Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- BA (Hons) Marketing, PR & Advertising
- BSc (Hons) Economics & Finance
- BA (Hons) Business Management
- BA (Hons) Business Management (Marketing)
- BA (Hons) Business Management (Human Resource Management)
- BA (Hons) Business Management (Finance)
- BA (Hons) Business Management (Supply Chain & Logistics)
- MSc Digital Marketing
- MBA Global
- MBA Global Finance
- Msc Marketing Management
- MSc Human Resource Management
- Executive Diploma Business Administration – Mini MBA
- Executive Diploma Marketing & Sales Management
- Executive Diploma Leadership & Human Resources Management
- Executive Diploma Financial Management for Small and Medium Business
- Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
- Executive Diploma in Social Entrepreneurship & Nonprofit Management
- Executive Diploma in Sustainability & Responsible Management
BA (Hons) Marketing, PR & Advertising
-
Ολοκληρωμένος συνδυασμός σπουδών Marketing, Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης!
-
Πτυχίο από το TOP5 βρετανικό πανεπιστήμιο σε σπουδές Marketing & PR (Guardian 2024)
-
Πιστοποιημένο πρόγραμμα από το CIM (Chartered Institute of Marketing)
Πληροφορίες Προγράμματος
Το BA (Hons) Marketing, Public Relations & Advertising είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών που εξετάζει τα αλληλένδετα πεδία του marketing και της επικοινωνίας, καθώς και τη μεταξύ τους δυναμική. Το πρόγραμμα συνδυάζει τη θεωρητική γνώση με πρακτικές δεξιότητες, απαραίτητες για την επιτυχία στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Η έμπνευση, η καινοτομία και η δημιουργικότητα ευδοκιμούν και αναπτύσσονται, μέσω της εξέλιξης της γνώσης στη διοίκηση του marketing, των projects σε σενάρια πραγματικού κόσμου και της multi-media προσέγγισης που έχει το πρόγραμμα, ως στρατηγική προσέλκυσης κοινού και επίτευξης εμπορικών στόχων.
Το University of Derby έχει συνεχόμενες διακρίσεις στις σπουδές Marketing και τα τελευταία χρόνια έχει επιτύχει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των βρετανικών πανεπιστημίων: TOP5, Guardian University Guide 2024. Ξεχωρίζει για την ολοκληρωμένη προσέγγιση, τις εφαρμοσμένες γνώσεις και τις προοπτικές καριέρας που εξασφαλίζει για τους αποφοίτους.
Τι θα μάθεις
Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι μία εφαρμοσμένη, εις βάθος μελέτη μιας από τις πιο συναρπαστικές διοικητικές λειτουργίες. Θα είσαι πλήρως προετοιμασμένη/ος να σχεδιάσεις και να εκτελέσεις αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας, που μεταφέρουν το σωστό μήνυμα στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή.
Καθώς εξελίσσεις τις δεξιότητές σου στις τεχνικές μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης, θα κατανοήσεις πώς αναπτύσσεται μια ισχυρή και συνεπής ταυτότητα του brand και τι αντίκτυπο έχει στην κερδοφορία της επιχείρησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχεις δημιουργήσει το δικό σου επαγγελματικό ψηφιακό χαρτοφυλάκιο (portfolio).
Θα σε ενθαρρύνουμε να είσαι δημιουργική/ος, είτε δημιουργείς εντυπωσιακά μέσα προβολής, είτε αξιομνημόνευτα σλόγκαν, είτε σχεδιάζεις πίνακες διάθεσης (mood boards) για να βρεις νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό. Μέρος της μάθησης βασίζεται στην τάξη, μερικές φορές θα χρησιμοποιούμε εργαστήρια υπολογιστών για να χρησιμοποιείς τη νέα ψηφιακή τεχνολογία και να δημιουργείς ψηφιακό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων ιστολογίων, blogs, βίντεο και τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Βασικές ενότητες προγράμματος:
Βασικές Αρχές Marketing Αναλύουμε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, μαθαίνοντας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την έρευνα αγοράς, το branding, την ανάπτυξη προϊόντων, τις στρατηγικές τιμολόγησης και την επικοινωνία.
Δημόσιες Σχέσεις Κατανοώντας τον ρόλο του PR στη διαχείριση της φήμης ενός οργανισμού, μαθαίνουμε για τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) και τον στρατηγικό σχεδιασμό δημοσίων σχέσεων.
Στρατηγικές Επικοινωνίας Η ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων είναι μια βασική πτυχή. Αυτό περιλαμβάνει τεχνικές προφορικής, γραπτής, ψηφιακής και διαπροσωπικής επικοινωνίας, που είναι απαραίτητες για την αλληλεπίδραση με διαφορετικά ακροατήρια σε διάφορες πλατφόρμες.
Digital Marketing & Social Media Το πρόγραμμα καλύπτει εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, στρατηγικές κοινωνικών μέσων, δημιουργία περιεχομένου, SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) και analytics, αναγνωρίζοντας τη σημασία των διαδικτυακών καναλιών στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τις προσπάθειες δημοσίων σχέσεων.
Διαφήμιση & Διαχείριση Επωνυμίας θα εξερευνήσουμε έννοιες διαφήμισης, δημιουργικές καμπάνιες και στρατηγικές διαχείρισης της επωνυμίας, για να μπορείς τοποθετήσεις και να προωθήσεις αποτελεσματικά προϊόντα ή υπηρεσίες στην αγορά.
Έρευνα & Ανάλυση Κατανοώντας τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων (data led decision making), θα μάθεις μεθοδολογίες έρευνας αγοράς, εργαλεία ανάλυσης και ερμηνεία δεδομένων για την κατάρτιση στρατηγικών μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων.
Γιατί να το επιλέξεις
- Αν το πάθος σου είναι το marketing, η επικοινωνία, η διαφήμιση, θα ενθουσιαστείς από την ολοκληρωμένη αυτή προσέγγιση, που αποτελεί μοναδικό συνδυασμό στα ελληνικά δεδομένα!
- Πρόκειται για το αυτούσιο πρόγραμμα (franchise) του δημόσιου Βρετανικού Πανεπιστημίου University of Derby, που διαθέτει μεγάλη παράδοση, εξειδίκευση και διακρίσεις σε σπουδές Marketing, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει αλλά και καθορίζει τις εξελίξεις με την έρευνα του σε digital marketing, AI & marketing, νέες τεχνολογίες κ.ο.κ.
- Το πτυχίο απονέμεται από το University of Derby, TOP5 πανεπιστήμιο στη Μ. Βρετανία σε σπουδές Marketing & PR, (Guardian 2024).
- Θα σπουδάσεις σε ένα πρόγραμμα πιστοποιημένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM), τον κορυφαίο επαγγελματικό φορέα για marketers.
- Καθώς καλύπτονται όλα τα αλληλένδετα πεδία στο marketing και την επικοινωνία, οι προοπτικές καριέρας σε Ελλάδα και εξωτερικό είναι απεριόριστες.
- Η διδασκαλία σε Ελληνικά και Αγγλικά εξασφαλίζει πως θα ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις ενός επαγγέλματος χωρίς σύνορα, με media και πλατφόρμες που διεισδύουν στο παγκόσμιο κοινό και τάσεις και εξελίξεις που διαμορφώνονται κυρίως στο εξωτερικό.
- Τα μαθήματα είναι εφαρμοσμένα και τα projects αφορούν σενάρια πραγματικού επιχειρηματικού κόσμου.
- Οι νέες τεχνολογίες και οι τελευταίες τάσεις είναι ενσωματωμένες σε ένα πρόγραμμα που διαρκώς ανανεώνεται και επικαιροποιείται, ώστε οι φοιτητές να είναι σε επαφή με τις πρόσφατες εξελίξεις στην επιστήμη τους.
- Η μάθηση είναι ενεργή και βιωματική, μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, διαγωνισμούς, events, workshops κ.α.
- Θα έχεις τη δυνατότητα να διαμορφώσεις το δικό σου portfolio με projects που θα δουλέψεις σε συνεργασία με εταιρίες και οργανισμούς.
- Θα γνωρίσεις επαγγελματίες στο marketing, την επικοινωνία και τη διαφήμιση και θα δικτυωθείς, ξεκινώντας έτσι την επαγγελματική σου πορεία.
1ο Έτος
Marketing Fundamentals
Το μάθημα «Fundamentals of Marketing» προσφέρει βασική κατανόηση των τρεχουσών και των αναδυόμενων αρχών και τεχνικών marketing στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Επιδιώκει να αποδείξει ότι η βιώσιμη επιτυχία σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την ανάπτυξη προϊόντων ή υπηρεσιών που βασίζονται στην κατανόηση του εξωτερικού περιβάλλοντος και των αναγκών / επιθυμιών των πελατών. Κατά τη διάρκεια της ενότητας δεν θα εξετάσετε μόνο πώς να προστίθεται αξία για τους πελάτες και τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς, αλλά θα μάθετε και να αξιολογείτε τον αντίκτυπο που έχουν οι ενέργειες marketing στη ζωή των καταναλωτών. Οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται, θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε βασικές δεξιότητες που ζητούνται στην αγορά εργασίας, όπως για παράδειγμα δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας και παρουσίασης καθώς και τη σύνταξη ενός business report.
Introduction to Digital Marketing
Η ενότητα «Introduction to Digital Marketing» εισάγει τους φοιτητές/τριες στο ψηφιακό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του ηλεκτρονικού marketing. Οι φοιτητές/τριες θα αξιολογήσουν τις βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού marketing και θα κατανοήσουν τη διαδικασία προσέλκυσης, διατήρησης και μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη μέσα σε ένα περιβάλλον πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Ακόμα, γίνεται διερεύνηση των βασικών εννοιών και αρχών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και των ευκαιριών και των προκλήσεων της χρήσης τους στο ψηφιακό marketing. Η αξιολόγηση του μαθήματος δίνει έμφαση στην ανάπτυξη βασικών μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων σχετικά με τη διαχείριση των διαδικτυακών δραστηριοτήτων marketing.
Advertising Fundamentals
Η ενότητα επιτρέπει στους φοιτητές/τριες να αναπτύξουν μια ξεκάθαρη εκτίμηση του σημαντικού ρόλου της Διαφήμισης ως κύριου στοιχείου του μείγματος επικοινωνίας και του τρόπου με τον οποίο γίνεται ο συντονισμός, η ενσωμάτωση και η διαχείρισή του ώστε μία διαφήμιση να κριθεί αποτελεσματική και να ικανοποιεί τους διαφημιστικούς στόχους του πελάτη. Ακόμα, ο φοιτητής/τρια γνωρίζει τις διάφορες διαφημιστικές προσεγγίσεις και τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, εξετάζοντας παραδείγματα και αναπτύσσοντας γνώση για τα προβλήματα και ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση και τον προγραμματισμό της παραγωγής μίας διαφήμισης. Οι φοιτητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν Διαφημιστικές Εταιρείες για να δουν από πρώτο χέρι τη δουλειά των Account Directors, Account Planners, Media Buyers και των δημιουργικών τμημάτων.
Managing the Brand
Οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με απεριόριστες επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών που είναι πιθανό να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, σε συνδυασμό με έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό καναλιών μέσω των οποίων μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές. Το γεγονός αυτό καθιστά όλο και πιο δύσκολο για τους οργανισμούς να περιορίσουν την πολύπλευρη και διαρκή πληροφόρηση και επικοινωνία και να γίνουν ορατοί στους υποψήφιους αγοραστές. Αυτή η ενότητα εισάγει τους φοιτητές/τριες στις βασικές έννοιες και διαδικασίες που εμπλέκονται στο σχεδιασμό και τη διατήρηση επιτυχημένων brands, διερευνά τα διάφορα «δομικά στοιχεία» που συνθέτουν ένα brand, και αξιολογεί τον αντίκτυπο που έχουν οι στόχοι, η κουλτούρα, η συμπεριφορά και το περιβάλλον της επιχείρησης στην εμπειρία των καταναλωτών, τη θέση και την αξία του brand στην αγορά. Η ενότητα στοχεύει επίσης στην περιγραφή του ρόλου που διαδραματίζουν οι brand managers στην ανάπτυξη και τη διατήρηση ενός brand και να παρέχει στους φοιτητές/τριες τη δυνατότητα για παραδείγματα και εμπειρίες από την πραγματική ζωή.
Design and Creativity for Marketers
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να εισάγει τους φοιτητές/τριες στο visual design ως αναπόσπαστο μέρος των επικοινωνιών marketing στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Οι φοιτητές/τριες θα εξετάσουν διαφορετικές έννοιες, ιδέες, προσεγγίσεις και τρόπους χρήσης της οπτικής επικοινωνίας σε μια σειρά διαφορετικών μέσων. Επίσης θα εξεταστεί η επιρροή της κουλτούρας στην αυξανόμενη ανάγκη για οπτική επικοινωνία ώστε να ξεπεραστούν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν τα διεθνή brands. Τέλος, θα γίνει εισαγωγή στο Adobe Creative Cloud για τον σχεδιασμό διαφόρων στοιχείων marketing καθώς επίσης θα δοθεί σε αυτούς που το επιθυμούν, η δυνατότητα για απόκτηση επαγγελματικά αναγνωρισμένων πιστοποιητικών που προσφέρονται από την Adobe και τη Microsoft.
Business Acumen and Entrepreneurship
Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί μια επιχείρηση και όλα τα στοιχεία που οδηγούν στην επιτυχία της αποτελούν τη βάση για αυτήν την ενότητα. Όποιος κι αν είναι ο ρόλος ενός ατόμου στη διοίκηση marketing, στην ευρύτερη αγορά ή ως ιδιοκτήτης μίας ατομικής επιχείρησης, η κατανόηση των θεμελιωδών επιχειρηματικών αρχών θα του επιτρέψει να δημιουργήσει και να εκτελέσει ρεαλιστικές και επιτυχημένες επιχειρησιακές ενέργειες. Η ενότητα παρέχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί μια νέα επιχειρηματική ιδέα από την ίδρυση μιας εταιρείας έως την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος/υπηρεσίας που χρειάζεται εξωτερικούς επενδυτές να το μεταφέρουν στην επόμενη φάση. Ακόμα διερευνάται πώς και γιατί οι εταιρείες είναι δομημένες ως διαφορετικές νομικές οντότητες, καθώς και η ανάγκη για επικοινωνία και αλληλεπίδραση μεταξύ των τμημάτων και άλλων εξωτερικών φορέων. Τέλος, το συγκεκριμένο μάθημα, δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές/τριες να κατανοήσουν την επιχειρηματική στρατηγική, την ανάλυση ανταγωνιστών, την ανάπτυξης του brand, των καταναλωτών, τον προϋπολογισμό και την κερδοφορία, καθώς και να είναι σε θέση να εκτιμήσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες, από την έρευνα και την ανάπτυξη έως τη λειτουργία και τη διαχείριση έργων. Τα στοιχεία αυτά δίνουν τη δυνατότητα ανάπτυξης μιας νέας επιχειρηματικής ιδέας και οδηγούν στη δημιουργία επενδυτικής πρότασης που θα μπορούσε να προσελκύσει εξωτερική χρηματοδότηση.
2ο Έτος
Core Modules
The Agency Executive
Για όσους φιλοδοξούν να στελέχη marketing, αυτή η ενότητα θα σας επιτρέψει να κάνετε το πρώτο σας βήμα. Οι φοιτητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν με οργανισμούς και να βιώσουν από πρώτο χέρι πώς ο δημιουργικός σχεδιασμός εκστρατειών επικοινωνίας οδηγεί σε κερδοφορία στην πράξη. Η ενότητα πραγματεύεται τρέχοντα προβλήματα marketing που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί σε πραγματικό χρόνο. Η μάθηση, η εμπειρία και η αυτοπεποίθηση που αποκτά ο φοιτητής/τρια ως αποτέλεσμα, του επιτρέπει να γίνει ένα εξαιρετικό στέλεχος με προσωπικές δεξιότητες και γνώσεις marketing.
Convergent Media
Για την ανταγωνιστικότητα και την επιβίωση των εταιριών στη σημερινή ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, είναι απαραίτητη η αποτελεσματική επικοινωνία με τους καταναλωτές και τα ενδιαφερόμενα μέλη. Οι επικοινωνία marketing διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό το ολοένα και πιο δυναμικό περιβάλλον όπου όλα τα στοιχεία του μείγματος marketing και η μετάδοση των αξιών του brand συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσω αυτής της ενότητας οι φοιτητές/τριες διερευνούν γιατί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στις επικοινωνίες marketing είναι απαραίτητη για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς τους. Με τη συνεχιζόμενη άνοδο των ψηφιακών μέσων, είναι απαραίτητο να εξεταστεί πώς όλα τα μέσα συγκλίνουν και αποκλίνουν. Στην ενότητα χρησιμοποιούνται παραδείγματα επιχειρήσεων από ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών σε όλο τον κόσμο.
Marketing Research
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις βασίζονται στην έρευνα marketing για να υποστηρίξουν τη λήψη αποφάσεων σε διάφορους τομείς, από το σχεδιασμό και την καινοτομία των προϊόντων έως την κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών. Όλο και περισσότεροι οργανισμοί προσπαθούν να διεισδύσουν στο μυαλό των πελατών τους προκειμένου να αναπτύξουν προϊόντα και υπηρεσίες που θα τους προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σε αυτή την ενότητα θα μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να διεξάγετε έρευνα σε βαθύτερο επίπεδο και το γεγονός αυτό θα σας εξοπλίσει με τις σχετικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες. Η ενότητα έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με το Chartered Institute of Marketing και με εκπροσώπους επιχειρήσεων ώστε να διασφαλιστεί ότι καλύπτει σχετικές ικανότητες που ζητούνται στην αγορά εργασίας. Ακόμα, περιλαμβάνει στοιχεία πρακτικών δεξιοτήτων που μπορούν να μεταφερθούν στο χώρο εργασίας όπως για παράδειγμα η χρήση λογισμικού ανάλυσης δεδομένων για τη διεξαγωγή ερευνητικών έργων, στρατηγικές συνέντευξης και ερωτήσεων και η χρήση εικόνων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον εντοπισμό μελλοντικών τάσεων. Εκτός από τις παραδοσιακές μεθόδους έρευνας, η ενότητα καλύπτει επίσης πιο σύγχρονες δημοφιλείς μεθόδους όπως η εθνογραφία, η συναισθηματική κλιμάκωση, η παρακολούθηση των τάσεων, η συγκριτική αξιολόγηση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Public Relations Practice
Η διαχείριση σχέσεων και η εφαρμογή της μέσω δραστηριοτήτων δημοσίων σχέσεων είναι μια ολοένα και πιο σημαντική πτυχή της εταιρικής επικοινωνίας. Η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να αναγνωρίζετε ποια είναι η καταλληλότερη προσέγγιση σε συγκεκριμένα επιχειρηματικά πλαισία καθώς και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Οι Δημόσιες Σχέσεις αφορούν τη διαχείριση της εταιρικής εικόνας και φήμης. Το να αποφασίσετε με ποιο κοινό πρέπει να εμπλακεί μια εταιρεία και ποια μέσα θα χρησιμοποιήσει για την παράδοση του εταιρικού «μηνύματος» είναι βασικά ζητήματα που η συγκεκριμένη ενότητα θα σας προσφέρει. Θα δείτε επίσης τη σημασία των δημοσίων σχέσεων στη διαχείριση εξαιρετικά κρίσιμων καταστάσεων, την εταιρική κοινωνική ευθύνη και την ανάγκη όλες οι δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων να εμπίπτουν σε αποδεκτές νομικές και ηθικές παραμέτρους. Η ενότητα έχει διαμορφωθεί με γνώμονα τις απαιτήσεις του Chartered Institute of Public Relations.
Creative Advertising
Σε αυτήν την ενότητα, θα μάθετε για μια από τις πιο ευέλικτες και δημιουργικές μορφές προώθησης που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες του marketing σε όλο τον κόσμο. Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για προϊόντα και υπηρεσίες, από εμπορικούς και μη οργανισμούς και σε μια σειρά διαφορετικών μέσων. Ειδικότερα, θα εξεταστεί πως η διαφήμιση αλληλοεπιδρά με άλλα μέσα στο μείγμα προώθησης, πως οδηγεί στην ανάπτυξη ενός επιτυχημένου brand, πως χρησιμοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και νέων ψηφιακών μέσων, πως επηρεάζεται από την κουλτούρα, την ιστορία και τα τρέχοντα θέματα στη διαφήμιση, όπως η ισότητα, η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη και η δημοτικότητα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας.
Optional Modules
Consumer Behaviour
Η ικανοποίηση των καταναλωτών και πελατών αποτελεί προτεραιότητα για όλους τους οργανισμούς εάν επιθυμούν να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν οι οργανισμοί είναι σε θέση να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια των ίδιων των καταναλωτών, να κατανοήσουν τη συχνά φαινομενικά παράλογη φύση της αγοραστικής τους συμπεριφοράς και να ανταποκριθούν με κατάλληλα προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες. Αυτή η ενότητα παρέχει την ευκαιρία για εφαρμογή και ανάπτυξη των γνώσεων που έχουν αποκτηθεί σε προηγούμενες ενότητες καθώς και εμβάθυνση στα συνειδητά και ασυνείδητα κίνητρα των καταναλωτών για τις αγορές και την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Ακόμα, παρέχει τη βάση για την ανάλυση και την αξιολόγηση των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών. Σε συνεργασία με οργανισμούς, οι φοιτητές/τριες θα αξιολογήσουν τον βαθμό στον οποίο ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών ή θα καθορίσουν πως μπορεί να επιτευχθεί μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών. Τέλος, αυτή η ενότητα στοχεύει στο να προσφέρει κατανόηση ενός ευρέος φάσματος εννοιών και θεωρητικών προσεγγίσεων και την ευκαιρία για εξέταση του ρόλου της συμπεριφοράς των καταναλωτών από βιωματική και οργανωτική οπτική.
The Corporate IT Landscape
Πολλές σύγχρονες επιχειρήσεις βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση και χρήση ενός χαρτοφυλακίου εφαρμογών πληροφορικής και στοιχείων ενεργητικού (π.χ. Αυτό το ποικίλο χαρτοφυλάκιο συστημάτων και δεδομένων, μαζί με τις διάφορες ομάδες προσωπικού που τα διατηρούν ή τα διαχειρίζονται, αποτελούν συλλογικά το εταιρικό «IT landscape» της εταιρείας). Η συστηματική κατανόηση αυτού του πολύπλευρου τοπίου, και ο τρόπος με τον οποίο τροφοδοτείται, οργανώνεται και αναπτύσσεται, είναι σημαντική για την ανάπτυξη μιας αρχιτεκτονικής πληροφορικής. Μια αρχιτεκτονική πληροφορικής είναι ένα πλαίσιο (ή στρατηγική) σε επίπεδο επιχείρησης που παρέχει συνοχή, συντονισμό, μείωση του κινδύνου και ευελιξία για τα διάφορα στοιχεία τεχνολογίας, πληροφοριών και ανθρώπινων στοιχείων που συνθέτουν το τοπίο της πληροφορικής. Ειδικότερα, απαιτείται μια αρχιτεκτονική προσέγγιση για να διασφαλιστεί ότι η υιοθέτηση νέων συστημάτων ή διαδικασιών γίνεται με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση στο σύνολο των συστημάτων ενός οργανισμού. Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να δώσει τη δυνατότητα εντοπισμού ζητημάτων και απαιτήσεων που σχετίζονται με το εταιρικό τοπίο πληροφορικής των σύγχρονων εταιρειών. Οι φοιτητές/τριες θα βασιστούν σε διάφορες έννοιες και αρχές αρχιτεκτονικής συστημάτων, οργανωτικής αρχιτεκτονικής, αρχιτεκτονικής πληροφοριών και διακυβέρνησης πληροφορικής που θα τους επιτρέψουν να επιτύχουν μια καλά θεμελιωμένη κατανόηση του τοπίου της πληροφορικής σε οποιοδήποτε οργανισμό. Ακόμα θα ληφθούν παραδείγματα με πληροφορίες από μια μεγάλη ποικιλία τύπων συστημάτων, όπως βάσεις δεδομένων, το διαδίκτυο και λογισμικά ERP. Θα καλυφθούν επίσης πλαίσια ή τεχνικές για την αρχιτεκτονική μοντελοποίηση και τη διακυβέρνηση της πληροφορικής. Αυτή η ενότητα έχει εφαρμοσμένο προσανατολισμό, συνδέοντας τις θεωρητικές ιδέες με την πράξη.
Digital and Social Media
Αυτή η ενότητα εστιάζει στα εργαλεία, τις τεχνικές και τη θεωρία πίσω από το πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια αυτής της ενότητας οι φοιτητές/τριες θα μάθουν για τις βέλτιστες πρακτικές και τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης του ψηφιακού marketing σε ένα 24/7 ενεργό περιβάλλον. Ακόμα, θα μάθουν πώς να ελέγχουν και να αξιολογούν τα ψηφιακά αποτυπώματα των ανταγωνιστών καθώς και να κατανοούν την απόκτηση γνώσεων για τους καταναλωτές χρησιμοποιώντας ψηφιακές τεχνικές.
3ο Έτος
Core Modules
Marketing Strategy
Η ανάπτυξη στρατηγικών marketing που εστιάζουν στους πελάτες αποτελούν συχνά προτεραιότητα για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ωστόσο, στην πράξη αυτό είναι δύσκολο να επιτευχθεί και μπορεί να απαιτήσει από τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αλλάξουν σημαντικά τη νοοτροπία τους για να επιτύχουν αποτελεσματική και βιώσιμη αλλαγή, η οποία προσελκύει τόσο τους εργαζόμενους όσο και τους πελάτες. Σε αυτή την ενότητα οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξετάσουν τις στρατηγικές marketing πετυχημένων οργανισμών αλλά και οργανισμών που έχουν αποτύχει. Η ενότητα υπερβαίνει τα παραδοσιακά μοντέλα ανάλυσης και σχεδιασμού αγοράς, επιδιώκοντας να δούμε τη στρατηγική από μία περισσότερο δημιουργική σκοπιά. Ο σχεδιασμός της ενότητας ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με το Chartered Institute of Marketing και σχετικούς επαγγελματίες για να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο είναι ενημερωμένο και σχετικό για την κάλυψη των αναγκών του ινστιτούτου και των πιθανών εργοδοτών. Η ενότητα περιλαμβάνει εξωτερικούς προσκεκλημένους ομιλητές με εξειδικευμένη τεχνογνωσία και πρακτική εμπειρία σε εταιρείες και τμήματα marketing.
Public Relations and Social Media
Αυτή η ενότητα επιτρέπει στους φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να κατανοήσουν τη βιομηχανία επικοινωνιών που βασίζεται σε δεδομένα και λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο. Οι δημόσιες σχέσεις έχουν αλλάξει μαζικά με την εμφάνιση των ψηφιακών και κοινωνικών μέσων και ουσιαστικά ένας επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων σήμερα είναι ένας αποτελεσματικός διαχειριστής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι φοιτητές/τριες μπορούν να εστιάσουν σε έναν τομέα της επιλογής τους και να γίνουν οι ίδιοι διαμορφωτές γνώμης μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Content, Copywriting and Creativity
Το copywriting και η δημιουργικότητα είναι βασικές δεξιότητες στον κόσμο της διαφήμισης και του marketing. Αυτή η ενότητα εξετάζει τη δημιουργικότητα στη διαφήμιση και το marketing και επιτρέπει τον πειραματισμό με διαφορετικά είδη copywriting για διαφορετικά μέσα, που κυμαίνονται από την παραδοσιακή έντυπη διαφήμιση και μετάδοση έως το περιβάλλον και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι φοιτητές/τριες θα εξερευνήσουν τις διάφορες συσκευές ήχου, εικόνας και γραπτού κειμένου που χρησιμοποιούνται για την παράδοση μηνυμάτων marketing στο κοινό-στόχο και θα ανακαλύψουν τη δύναμη της δημιουργικής εικόνας για την μεγιστοποίηση της επιρροής προς τους πελάτες. Ο πρακτικός χαρακτήρας της ενότητας θα σας δώσει την ευκαιρία να γράψετε σε διαφορετικά στυλ και να μάθετε πώς να προσεγγίζετε διαφορετικά μέσα με διαφορετικούς τρόπους, προκειμένου να τα κάνετε να λειτουργούν αποτελεσματικά ως εργαλεία marketing.
Optional Modules
Services and Experiential Marketing
Σήμερα, η σημασία των υπηρεσιών αυξάνεται σε όλες τις εθνικές οικονομίες και παρέχει ολοένα και περισσότερο τη βάση για εθνικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο τουρισμός, η αναψυχή, το λιανικό εμπόριο, η ψυχαγωγία, ο αθλητισμός και οι εκδηλώσεις είναι μόνο μερικοί από τους μεγάλους τομείς υπηρεσιών που εμφανίζονται σχεδόν σε κάθε γεωγραφικό προορισμό. Ακόμα, οι υπηρεσίες χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για τη διαφοροποίηση των απτών προϊόντων και την παροχή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στους οργανισμούς. Αυτή η ενότητα αξιολογεί τη σημασία του σχεδιασμού και της εφαρμογής στρατηγικών marketing σε συνάρτηση με την κατανόηση των προσδοκιών των πελατών (και όχι μόνο). Η ενότητα θα τονίσει τις επιπτώσεις της μεταβλητότητας των υπηρεσιών και της διακύμανσης της ζήτησης στο marketing. Θα εξετάσει επίσης τη μέτρηση των προσδοκιών και αντιλήψεων των πελατών και την παρακολούθηση της ικανοποίησής τους.
Marketing Across Cultures
Ως σπουδαστής/τρια marketing και μελλοντικός επαγγελματίας του marketing, ο φοιτητής/τρια θα πρέπει να κατανοήσει σε βάθος τις πρόσθετες πολυπλοκότητες που εμφανίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο και πώς αυτές επηρεάζουν τη διαμόρφωση σχεδίων και στρατηγικών marketing. Οι οργανισμοί σε όλους τους τομείς και βιομηχανίες αντιμετωπίζουν αυξανόμενο διεθνή ανταγωνισμό. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε πολυεθνικές εταιρίες ή ανταγωνιστές που εισέρχονται στην εγχώρια αγορά, στην ανάγκη για ξένους προμηθευτές ή ακόμα και στην εξαγωγική δραστηριότητα. Αυτή η ενότητα βασίζεται στις γνώσεις και τις έννοιες που θα έχετε συναντήσει σε προηγούμενα στάδια του προγράμματος. Στόχος της είναι να εξοικειωθείτε με μια σειρά από ζητήματα και έννοιες που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του marketing σε διεθνές επίπεδο και να παρέχει το θεωρητικό πλαίσιο που θα επιτρέψει την ανάλυση και την εφαρμογή στρατηγικών σε πραγματικές περιπτώσεις.
Independent Study
Αυτή η ενότητα δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές/τριες να αναπτύξουν ένα θέμα της επιλογής τους. Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν να εξετάσουν σε βάθος μια επιχειρηματική κατάσταση, να αναπτύξουν μια δημιουργική διαφημιστική καμπάνια ή ένα σχέδιο marketing. Κατά τη διάρκεια των σπουδών, ο φοιτητής/τρια μπορεί να ανακαλύψει έναν τομέα που τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα ή που συνδέεται με τον μελλοντικό του επαγγελματικό προσανατολισμό. Αυτή η ενότητα δίνει την ευκαιρία να επεκταθούν πτυχές των μαθημάτων ή τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα των φοιτητών/τριών σε μεγαλύτερο βάθος.
Brand Impact and Popular Culture
Αυτή η ενότητα έχει αναπτυχθεί ως απάντηση στη ζήτηση για πτυχιούχους που κατανοούν τη σημασία και την πολυπλοκότητα του branding για το marketing του 21ου αιώνα. Μία από τις βασικές προκλήσεις για τους οργανισμούς και τα άτομα (π.χ. διασημότητες) είναι να δημιουργήσουν ξεχωριστές, βιώσιμες και διαφοροποιημένες ταυτότητες και θέσεις για τον εαυτό τους σε μια ολοένα και πιο «γεμάτη» αγορά. Η επιτυχής ευθυγράμμιση των στόχων του brand με την ικανοποίηση που επιδιώκουν οι διαφορετικοί πελάτες λειτουργεί επίσης ως πλατφόρμα από την οποία δημιουργείται η αφοσίωση των πελατών και η πίστη στο brand με τη μορφή συν-δημιουργίας και (επανα)ανάπτυξης της επωνυμίας. Γενικότερα, θα αναπτύξετε μια λεπτομερή κατανόηση του ρόλου του branding στην τοποθέτηση από ένα μοναδικό και ενδιαφέρον πλαίσιο διασημοτήτων. Η ενότητα, σας παρέχει επιπλέον την ευκαιρία να αξιολογήσετε στρατηγικές και τακτικές branding και, χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα έρευνα και πλαίσια ως βάση, να αποκτήσετε τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των brand.
Ethics and Sustainability
Ο ρόλος της βιωσιμότητας ως αναπόσπαστου στοιχείου της επιχειρηματικής στρατηγικής γίνεται όλο και πιο σημαντικός. Ένας αριθμός παραγόντων φαίνεται να είναι σημαντικοί για να εξηγηθεί αυτή η τάση, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης συμμόρφωσης με έναν αυξανόμενο όγκο περιβαλλοντικής και κοινωνικής νομοθεσίας και κανονισμών. Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας παρέχει γνώσεις για ηθικά ζητήματα που αφορούν τις επιχειρήσεις, ειδικότερα σχετικά με τις επιπτώσεις στο κομμάτι του marketing. Επίσης, η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει την ικανότητά σας να ασχολείστε κριτικά με θέματα όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον και η αειφόρος ανάπτυξη, ο υπερκαταναλωτισμός και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Τέλος, ο στόχος της ενότητας είναι να σας επιτρέψει να αναγνωρίσετε και να αναλογιστείτε περίπλοκα ηθικά προβλήματα με σκοπό να ενισχύσετε τις αναλυτικές σας δεξιότητες και τις δεξιότητες λήψης αποφάσεων που είναι πολύτιμες για την απασχολησιμότητα στις διεθνείς επιχειρήσεις.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για σένα, αν είσαι απόφοιτος Λυκείου ανεξαρτήτου κατεύθυνσης με ικανοποιητική γνώση Αγγλικών και στοχεύεις να σταδιοδρομήσεις στο χώρο των Επιχειρήσεων ή να ξεκινήσεις τη δική σου επιχειρηματική δραστηριότητα.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το δίγλωσσο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 4.5 (Β1) και για το αγγλόφωνο πρόγραμμα με IELTS 6.0 (Β2). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις συστατική επιστολή από καθηγητή και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Εάν είσαι κάτοχος διπλώματος ΙΕΚ, φοιτητής Πανεπιστημίου ή Κολλεγίου σε συναφή ειδικότητα, μπορείς να εισαχθείς σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων.
Αίτηση & Εγγραφή
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα προγράμματα στο Mediterranean College, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Αναγνώριση
Το πτυχίο που θα λάβεις είναι αναγνωρισμένο στην Ελλάδα ως επαγγελματικά ισοδύναμο με πτυχίο δημοσίου πανεπιστημίου και έχει ισχυρό αντίκρισμα σε όλο τον κόσμο. Η αναγνώριση γίνεται στο ΑΤΕΕΝ, το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Μεταπτυχιακά
Με ένα πτυχίο σε Marketing, PR & Advertising μπορείς να επιλέξεις μεταξύ πλήθους μεταπτυχιακών, από το χώρο του Management. Στο Mediterranean College μπορείς ενδεικτικά να παρακολουθήσεις:
- MSc Marketing Management
- MSc Human Resource Management
- ΜΒΑ Global
- MA Leading Tourism and Hospitality
- MA Leading Tourism and Hospitality (Event Management)
- MA Leading Tourism and Hospitality (Luxury Management and Guest Experience)
- Marketing & Sales Management
- Digital & Social Media Marketing
- Social Entrepreneurship & Nonprofit Management
- Sustainability & Responsible Management
- MSc Digital Marketing* (TBA)
Καριέρα
Οι επιλογές που έχεις έχοντας σπουδάσει Marketing, PR και Διαφήμιση δεν έχουν περιορισμό! Είναι ένα δυναμικό επάγγελμα με ανεξάντλητη δημιουργικότητα και ευκαιρίες καινοτομίας! Ενδεικτικά μπορείς να σταδιοδρομήσεις σε ρόλους:
- Marketing Manager
- PR Specialist
- Advertising Manager
- Sales & Customer Relations Manager
- Market Research Analyst
- Social Media Specialist
- Art Director
- Fundraising Manager
Aπόψεις φοιτητών
MBA. Ένα μακρινό όνειρο για το κοντινό μέλλον! Δεν ήταν στα σχέδια μου, όμως προέκυψε για την κάλυψη των δικών μου αναγκών σε επαγγελματικό επίπεδο. Με το πέρας των σπουδών μου κατάφερα να έχω ταυτόχρονα διαφορετικές προσφορές εργασίας διαφορετικών κλάδων από εκεί που δεν το περίμενα. Στα 2 αυτά χρόνια σπουδών έμαθα να κατανοώ καλύτερα το επιχειρησιακό περιβάλλον γύρω μου. Να έχω πιο αναλυτική σκέψη και αντίληψη για το «επιχειρείν»...
Βασίλης Κυριαζόπουλος, MBA
Αποφάσισα να συμμετάσχω στο MBA του University of Derby θεωρώντας ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα μου έδινε τη δυνατότητα να συνδυάσω μια ευρεία και αρκετά εξειδικευμένη θεωρητική βάση με την πολύχρονη επαγγελματική μου εμπειρία. Τελικά, η εμπειρία αυτή ήταν σημαντικά καλύτερη από αυτό που ανέμενα! Διδασκόμενος από ανθρώπους της «αγοράς», μπόρεσα να εφαρμόσω άμεσα και να εντάξω στις καθημερινές μου δραστηριότητες όσα αναφέρονταν στα μαθήματα. Το πρόγραμμα αυτό...
Περικλής Σάκκος, MBA
Η παρακολούθηση του ΜΒΑ στο Mediterranean College με βοήθησε να δομήσω τη σκέψη μου και να μπορώ να δω τη συνολική εικόνα του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας. Με βοήθησε να εμβαθύνω στις ανάγκες του κάθε τμήματος της επιχείρησης και να εντοπίσω ποιο είναι αυτό το τμήμα που με ενδιαφέρει περισσότερο να απασχοληθώ. Με βοήθησε, επίσης, να αποκτήσω άποψη για τον τρόπο λειτουργίας άλλων τμημάτων, να κατανοήσω τις ανάγκες τους και...
Γιώργος Διακοδημήτρης, MBA
Τρία χρόνια στα οποία αποκόμισα σπουδαίες εμπειρίες από αξιόλογους καθηγητές, καθώς και από αξιόπιστους συμβούλους εκπαίδευσης, οι οποίοι με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο χώρο του Marketing. Επιπλέον, στο Mediterranean College μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε ένα κλάδο που έχω όνειρο να ασχοληθώ, στο αθλητικό Management....
Χρήστος Γιαννόπουλος , BA (Hons) Business (Marketing)
Η εμπειρία που βίωσα ως φοιτήτρια στο Mediterranean College ήταν μοναδική με αξέχαστες στιγμές και εμπειρίες. Οι καθηγητές μου με ενθάρρυναν και με βοήθησαν στο να συνεχίσω τις σπουδές μου, αλλά και να κάνω τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα....
Χριστίνα Κοκαλάκη, BA (Hons) Business Studies
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ΜΒΑ άνοιξε τους ορίζοντες της γνώσης μου. Ήταν για μένα μία πολύ εποικοδομητική εμπειρία. Γνώρισα αξιόλογους καθηγητές κι έκανα πολλές φιλίες. Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ ενδιαφέρον και το κολλέγιο μας παρέχει όλα τα απαραίτητα εκπαιδευτικά μέσα για να εμβαθύνουμε επιστημονικά στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δε θα ξεχάσω ποτέ όλα αυτά που μου προσέφερε το Mediterranean College. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου για τη...
Νικόλαος Βασιλούδης , ΜΒΑ
Αποφοίτησα από το Mediterranean College και το πρόγραμμα ΒΑ (Hons) Marketing το 2013. Εργαζόμουν ήδη στην Mediatel, εργασία την οποία κέρδισα μέσω του Career Office του κολεγίου. Η συνέχιση σπουδών ήταν για μένα μονόδρομος. Έγινα δεκτή στο MBA του πανεπιστημίου Derby στο οποίο φοιτώ αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά, 2013-14. Οι εξειδικευμένες γνώσεις που απέκτησα από το πρώτο κιόλας εξάμηνο με οδήγησαν στο να ανέλθω επαγγελματικά στην εταιρεία που ήδη εργαζόμουν...
Κωνσταντίνα Πρόκο, ΒΑ (Hons) Business (Marketing)
My name is Langkos Spyros, and I am recent graduate of M.Sc in Marketing Management. In 2012 I enrolled in the Masters Program of University of Derby (Athens Campus – Mediterranean college). I wanted to learn more about marketing strategies, brand management and consumer behavior and eventually apply these principles to the professional world. So far my educational experiences at Mediterranean College, have proved to be educationally stimulating. My...
Σπύρος Λάνγκος, MSc Marketing Management
Οφείλω να ομολογήσω πως αρχικά πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να επιτύχω στις σπουδές εξ' αποστάσεως. Όμως με το άψογο σύστημα του κολεγίου, την αμέριστη βοήθεια των καθηγητών, που πάντα ήταν πρόθυμοι να λύσουν απορίες, και με συστηματικό διάβασμα, κατάφερα να αποκτήσω τις γνώσεις που ήθελα και να αποφοιτήσω. Ευχαριστώ το Mediterranean College και τους καθηγητές μου για τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισα. Γεώργιος Αρναουτάκης Executive Diploma in...
Γεώργιος Αρναουτάκης, Executive Diploma in Management
Παρά την πολύχρονη και επιτυχημένη καριέρα μου στον τομέα του HRM για περισσότερο από 22 χρόνια σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, οφείλω να ομολογήσω ότι οι σπουδές μου στο Mediterranean College μου προσέφεραν νέους ορίζοντες και νέες τεχνικές. Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο κολέγιο και στα στελέχη του. Από τη διοίκηση, τους καθηγητές, τη γραμματεία αλλά και τους συμφοιτητές μου... Τους ευχαριστώ όλους για αυτό το ταξίδι της μάθησης, γι' αυτήν την...
Κωνσταντίνος Καρακασίδης, Executive Diploma in Management
Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία. Γι' αυτό και η μόνη αποτυχία, που πρέπει να φοβάται κανείς, είναι να μην επιμείνει στο στόχοπου θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος. Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Γι' αυτό εμπιστευθείτε τους ειδικούς του Mediterranenan College και είμαι σίγουρη ότι θα σας βοηθήσουν να βρείτε δικό σας...
Άννα Καρακερέζη, Executive Diploma in Human Resources Management
Δημιουργική και εποικοδομητική... 'Οπως ήταν η πορεία μου στις σπουδές, έτσι θέλω να είναι κα ιη καριέρα μου. Εύχομαι σε όλους μας επαγγελματική επιτυχία και πνευματική ολοκλήρωση. Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου MSc Marketing Management...
Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου, MSc Marketing Management
Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Mediterranean College, Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με εξαιρετικούς καθηγητές καταρτισμένους στο αντικείμενό τους. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μαθήματα με ευρεία γκάμα σε διάφορα γνωστικά πεδία του Management, με άμεση εφαρμογή και χρησιμότητα στο περιβάλλον εργασίας. Όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν στην εξέλιξή μου στο εργασιακό περιβάλλον. Σωτήριος Μάμαλης MSc Marketing Management...
Σωτήριος Μάμαλης, MSc Marketing Management
"Καλύτερα να μετανιώνεις για πράγματα που έχεις κάνει παρά για πράγματα που δεν έχεις κάνει". Το MBA είναι μια από τις επιλογές για την οποία σίγουρα δε θα μετανιώσεις ποτέ. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες που μου προσέφερε το Μεταπτυχιακό και ειδικότερα οι καθηγητές και το Mediterranean College, θα ήθελα να προσφέρω το καλύτερο στην οικογένειά μου και στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Ανδρέας Ράμφος ΜΒΑ...
Ανδρέας Ράμφος, ΜΒΑ
Η φοίτησή μου στο MBA με βοήθησε να αποκτήσω τις κατάλληλες γνώσεις και τα εφόδια, για να αναπτύξω την επιχειρηματική μου δράση και σε νέες δραστηριότητες. Ανδρέας Σταματόπουλος ΜΒΑ...
Ανδρέας Σταματόπουλος, ΜΒΑ