε όλους τους φίλους μου στο κολέγιο, απλά να τους θυμίσω ένα γνωστό τραγούδι: "Θα πάρουμε το μπροστινό γραφείο... get the front... GET THE FRONT OFFICE...
Δημήτρης Μουταφίδης, BSc (Hons) Computer Studies
Στο Mediterranean College απέκτησα νέο τρόπο σκέψης και νέο περιβάλλον ζωής. Ευχαριστώ τους καθηγητές που με βοήθησαν να φτάσω στο τέλος των σπουδών μου και να είμαι σήμερα απόφοιτη Πανεπιστημίου. Παναγιώτα Γκότση BSc (Hons) Computer Studies...
Παναγιώτα Γκότση, BSc (Hons) Computer Studies
Ήρθα στο κολέγιο ως απόφοιτος των ΙΕΚ ΞΥΝΗ για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να αποκτήσω πτυχίο Bachelor. Κατάφερα το στόχο μου, ολοκλήρωσα τις σπουδές μου σε ένα πανεπιστημιακό περιβάλλον με ιδιαίτερες απαιτήσεις και αξιόλογους ανθρώπους. Νικόλαος Ανταράκης BSc (Hons) Computer Studies...
Νικόλαος Ανταράκης, BSc (Hons) Computer Studies
Με το πλήρες πρόγραμμα σπουδών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και την κατάλληλη καθοδήγηση από το διοικητικό προσωπικό και τους καθηγητές, θεωρώ ότι έχω μία επαγγελματική κατάρτιση που θα αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας. Επιπλέον, μέσω της αρωγής του γραφείου διασύνδεσης, πραγματοποίησα πρακτική άσκηση στην εταιρεία Telia.co και στη συνέχεια προσλήφθηκα από την εταιρεία. Πλέον ανήκω στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και είμαι πλήρως ικανοποιημένος καθώς θέτω...
Vitalie Frunze, BSc (Hons) Computer Science
Ήρθα στο κολέγιο ως απόφοιτος του ΙΕΚ Ξυνή για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να αποκτήσω πτυχίο Bachelor. Κατάφερα τον στόχο μου, ολοκλήρωσα τις σπουδές μου σε ένα πανεπιστημιακό περιβάλλον με ιδιαίτερες απαιτήσεις και αξιόλογους ανθρώπους. Νικόλαος Ανταράκης BSc Computer Studies...
Νικόλαος Ανταράκης, BSc Computer Studies