Σχολή Επιστημών της Αγωγής
- BA (Hons) English Language and TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages)*
- BA (Hons) Early Childhood Studies
- MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- MA Inclusion and Special Educational Needs & Disability (ISEND)
- MA Education (Leadership & Management)
MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
Διδασκαλία Αγγλικής ως Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας
-
Αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό από TOP-20 βρετανικό πανεπιστήμιο.
-
Μικτή (blended) ή εξ ’αποστάσεως (distance) φοίτηση.
-
Υιοθετεί αρχές & πρακτικές εκπαίδευσης ενηλίκων και δια βίου μάθησης.
-
Ευρύ δίκτυο συνργαζόμενων εκπαιδευτηρίων.
Πληροφορίες Προγράμματος
Το MA Education: TESOL – Teaching English to Speakers of Other Languages έχει σχεδιαστεί από το University of Derby, TOP-20 βρετανικό πανεπιστήμιο στις Επιστήμες της Αγωγής (Guardian University Guide, 2020) και στοχεύει να αναπτύξει τις δεξιότητες αλλά και την εμπιστοσύνη που αισθάνονται οι φοιτητές κατά την άσκηση των επαγγελματικών τους καθηκόντων και τη συνεργασία τους με άλλους.
Απευθύνεται σε νέους πτυχιούχους ή εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, που επιθυμούν να απασχοληθούν ως εκπαιδευτικοί της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εργαζόμενοι με διαφορετικούς πληθυσμούς: μαθητές, διεθνείς φοιτητές, επαγγελματίες, μειονότητες.
Τι θα μάθεις
Στο μεταπτυχιακό θα ολοκληρώσεις δύο μαθήματα κορμού, δύο μαθήματα εξειδίκευσης και δύο μαθήματα γενικής παιδαγωγικής κατάρτισης, ενώ με τη βοήθεια επιβλέποντος καθηγητή, θα εκπονήσεις διπλωματική εργασία σε θέμα Διδακτικής της Αγγλικής ως Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα, άρρηκτα συνδεδεμένο με τα εργασιακά σου ενδιαφέροντα και το επιθυμητό αντικείμενο εξειδίκευσης.
Μέσα από το πρόγραμμα, θα αποκτήσεις υπόβαθρο στην εφαρμοσμένη γλωσσολογία, θα κατανοήσεις τη διαδικασία εκμάθησης δεύτερων/ξένων γλωσσών και το πώς ο εκπαιδευτικός ανταποκρίνεται στις μαθησιακές ανάγκες εκπαιδευομένων από διαφορετικά γλωσσολογικά περιβάλλοντα, θα εκπαιδευτείς σε σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτικές διδασκαλίας της Αγγλικής στην τάξη.
Επιπλέον, θα εξελίξεις τις γνώσεις σου στις αρχές και μεθοδολογίες επιστημονικής έρευνας, στα ποιοτικά και ποσοτικά εργαλεία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, αποκτώντας το υπόβαθρο για συνέχιση σπουδών σε επίπεδο διδακτορικού.
Ο σχεδιασμός των μαθημάτων και η αλληλεπίδρασή σου με άλλους εκπαιδευτικούς – φοιτητές και καθηγητές – θα σε εφοδιάσουν με ενδιαφέρουσες ιδέες σχετικά με την παιδαγωγική σου προσέγγιση και πρακτική, ενώ παράλληλα θα ανακαλύψεις ευκαιρίες βελτίωσης του τρόπου που διδάσκεις σε διαφορετικούς μαθητικούς πληθυσμούς.
Γιατί να το επιλέξεις
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαλέξεις, εργαστήρια, εργασία σε ομάδες, μελέτες περίπτωσης και παρουσιάσεις. Οι ψηφιακές πλατφόρμες μάθησης περιλαμβάνουν πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και υποστηρίζουν τη μελέτη και έρευνα των φοιτητών.
Περιγραφές Μαθημάτων
Ακαδημαϊκές & Ερευνητικές Δεξιότητες Το μάθημα ασχολείται με τον εντοπισμό και την ανάπτυξη των βασικών προσωπικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων που σχετίζονται με την επιτυχή έκβαση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν, μεταξύ άλλων, στην αποτελεσματική χρήση ηλεκτρονικών βάσεων επιστημονικών δεδομένων, στην ανάγνωση και κατανόηση εμπειρικών πηγών, στη συγγραφή και σύνθεση επιστημονικού υλικού σε θεματική της Διδακτικής της Αγγλικής Γλώσσας, στο σχεδιασμό αναρτημένης ανακοίνωσης (poster) και άλλων μορφών παρουσιάσεων της δουλειάς τους. Συγκριτική Εκπαίδευση Όσοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της εκπαίδευσης πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν, να αναλύσουν κριτικά και να συγκρίνουν διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και μοντέλα. Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει εκείνη τη γνώση, την κατανόηση και τις δεξιότητες που θα επιτρέψουν στους φοιτητές να διεξάγουν μια κριτική ανάλυση για το πώς οι εκπαιδευτικές παροχές μιας χώρας διαφέρουν από εκείνες μιας άλλης. Περιλαμβάνει την εξέταση των πλεονεκτημάτων της εκπαίδευσης σε άλλες χώρες, αλλά και του τρόπου με τον οποίο διαφορετικές προσεγγίσεις θα μπορούσαν να επικαιροποιήσουν και να βελτιώσουν ένα αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Μεθοδολογία Έρευνας Το μάθημα αποτελεί τη βάση για τη διπλωματική εργασία και προσφέρει στους φοιτητές τις γνώσεις και δεξιότητες για να διεξάγουν μια μικρής έκτασης εμπειρική έρευνα σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Οι φοιτητές καλούνται να γνωρίσουν ένα εύρος ερευνητικών μεθόδων, προσεγγίσεων και εργαλείων. Στο μάθημα εξετάζονται και αξιολογούνται θεωρητικές και πρακτικές διαδικασίες που σχετίζονται με το σχεδιασμό και εκπόνηση μίας μικρής κλίμακας έρευνας, λαμβάνοντας υπόψη ζητήματα δεοντολογίας, πρόσβασης, δειγματοληψίας, συλλογής και ανάλυσης εμπειρικών δεδομένων. Θεωρία και Πράξη στη Γλωσσική Εκμάθηση Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξουν οι φοιτητές αντίληψη του πώς διαφορετικά γλωσσολογικά περιβάλλοντα των μαθητών επιδρούν την εκμάθηση άλλων γλωσσών. Κατά τη διάρκεια των παραδόσεων θα εξεταστεί κριτικά ο ρόλος τόσο του εκπαιδευόμενου όσο του εκπαιδευτή κατά την πρόσληψη μια άλλης γλώσσας. Ανάπτυξη Ειδικών Επαγγελματικών Δεξιοτήτων Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει στους φοιτητές να διευρύνουν την επαγγελματική τους γνώση σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Για το σκοπό αυτό, απαιτείται κριτική επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, της νομοθεσίας και του εθνικού πλαισίου. Στο επαγγελματικό τους περιβάλλον, οι φοιτητές ενθαρρύνονται να σκεφθούν την αποτελεσματικότητα των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούν στην επικοινωνία/ διδασκαλία με τους μαθητές, με σκοπό τον εντοπισμό περιοχών ανάπτυξης. Oι Αρχές της Διδακτικής της Αγγλικής Γλώσσας Το μάθημα ενισχύει την κατανόηση όλων των πτυχών της διδακτικής της Αγγλικής. Οι φοιτητές θα εξερευνήσουν παραδοσιακές και σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες και θα εξετάσουν κριτικά τις μεθόδους, στρατηγικές και τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην τάξη. Διπλωματική Εργασία Η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία είναι το μαθησιακό επιστέγασμα του προγράμματος MA Education. Μέσω της εργασίας αυτής, οι φοιτητές σχεδιάζουν, εκπονούν και συγγράφουν μια μικρής έκτασης εφαρμοσμένη έρευνα στην Διδακτική της Αγγλικής ως Δεύτερη/ Ξένη Γλώσσα. Η μεταπτυχιακή εργασία προσφέρει τη δυνατότητα στον φοιτητή/ στην φοιτήτρια, να εμβαθύνει σε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό ζήτημα που τον/την ενδιαφέρει, καθώς και να συλλέξει πρωτότυπα εμπειρικά δεδομένα, τα οποία μετέπειτα μπορεί να παρουσιάσει σε επιστημονικά συνέδρια ή επιστημονικές δημοσιεύσεις σε έγκριτα περιοδικά του εν λόγω τομέα. Crafting your Masters Study
Comparative Education
Evidence Based Practice
Language Learning Theory and Practice
Developing the Skills of the Specialist Practitioner
The Principles of English Language Teaching
Independent Study
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα, συνεπώς σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, επαγγελματικών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το MA Education: TESOL είναι κατάλληλο για σένα, αν έχεις πανεπιστημιακό πτυχίο Παιδαγωγικής, Φιλολογίας ή συναφούς κλάδου, ή αν είσαι κάτοχος Certificate of Proficiency in English (επίπεδο Γ2-C2) με σημαντική διδακτική εμπειρία.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για την παρακολούθηση του προγράμματος αντιστοιχεί σε IELTS 6.5 (Β2+). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις βιογραφικό σημείωμα, συστατικές επιστολές από εργοδότες ή καθηγητές και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Απόφοιτη του University of Cambridge (PhD, MPhil) και του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει δεκαετές ερευνητικό και διδακτικό έργο σε ελληνικά και ξένα ΑΕΙ και έχει παρακολουθήσει ευρύ φάσμα σεμιναρίων επαγγελματικής επιμόρφωσης για την παιδική ψυχολογία, την οικογενειακή υγεία, καθώς και την ειδική εκπαίδευση, πραγματοποιώντας πρακτικές σε δομές ειδικής αγωγής στην Αθήνα. Έχει λάβει μέρος σε διεθνή και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει βραβευτεί από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και την Βρετανική Ακαδημία για τη μεταδιδακτορική της έρευνα. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία, μεθοδολογία έρευνας στην εκπαίδευση, Αισθητική Αγωγή σε τυπικά και άτυπα πλαίσια, οι νέες τεχνολογίες στην ειδική και γενική εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων και δια βίου μάθηση. Πτυχιούχος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Αγγλική Λογοτεχνία (Birmingham University) και Διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει σε ποικίλα ακαδημαϊκά συνέδρια και συμπόσια, όπως το Ετήσιο Συμπόσιο Αγγλικών Σπουδών και το Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, ενώ πρόσφατα δημοσιεύτηκε άρθρο της στο ακαδημαϊκό περιοδικό της European Association for American Studies. Από το 2009 έχει διδάξει την αγγλική γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες και σε ποικίλα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με εξειδίκευση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Βικτωριανή και Εδουαρδιανή λογοτεχνία, επιστήμη, φιλοσοφία, γυναίκες συγγραφείς του 19ου και 20ου αιώνα Η Χριστίνα Καλαϊτζή είναι Ερευνήτρια στο πεδίο της Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Ειδικεύεται στην Αγγλική και Αμερικάνικη Παιδική Λογοτεχνία και στις εφαρμογές της Δημιουργικής Γραφής στην Εκπαίδευση. Η διδακτορική της διατριβή αφορά την ανάπτυξη του αφηγηματικού λόγου μέσω συνδυαστικής χρήσης αφηγηματικών στοιχείων. Έχει δημοσιεύσει μελέτες που αφορούν καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος και διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τo πρόσφατο επιστημονικό της σύγγραμμα παρουσιάζει την ανάπτυξη της αφηγηματικής δεξιότητας στην προσχολική ηλικία μέσω μίας ειδικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2015 διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργική Γραφή για τη Λογοτεχνία και την Εκπαίδευση» του Τ.Ε.Π.Α.Ε., Α.Π.Θ. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ανάπτυξη αφηγηματικού λόγου, καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας & δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος, διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών και απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα και Διδακτορικό Τίτλο στην Ειδική Αγωγή από το Κέντρο Εκπαιδευτικών Αναγκών του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ. Εργάζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση υπηρετώντας αρχικά σε ειδικά σχολεία και στη συνέχεια σε τμήματα ένταξης. Έχει διδάξει αντικείμενα ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, στο Πρόγραμμα Ακαδημαϊκής Αναβάθμισης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας του ΠΤΔΕ Αθηνών και σε προγράμματα κατάρτισης και εξειδίκευσης Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και φορέων, ενώ έχει παρουσιάσει εισηγήσεις γύρω από θέματα ειδικών αναγκών και γλωσσικής αγωγής σε πολυάριθμα επιμορφωτικά σεμινάρια. Είναι υπεύθυνος πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακών φοιτητών στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Έχει δημοσιεύσει μελέτες σε περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων και συμμετείχε στη συγγραφή των εγχειριδίων Γλώσσας Γ΄ Δημοτικού και των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για μαθητές με ελαφρά και μέτρια νοητική καθυστέρηση. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: συνεκπαίδευση, μαθησιακές δυσκολίες, ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων, διαφοροποιημένη διδασκαλίας, γλωσσική αγωγή. Κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση, στην Ηθική Φιλοσοφία και Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εξειδικευτεί στην διαπολιτισμική /μειονοτική εκπαίδευση και τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια στην Επαγγελματική Συμβουλευτική (Κ.Ε.Α.Ε.Σ.) και έχει δουλέψει σε δομές υποστήριξης για μέλη και οικογένειες παιδιών με αναπηρία. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια και σε συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα. Ερευνητικά Eνδιαφέροντα: εκπαίδευση ενηλίκων, περιβαλλοντική ηθική, διαπολιτισμική εκπαίδευση. Έλαβε το πτυχίο, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό της δίπλωμα με ειδίκευση στην Παιδαγωγική από το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και το μεταπτυχιακό στη «Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας» από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, διδάσκει φιλολογικά και μαθήματα παιδαγωγικής σε ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης. Έχει εργαστεί σε δημόσια σχολεία (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) και επιπλέον δίδαξε την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη σε τμήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Σχολική Παιδαγωγική, Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση & Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται ένα βιβλίο και δημοσιεύσεις σε πρακτικά πανελλήνιων και διεθνών συνεδρίων. Πτυχιούχος και κάτοχος διδακτορικού στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sunderland (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης). Η εργασία της αφορά κυρίως στην ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν συμπεριληφθεί σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθημάτων Ψυχολογίας, Ερευνητικής Μεθοδολογίας και Στατιστικής καθώς και στην εποπτεία πτυχιακών εργασιών. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων με επιμόρφωση στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση, στην Οργάνωση & Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους και στη Σχολική & Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Ερευνητικά Eνδιαφέροντα: ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, εκπαιδευτική ψυχολογία. *Το διδακτικό προσωπικό υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τις θεματικές των μαθημάτων. Προφίλ Καθηγητών
Αγγελική Τριανταφυλλάκη
PhD, MPhil, BA - Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη ΜΑ Inclusion & SEND
Γεωργία Διομή
PhD, MA, BA – Επικεφαλής Language Centre, Mediterranean College
Χριστίνα Καλαϊτζή
PhD, MA, BA – Καθηγήτρια Προσχολικής Αγωγής, Ερευνήτρια
Αθανάσιος Παπαδόπουλος
PhD, MA, BA – Ειδικός Παιδαγωγός, Καθηγητής Ειδικής Αγωγής
Βαρβάρα Ρόζου
PhDc, MA, BA – Εκπαιδευτικός
Πασχαλιά Ναθαναήλ
PhD, MA, BA - Καθηγήτρια Επιστημών Αγωγής
Μαγδαληνή Γουγούση
PhD, MSc, Bsc - Ψυχολόγος, καθηγήτρια Μεθοδολογίας Έρευνας & Στατιστικής
Aπόψεις φοιτητών
Τα τρία έτη φοίτησής μου στο Mediterranean College, ήταν μία αξέχαστη εμπειρία γνώσης και μάθησης. Το κολλέγιο αυτό αποτέλεσε το σπουδαιότερο παράγοντα στην απόκτηση νέων εφοδίων για τη μετέπειτα ζωή μου. Το πτυχίο που θα πάρω στα χέρια μου δεν εξαργυρώνει από μόνο του την επιτυχία, αλλά μου δίνει την ώθηση να συνεχίσω το ταξίδι για την κατάκτηση της γνώσης και της αυτογνωσίας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους καθηγητές...
Αθηνά Μαρρά , BA (Hons) Early Childhood Studies
Οι γνώσεις που αποκόμισα στο κολλέγιο με βοήθησαν σίγουρα να γίνω πολύ καλή παιδαγωγός. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου για τον πολύτιμο χρόνο που διέθεσαν για μένα. Ήταν πολύ σημαντικός και μου μετέδωσαν πολλά τα οποία εφαρμόζω κάθε μέρα στη δουλειά μου....
Αλεξάνδρα Γκανάτσιου , BA (Hons) Early Childhood Studies
Η εμπειρία μου στη Σχολή Εκπαίδευσης του Κολεγίου ήταν εξαιρετική. Απέκτησα όχι μόνο γνώσεις αλλά αρχές και αξίες που με βοήθησαν να διευρύνω τον τρόπο σκέψης μου. Οι καθηγητές και το περιεχόμενο των μαθημάτων μου ήταν πολύ σημαντικά για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας μου. Απέκτησα μοναδικούς φίλους και εμπειρίες που δε θα ξεχάσω ποτέ....
Αλίκη Χαλόφτη , BA (Hons) Early Childhood Studies
Τα τρία έτη φοίτησής μου στο Mediterranean College, ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης και μάθησης μέσα από το πρίσμα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Το πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Derby είναι σύγχρονο, με πολύ ελκυστικά μαθήματα που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του σπουδαστή και αναπτύσσουν όλες τις απαραίτητες για το επάγγελμα δεξιότητες του . Με το που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, έφυγα για το Λονδίνο για να αναζητήσω εργασίας ως Παιδαγωγός...
Κωνσταντίνος Βασιλείου, BA (Hons) Early Childhood