Η νέα στρατηγική συνεργασία του Mediterranean College αφορά στον κλάδο του Τουρισμού και πιο συγκεκριμένα στην ΕΗΜΑ, μια Μη Κερδοσκοπική Ένωση Γενικών Διευθυντών Ξενοδοχείων, η οποία ιδρύθηκε στη Ρώμη το 1974, και διαχειρίζεται ξενοδοχεία πρώτης κατηγορίας και πολυτελείας σε όλη την Ευρώπη. Απαρτίζεται από περίπου 400 μέλη που εκπροσωπούν 23 χώρες, που όλοι είναι Γενικοί Διευθυντές φημισμένων Ξενοδοχείων, αντιπροσωπεύοντας περίπου 85.000 δωμάτια και 65.000 υπαλλήλους.
Η EHMA (European Hotel Managers Association) προωθεί την Ευρώπη στο σύνολό της μέσω των μελών της σε μεμονωμένες χώρες, ενθαρρύνοντας την κατάρτιση και τις ανταλλαγές θέσεων εργασίας. Η οργάνωση έχει αναπτύξει μια σύγχρονη και προοδευτική προσέγγιση, προωθώντας μια επεκτατική προοπτική που προσαρμόζει τη διάσημη ευρωπαϊκή τεχνογνωσία στις απαιτήσεις της ταχέως μεταβαλλόμενης διεθνούς βιομηχανίας φιλοξενίας. Σήμερα, βασικός στόχος είναι να γίνει η EHMA η πρώτη πηγή -όταν υπάρχει ανάγκη για την πρόσληψη ενός ταλαντούχου και έμπειρου Γενικού Διευθυντή- και η πρώτη επιλογή επαφής για δημοσιογράφους που επιθυμούν να έχουν εικόνα στον κλάδο της Φιλοξενίας. Το όραμά της είναι να γίνει η προτιμώμενη Ένωση Διευθυντών Ξενοδοχείων, αντιπροσωπεύοντας τα πιο διάσημα και μοναδικά ξενοδοχεία στην Ευρώπη. Η αποστολή της είναι να καλλιεργήσει τη φιλία και το φιλικό πνεύμα μεταξύ των μελών, υποστηρίζοντας ένα περιεκτικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον δικτύωσης, μοιράζοντας εμπειρίες, ιδέες και υποστήριξη, για αποτελεσματική επικοινωνία εντός του ξενοδοχειακού κλάδου, με ακεραιότητα, πίστη και εμπιστοσύνη. Παράλληλα, η διευκόλυνση της συνεχούς εκπαίδευσης, με την υποστήριξη κορυφαίων διεθνών ξενοδοχειακών σχολών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της.
Η Σχολή Τουρισμού και Φιλοξενίας του Mediterranean College, ως ηγέτης στην παροχή Τουριστικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, είναι, επίσης, μέλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του διεθνούς δικτύου επαγγελματιών τουρισμού HOSCO και του UK Institute of Hospitality (IoH), παρέχοντας πολλαπλές ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στους φοιτητές της. Βασικό όραμα της Σχολής είναι να συμβάλλει καταλυτικά στη βελτίωση του επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε παγκόσμιο επίπεδο.