BA (Hons) Fashion Design & Marketing
-
Μοναδικός συνδυασμός Σχεδίου Μόδας & Marketing!
-
Απεριόριστες προοπτικές καριέρας στη μόδα, το εμπόριο & την επικοινωνία.
-
Συνεργασία με ελληνικά & ξένα brands για την εκπόνηση projects.
-
Fashion shows, εκπαιδευτικά ταξίδια, τέχνη και πολιτισμός.
BA (Hons) Fashion Design & Marketing
Έχεις πάθος με τη μόδα και θέλετε να χτίσετε καριέρα στο Σχέδιο Μόδας και το Marketing; Κάντε αίτηση στο BA (Hons) Fashion Design & Marketing!
Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του προγράμματος είναι ο μοναδικός συνδυασμός Σχεδίου Μόδας & Marketing! Απεριόριστες προοπτικές καριέρας στη μόδα, το εμπόριο και την επικοινωνία. Συνεργασία με ελληνικά και διεθνή brands για την εκπόνηση projects. Fashion shows, εκπαιδευτικά ταξίδια, τέχνη και πολιτισμός.
Σπουδάστε στο Mediterranean College, σε συνεργασία με το University of Derby, TOP 5 Πανεπιστήμιο στο Marketing & PR (Guardian 2024).
ΣΧΟΛΗ ARTS & DESIGN
Πληροφορίες Προγράμματος
Το πρόγραμμα BA (Hons) Fashion Design & Marketing προσφέρει ένα ολοκληρωμένο συνδυασμό δεξιοτήτων δημιουργικού σχεδιασμού και στρατηγικών γνώσεων μάρκετινγκ, προσαρμοσμένες στη δυναμική βιομηχανία της μόδας. Πρόκειται για διεπιστημονικό προπτυχιακό πρόγραμμα, που αποτελεί μια σύνθεση τεχνογνωσίας και σπουδών επικοινωνίας της δημιουργίας, της καινοτομίας και της έμπνευσης νέων ταλέντων στη μόδα. Μέσα από τα μαθήματα και τα projects, οι φοιτητές προετοιμάζονται μαθαίνοντας σχέδιο, στο πλαίσιο ολόκληρης της δημιουργικής διαδικασίας, ώστε να ευδοκιμήσουν στην ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά της μόδας.
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το University of Derby, πανεπιστήμιο με μεγάλη παράδοση στις σπουδές Mόδας & Υφασματολογίας αλλά και κορυφαίο στις κατατάξεις για σπουδές Marketing (TOP5 στη Μ. Βρετανία σε σπουδές Marketing & PR, Guardian 2024).
Τι θα μάθεις
Με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της αισθητικής καλλιέργειας και της εμπορικής οξύνοιας, η βασική διάκριση του προγράμματος BA (Hons) Fashion Design & Marketing του Πανεπιστημίου του Derby, είναι το επίπεδο ατομικού πειραματισμού και της υλοποίησης ιδεών και τεχνικών ως βάση για τη δημιουργία στρατηγικών επικοινωνίας που συνδέουν την/τον δημιουργό με το κοινό. Βασικοί άξονες προγράμματος:
Θεμελιώδεις αρχές design Το πρόγραμμα ξεκινά με μεγάλη έμφαση στις αρχές του σχεδιασμού, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα των φοιτητών μέσω μαθημάτων εικονογράφησης μόδας, δημιουργίας μοτίβων, κατασκευής ενδυμάτων, υφασματολογίας και κλωστοϋφαντουργίας. Τα πρακτικά εργαστήρια στα πλήρως εξοπλισμένα Fashion Studios της Σχολής, δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές να εφαρμόσουν τη δημιουργικότητά τους σε σενάρια πραγματικού κόσμου.
Στρατηγικές marketing Συμπληρώνοντας τις ενότητες του σχεδίου, το πρόγραμμα σπουδών εμβαθύνει σε στρατηγικές marketing στη βιομηχανία της μόδας όπου στόχος, ειδικά στο πλαίσιο μιας καμπάνιας, είναι συχνά η προώθηση μιας φιλοσοφίας, μιας ιδέας ή ενός φιλόδοξου τρόπου ζωής, που στοχεύει να εμπνεύσει τον καταναλωτή και να ενισχύσει το προϊόν. Εδώ αναπτύσσονται οι έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή, του branding, της διοίκησης λιανικής πώλησης, του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ανάλυσης των τάσεων προκειμένου να κατανοήσουν οι φοιτητές πώς να τοποθετούν και να προωθούν αποτελεσματικά τις δημιουργίες μόδας.
Εφαρμοσμένες Δεξιότητες Μέσω πρακτικής εξάσκησης, projects και συνεργασιών με brands και οίκους μόδας, οι φοιτητές αποκτούν πρακτική εμπειρία και αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεξιοτήτων, που συνδυάζει το καλλιτεχνικό όραμα με την επιχειρηματική οξυδέρκεια.
Μόδα και Τεχνολογία Η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής και λογισμικών που χρησιμοποιούνται στη μόδα είναι μια σημαντική πτυχή του προγράμματος. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στο CAD (Computer-Aided Design), σε εφαρμογές Illustrator, τη δισδιάστατη/τρισδιάστατη (2D/3D) μοντελοποίηση και άλλα σχετικά ψηφιακά εργαλεία για να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο σχεδιασμό και το marketing.
Κριτική σκέψη και καινοτομία Το πρόγραμμα σπουδών ενθαρρύνει την κριτική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων και την καινοτομία. Οι φοιτητές καλούνται να εξερευνήσουν τη βιωσιμότητα, τις ηθικές πρακτικές και τις πολιτιστικές επιρροές στη μόδα, προωθώντας μια ολιστική κατανόηση του κλάδου.
Δημιουργία portfolio Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, οι φοιτητές συγκεντρώνουν ποικίλο χαρτοφυλάκιο όπου παρουσιάζουν τα projects σχεδιασμού, τις καμπάνιες μάρκετινγκ και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες τους. Αυτό το χαρτοφυλάκιο χρησιμεύει ως επαγγελματικό εργαλείο για την είσοδο στην αγορά εργασίας ή συνέχιση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Γιατί να το επιλέξεις
- Είναι το μοναδικό πανεπιστημιακό πρόγραμμα Μόδας στην Ελλάδα, που συνδυάζει σπουδές Σχεδίου Μόδας και Marketing!
- Πρόκειται για το αυτούσιο πρόγραμμα (franchise) του δημόσιου Βρετανικού Πανεπιστημίου University of Derby, που διαθέτει μεγάλη παράδοση και εξειδίκευση σε σπουδές Μόδας & Υφασματολογίας.
- Το πτυχίο απονέμεται απευθείας από το University of Derby, TOP5 στη Μ. Βρετανία σε σπουδές Marketing & PR, (Guardian 2024).
- O συνδυασμός των δύο επιστημονικών αντικειμένων δίνει απεριόριστες προοπτικές καριέρας σε όλο το φάσμα δραστηριότητας στη Μόδα, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
- Η διδασκαλία σε Ελληνικά και Αγγλικά εξασφαλίζει πως θα ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις ενός επαγγέλματος χωρίς σύνορα, με παραστάσεις και προεκτάσεις από την παγκόσμια μόδα και τις τάσεις, τις επιχειρήσεις και τα κανάλια επικοινωνίας, όπου η άριστη γνώση ξένων γλωσσών και ορολογίας θα διευκολύνει τις προοπτικές επιτυχίας.
- Τα μαθήματα αποτελούν διευρυμένες θεματικές ενότητες, με τα περισσότερα να εκτείνονται σε όλο το ακαδημαϊκό έτος, ώστε να σου δίνουν το χρόνο να ανακαλύπτεις τα ταλέντα σου και να δουλεύεις προοδευτικά τα projects, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου.
- Η βιωσιμότητα στη Μόδα είναι πυλώνας του προγράμματος, το περιεχόμενο του οποίου έχει σχεδιαστεί με σεβασμό σε θέματα ηθικής, περιβάλλοντος, κοινωνικού νεωτερισμού, εξασκώντας έτσι παράλληλα την καινοτομία και την ευρηματικότητα στους νέους επαγγελματίες.
- Θα δουλέψεις σε συνεργασία με έμπειρο διδακτικό προσωπικό από το χώρο της Μόδας και του Marketing, οι οποίοι θα σε βοηθήσουν στην ανάπτυξη των projects σου, στην καλλιέργεια της αισθητικής αλλά και στην εξάσκηση δεξιοτήτων management, οι οποίες είναι απαραίτητες σε όλη τη δημιουργική διαδικασία.
- Το πρόγραμμα διαμορφώνεται μέσα από τον ατομικό πειραματισμό, μέσα από εσένα την ίδια/ τον ίδιο και την έμπνευσή σου, σε βοηθάει να βρεις την κατεύθυνσή σου και να την ακολουθήσεις επαγγελματικά.
- Η μάθηση είναι ενεργή και βιωματική, μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις, ταξίδια, συμμετοχή σε events μόδας αλλά και εργαστήρια, workshops και masterclasses.Θα έχεις τη δυνατότητα -εφόσον το επιλέξεις- να αποκτήσεις πολύτιμη εργασιακή εμπειρία σε πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον στον χώρο της μόδας και της επικοινωνίας.
- Θα γνωρίσεις ανθρώπους της Μόδας, θα επισκεφθείς χώρους πολιτισμού και τέχνης και θα συμμετέχεις ενεργά σε μεγάλα events μόδας, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
- Στα Fashion Studios του Κολλεγίου θα έχεις τη δυνατότητα, τον εξοπλισμό και τα υλικά να πειραματιστείς, να εξασκηθείς στις τεχνικές και να δώσεις μορφή στις εμπνεύσεις σου, δημιουργώντας τα δικά σου αυθεντικά κομμάτια.
- Ολοκληρώνοντας, θα έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις αλλά και να παρουσιάσεις σε κοινό από το χώρο, τη δική σου συλλογή μόδας!
Στο πρώτο έτος θα εξασκηθείς στις βασικές αρχές της πρακτικής σχεδίου μόδας και της έρευνας αγοράς, για την αγορά ετοίμων ενδυμάτων (ready-to-wear).
Στο δεύτερο έτος δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στον εμπορικό κόσμο, με έμφαση στο branding και influencing. Θα σε ενθαρρύνουμε να συμμετέχεις σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στο τρίτο έτος θα έχεις μια μοναδική ευκαιρία να προωθήσεις τη σκέψη και την πρακτική σου, μέσω μιας αυτό-διαχειριζόμενης διαδικασίας ανάληψης ρίσκου, πειραματισμού και επίλυσης. Οι ενότητες αφιερωμένες στις επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα τοποθετούν σωστά αυτές τις δραστηριότητες σε ένα εμπορικό πλαίσιο.
1ο Έτος
Discovering my Practice (40 credits)
Η ενότητα σε εισάγει στις διαδικασίες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να δραστηριοποιηθείς ως δημιουργική/ός σχεδιάστρια/σχεδιαστής μόδας και κλωστοϋφαντουργίας ή ειδική/ός στο μάρκετινγκ μόδας. Περιλαμβάνει κατασκευασμένα και τυπωμένα υφάσματα, σχέδια επιφανειών, κοπές σχεδίων, κατασκευή ενδυμάτων, κοπή με λέιζερ και κέντημα, καθώς και τις θεμελιώδεις δεξιότητες του σχεδίου και της εικονογράφησης. Είναι η πρώτη, διαγνωστική διαδικασία των δεξιοτήτων σου, ώστε να ανακαλύψεις την κλίση σου και να αναπτύξεις το ταλέντο σου.
Ubiquity and Influence (40 credits)
H ενότητα υπογραμμίζει την πραγματικότητα των σύγχρονων μέσων, ότι ό,τι παράγουμε θα μοιράζεται, θα καταναλώνεται και θα αξιοποιείται, ψηφιακά και με διαφορετικό τρόπο σε όλες τις γωνιές του πλανήτη. Κατά συνέπεια, αυτή η ενότητα ενθαρρύνει τους φοιτητές να εξερευνήσουν τη μόδα ως εικόνα, μέσω της χρήσης και διερεύνησης παλαιών και νέων μέσων δημιουργίας εικόνας, αποδεχόμενοι ότι η τελική διαδικασία ψηφιοποίησης είναι αναπόφευκτη και απαραίτητη. Εδώ, θα ασχοληθείς με σχέδιο, ζωγραφική, φωτογραφία, κολάζ πολυμέσων και κινούμενα σχέδια εντός και εκτός εργαστηρίου, σε διαφορετικά αστικά, επαρχιακά, ιστορικά, πολιτιστικά και βιομηχανικά περιβάλλοντα.
Design, Culture and Curiosity (20 credits)
Η ενότητα θα σε εισάγει στην ιστορία του σχεδίου. Θα σε βοηθήσει να διευρύνεις τις γνώσεις σου σχετικά με τον σχεδιασμό και θα σου προσφέρει πλούσιο υλικό για να λάβεις υπόψη σου κάνοντας τις επιλογές σου ως αναπτυσσόμενη/ος επαγγελματίας. Θα εξετάσουμε πώς τα διάφορα ιστορικά πλαίσια έχουν επηρεάσει το design, αλλά, επίσης, πολύ σημαντικό, πώς το ίδιο το design έχει διαμορφώσει τον πολιτισμό και την κοινωνία. Θα εντοπίσουμε συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους με ιδιαίτερη επιρροή. Ξεκινάμε με την εμφάνιση της νεωτερικότητας (περίπου το 1750), καθώς εδώ διαμορφώνονται πραγματικά οι σύγχρονοι κλάδοι της μόδας, της γραφιστικής και της εικονογράφησης στο πλαίσιο της βιομηχανικής επανάστασης. Ολοκληρώνουμε με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις.
Thinking Through Design (20 credits)
Εδώ συνεχίζουμε την ανάπτυξη των φοιτητών σε επαγγελματίες designers-ερευνητές μέσω της κατανόησης της αλληλεπίδρασης της σχεδιαστικής σκέψης και της θεωρίας και πράξης. Θα ασχοληθείς με τη θεωρία και τη σκέψη του σχεδιασμού ως μια δημιουργική διαδικασία για την εύρεση και επίλυση προβλημάτων. Θα συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα, την εννοιολογική, την κριτική και τη συστημική σκέψη, με τις προσεγγίσεις που εφαρμόζουν οι σχεδιαστές για την ανάπτυξη μεθόδων ανάλυσης σύνθετων προβλημάτων και καταστάσεων.
2ο Έτος
Exploring Design (40 credits)
Αυτή η ενότητα επεκτείνει την ατομική σου πρακτική στις προσδοκίες του κλάδου σε επίπεδο επαγγελματία σχεδιαστή και ενθαρρύνει την ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων με επίκεντρο τα projects, την ανεξάρτητη σκέψη και τη διαχείριση πολλών έργων ταυτοχρόνως (multi-task). Ως φοιτητής/φοιτήτρια, θα χρησιμοποιήσεις τη φαντασία σου για τη δημιουργία εξατομικευμένων ιδεών, επικεντρωμένων στον πελάτη, εξασκώντας τη δική σου προσωπική γλώσσα σχεδιασμού.
Interacting with Industry: Formulating Ideas (40 credits)
Η ενότητα αφορά την ενασχόληση με θεωρητικές ιδέες και την εφαρμογή τους για την ανάλυση του οπτικού σχεδιασμού για την καλύτερη κατανόηση της θέσης του στον πολιτισμό και την κοινωνία. Σήμερα, όπως και στο παρελθόν, το Σχέδιο είναι ένα σημαντικό όχημα «αναπαράστασης». Η σκέψη για τα έργα σχεδιασμού ως «κείμενα», μας βοηθά να εξετάσουμε πρώτα πώς παράγουν, αναπαράγουν ή αμφισβητούν ιδεολογίες του πολιτισμού και της κοινωνίας και δεύτερον, πώς μπορούν να «διαβαστούν» ως οπτικά κείμενα. Θα μελετήσουμε τους τρόπους με τους οποίους τα οπτικά και υλικά τεχνουργήματα αντιπροσωπεύουν τη φυλή, το φύλο, την εθνικότητα, την τάξη και περαιτέρω κατηγορίες ταυτότητας.
Design: Theory, Making and Meaning (20 credits)
«Το σχέδιο μπορεί να είναι τέχνη. Το σχέδιο μπορεί να είναι αισθητική. Ο σχεδιασμός είναι τόσο απλός, γι' αυτό είναι τόσο περίπλοκος». Paul Rand - Αυτή η ενότητα θα σε ενθαρρύνει να εργαστείς σε μια ατομική και ανεξάρτητη προσέγγιση στα σχέδια σου. Περιλαμβάνει ένα εστιασμένο πρόγραμμα 24 εβδομάδων με δραστηριότητες στούντιο, εργαστήρια και σεμινάρια. Θα δοκιμάσεις συνεδρίες σε μεθόδους σχεδίασης, εργασία σε βιβλία σκίτσων, χαρακτικής, εργαστήρια βαφής και ψηφιακές δεξιότητες. Αυτά θα σε ενθαρρύνουν να πειραματιστείς και να αναγνωρίσεις το προσωπικό σου στυλ. Θα κατανοήσεις την ανάπτυξη σχεδιασμού και πώς αυτή σχετίζεται ειδικά με τις αγορές μόδας και εσωτερικού χώρου.
Entrepreneurial Design Project (20 credits – μάθημα επιλογής)
Εάν η ιδέα να «γίνεις το αφεντικό του εαυτού σου» στο μέλλον είναι ελκυστική, πώς θα μπορούσες να το πετύχεις αυτό; Εάν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις τις δικές σου δεξιότητες, γνώσεις και ενδιαφέροντα ως βάση για τη δημιουργία αξίας, θα μπορούσες να:
- Εκμεταλλευτείς το μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών σου μέσω του freelancing,
- δημιουργήσεις και λειτουργήσεις μια κοινωνική επιχείρηση με φιλανθρωπικό σκοπό,
- γίνεις αυτοαπασχολούμενη/ος και να δουλέψεις για τον εαυτό σου,
- αναπτύξεις τη δική σου επιχείρηση,
- δημιουργήσεις ένα νέο και καινοτόμο προϊόν ή υπηρεσία με προστιθέμενη αξία που μπορείς να πουλήσεις,
- αναπτύξεις ένα καινοτόμο επιχειρηματικό σχέδιο,
- ή κάποιο συνδυασμό των παραπάνω.
Στο τέλος, όλες αυτές οι προσεγγίσεις ισοδυναμούν με το ίδιο πράγμα: ανάπτυξη και προσφορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας για ένα συγκεκριμένο σύνολο ενδιαφερομένων.
My Placement: being a professional (20 credits – μάθημα επιλογής)
H πρακτική άσκηση είναι προαιρετική και το συγκεκριμένο μάθημα είναι μάθημα επιλογής. Παρέχει την ευκαιρία παρατήρησης, ανάλυσης, μετάφρασης της θεωρία και των σχετικών μεθοδολογιών στις επιχειρήσεις μόδας στην πράξη, μέσα από μια περίοδο μάθησης. Στην πρακτική θα απασχοληθείς σε μια εταιρία/επιχείρηση του κλάδου που θα αναζητήσεις και θα επιλέξεις. Η εμπειρία αυτή θα σε βοηθήσει να εστιάσεις και αναπτύξεις τις ατομικές σου φιλοδοξίες, να ανακαλύψεις και δοκιμάσεις τα ταλέντα και εν τέλει να αξιοποιήσεις τις γνώσεις που θα αποκομίσεις έχοντας πλέον εργασιακή εμπειρία με τις προοπτικές και τη δικτύωση που υπόσχεται ένα τέτοιο ξεκίνημα.
3ο Έτος
Negotiating my practice (40 credits)
Αυτή είναι η ενότητα που θα περιμένεις από την αρχή των σπουδών σου στο Fashion Design and Marketing! Εδώ θα έχεις την ευκαιρία να σχεδιάσεις τη δική σου συλλογή ή να δουλέψεις το δικό σου, αντίστοιχο project! Θα πειραματιστείς, θα δοκιμάσεις θα δουλέψεις, με την στήριξη των έμπειρων δασκάλων σου και πάνω από όλα, αυτό που σου προτείνουμε είναι να το απολαύσεις! Θα είναι η δική σου ώρα, η ώρα του δημιουργού. Το επίκεντρο αυτής της ενότητας είναι η ανάπτυξη της προσωπικής σου άποψης για το τι θα μπορούσε και θα έπρεπε να είναι η μόδα και τα υφάσματα. Θα εργαστείς με ένα θέμα ή θέματα ή/και έννοιες της επιλογής σου, που θα διατηρήσουν το ενδιαφέρον σου σε όλο το 3ο έτος.
Communicating My Vision: Concept to Consumer (40 credits)
Ο κύριος στόχος αυτής της ενότητας είναι η παρουσίαση και η επικοινωνία του concept μόδας του τελευταίου έτους, στο πλαίσιο ενός χαρτοφυλακίου εργασιών που έχει σχεδιαστεί για παρουσίαση στον εμπορικό κόσμο. Αυτή η ενότητα ενθαρρύνει τους φοιτητές να αγκαλιάσουν τις θετικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις σχετικές πλατφόρμες στο πλαίσιο στρατηγικών ψηφιακών επικοινωνιών. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται επίσης να αμφισβητήσουν τις συμβατικές προσεγγίσεις και προοπτικές που υπάρχουν στον προσδιορισμό, την αξιολόγηση, την παρουσίαση και την προώθηση των εννοιών, των προϊόντων και της γλώσσας της μόδας. Ο στόχος αυτού είναι να ορίσει νέες, περιεκτικές και πολιτιστικά ευφυείς προοπτικές που αναδεικνύουν την ανεξάρτητη και καινοτόμο σκέψη, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα αυθεντικότητα και όραμα.
Critical Voice: Research and Professional Direction (40 credits)
Στο Critical Voice, θα κληθείς να εικάσεις για το μέλλον σου ως δημιουργικός επαγγελματίας και κριτικός στοχαστής. Η ενότητα θα προσφέρει μια ποικιλία από προοπτικές και προκλήσεις που θα τονώσουν τη σκέψη σου και θα εμπνεύσουν τη διακριτική σου κατεύθυνση ως δημιουργικού επαγγελματία. Θα εστιάσεις τη σκέψη σου σε δύο τομείς πρακτικής: Ένα ανεξάρτητο ερευνητικό έργο σε μια πρόταση της επιλογής σου, συμπεριλαμβανομένης μιας ενδιάμεσης παρουσίασης σε σεμινάριο. Ένα Σχέδιο Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Προώθησης, που υποστηρίζεται από ένα χαρτοφυλάκιο στοιχείων που αποδεικνύουν την ετοιμότητά σου για την επαγγελματική σου κατεύθυνση.
Το Independent Research Project είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να επιδείξεις τις προοδευτικές σου γνώσεις, την πνευματική σου ανάπτυξη και την εξελιγμένη κριτική ανάλυση του πολιτισμού και της κοινωνίας. Σου επιτρέπει να αξιοποιήσεις το πάθος σου και τους αναδυόμενους τομείς εξειδίκευσης στο επάγγελμα, καθώς πρόκειται για μια ευκαιρία να διερευνήσεις σε βάθος ένα θέμα της επιλογής σου, το οποίο σχετίζεται με τα δικά σου ενδιαφέροντα.
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για ένα καινοτόμο, διεπιστημονικό πρόγραμμα σε έναν δημοφιλή κλάδο, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για σένα, αν είσαι απόφοιτος Λυκείου ανεξαρτήτου κατεύθυνσης με ικανοποιητική γνώση Αγγλικών και στοχεύεις να σταδιοδρομήσεις στο χώρο των Επιχειρήσεων ή να ξεκινήσεις τη δική σου επιχειρηματική δραστηριότητα.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το δίγλωσσο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 4.5 (Β1) και για το αγγλόφωνο πρόγραμμα με IELTS 6.0 (Β2). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις συστατική επιστολή από καθηγητή και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Εάν είσαι κάτοχος διπλώματος ΙΕΚ, φοιτητής Πανεπιστημίου ή Κολλεγίου σε συναφή ειδικότητα, μπορείς να εισαχθείς σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων.
Αναγνώριση
Το πτυχίο που θα λάβεις είναι αναγνωρισμένο στην Ελλάδα ως επαγγελματικά ισοδύναμο με πτυχίο δημοσίου πανεπιστημίου και έχει ισχυρό αντίκρισμα σε όλο τον κόσμο. Η αναγνώριση γίνεται στο ΑΤΕΕΝ, το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Μεταπτυχιακά
Με ένα πτυχίο Μόδας και Marketing μπορείς να επιλέξεις μεταξύ πλήθους μεταπτυχιακών, είτε από το χώρο των Τεχνών, είτε από το χώρο των Επιχειρήσεων. Στο Mediterranean College μπορείς ενδεικτικά να παρακολουθήσεις:
- MSc Marketing Management
- ΜΒΑ Global
- Marketing & Sales Management
- Finance for Small & Medium Businesses
- Digital & Social Media Marketing
Καριέρα
Το πρόγραμμα δίνει μεγάλη έμφαση στην επιχειρηματικότητα και ενθαρρύνει τους φοιτητές να αναπτύξουν δική τους επιχειρηματική δράση.
Εναλλακτικά, μπορούν να σταδιοδρομήσουν σε διάφορους ρόλους στο χώρο της Μόδας, του Εμπορίου και της Επικοινωνίας, ως:
- Σχεδιαστές Μόδας
- Στυλίστες
- Εικονογράφοι (Illustrators)
- Αγοραστές (buyers)/ merchandisers
- Εμπορικοί Υπεύθυνοι Λιανικής/ E-commerce
- Υπεύθυνοι οπτικής ανάδειξης προϊόντων (visual merchandisers)
- Υπεύθυνοι Marketing/ Social Media
- Σύμβουλοι Μόδας/ Επικοινωνίας
- Product Managers/ Marketing Managers
- Δημοσιογράφοι/ Bloggers
- Εκπαιδευτές