Σχολή Ψυχολογίας
- Professional Doctorate Counselling Psychology
- MSc Occupational Psychology
- MSc Counselling and Psychology in Educational Settings
- MSc Applied Psychology: Clinical Psychology and Counselling
- MSc Applied Psychology: Health Psychology and Counselling
- MSc Integrative Counselling & Psychotherapy
- MSc Forensic Psychology (with Psychotherapy)
- Higher Professional Diploma (HPD) Συμβουλευτική & Ψυχολογία
- Professional Diploma Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
- Professional Diploma Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζευγαριών
- Professional Diploma στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική
- Professional Diploma Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT)
- Professional Diploma στη Συμβουλευτική: Θεωρία & Πράξη
MSc Counselling and Psychology in Educational Settings
Σχολική Ψυχολογία & Συμβουλευτική
-
Το 1ο κολλέγιο Ψυχολογίας στην Ελλάδα από το 1977.
-
Αναγνωρισμένο πτυχίο από TOP-30 βρετανικό πανεπιστήμιο.
-
Συνδυάζει Σχολική Ψυχολογία με Συστημική Ψυχοθεραπεία.
-
Πρακτική άσκηση με εσωτερική εποπτεία.
Πληροφορίες Προγράμματος
Η Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπειρία στην Ελλάδα στην παροχή πανεπιστημιακών σπουδών Ψυχολογίας. Το μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας & Συμβουλευτικής έχει επικυρωθεί από το University of Derby (26th, Guardian University Guide 2020) και προετοιμάζει τους φοιτητές για να εργαστούν αποτελεσματικά ως εκπαιδευτικοί ψυχολόγοι με παιδιά, νέους, δασκάλους, γονείς και άλλους επαγγελματίες, αποκτώντας βασικές θεωρητικές και εμπειρικές γνώσεις καθώς και βασικές δεξιότητες συμβουλευτικής, με έμφαση στη Συστημική Θεραπεία.
- Η Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College είναι μέλος του British Association for Counselling and Psychotherapy μια συνεργασία που προσδίδει ασφάλεια και εγκυρότητα, στα προγράμματα Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας που προσφέρει το Κολλέγιο.
- ΗΣχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College είναι μέλος του British Association for Counselling & Psychotherapists (BACP) [Organisational Member Νο: 00220266]
Τι θα μάθεις
Μέσα από το πρόγραμμα, θα είσαι σε θέση να εφαρμόζεις τις γνώσεις σου ως προς τη πρόληψη και αντιμετώπιση των ποικίλων δυσκολιών που διαμορφώνονται και εκφράζονται στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, θα εκπαιδευτείς στη μεθοδολογία και τις τεχνικές ανάλυσης που χρησιμοποιούνται στην έρευνα Σχολικής Ψυχολογίας.
Το περιεχόμενο έχει αναπτυχθεί με βάση το τοπικό πλαίσιο, ενώ παράλληλα συστήνονται τα ευρωπαϊκά και παγκόσμια πλαίσια & νομοθεσίες. Πρόκειται για πρόγραμμα που επικεντρώνεται στην άσκηση του επαγγέλματος, με τη χρήση παραδειγμάτων πραγματικής ζωής, περιπτωσιολογικών μελετών και πρακτικής άσκησης, ενώ παράλληλα ενσωματώνει πλάνο προσωπικής ανάπτυξης και καλλιεργεί την έννοια της δια βίου επαγγελματικής ανάπτυξης & μάθησης στους φοιτητές. Η πρακτική άσκηση (κατ’ ελάχιστο 100 ωρών) διεξάγεται σε πλήθος συνεργαζόμενων πλαισίων και συνοδεύεται από εσωτερικά οργανωμένη εποπτεία 20 ωρών.
Γιατί να το επιλέξεις
Οι μέθοδοι διδασκαλίας & μάθησης που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν διαλέξεις, σεμινάρια, συνεδρίες συζήτησης, εκμάθηση βασισμένη σε περιπτώσεις, διαδραστικά εργαστήρια και εργαστηριακά μαθήματα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος αναλαμβάνεις ενεργό ρόλο, συμβάλλοντας στη διερεύνηση των εννοιών σε γραπτή και προφορική μορφή. Αυτό σου επιτρέπει να αναπτύσσεις περαιτέρω κριτική & ακαδημαϊκή σκέψη, ακαδημαϊκή γραφή & δημιουργία επιχειρημάτων, προσωπική ανάπτυξη, δεξιότητες στοχασμού & επικοινωνίας και ερευνητικές δεξιότητες.
Περιγραφές Μαθημάτων
Η πτυχή της γνωστικής ανάπτυξης της ενότητας διερευνά τις θεωρίες και τις ερευνητικές μεθόδους που σχετίζονται με τους βασικούς τομείς της γνωστικής ανάπτυξης καθώς και τους τρόπους με τους οποίους αυτές εφαρμόζονται στην εκμάθηση στο σχολικό / εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η πτυχή της ενότητας που εστιάζει στην ανάπτυξη της γλώσσας, επικεντρώνεται στους σχετικούς τομείς και αποβλέπει στην εξοικείωση των φοιτητών με τις ψυχολογικές μετρήσεις, τις μεθόδους διάγνωσης και αξιολόγησης στο εκπαιδευτικό περιβάλλον στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Η ενότητα καλύπτει την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των θεωριών, της έρευνας και των εφαρμογών σε ένα εκπαιδευτικό / σχολικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, καλύπτει θέματα γύρω από την ανατροφή των παιδιών και τις επιπτώσεις της στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Οι φοιτητές αποκτούν επίσης επίκαιρες γνώσεις για τα διάφορα διαγνωστικά εργαλεία, την αποτελεσματικότητά τους, καθώς και τρόπους ερμηνείας και σύνθεσης πληροφοριών που προέρχονται από διαφορετικές πηγές. Η ενότητα καλύπτει την τυπική και άτυπη ανάπτυξη των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των θεωριών, της έρευνας και των εφαρμογών σε ένα εκπαιδευτικό / σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, η καλύπτει τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ιδίως σε σχέση με τη διδασκαλία και τη μάθηση για την κάλυψη των αναγκών των παιδιών, παρέχοντας συνδέσμους με το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο και το εκπαιδευτικό σύστημα. Οι σπουδαστές εισάγονται επίσης σε θεωρίες, ερευνητικές και ψυχομετρικές προσεγγίσεις στην αξιολόγηση καθώς και σε άλλους τύπους προσεγγίσεων. Η ενότητα καλύπτει την οργάνωση και τη δομή του τοπικού εκπαιδευτικού συστήματος και το συγκρίνει με αυτά άλλων χωρών. Η ενότητα καλύπτει επίσης αρχές και ζητήματα γύρω από την ένταξη, την ισότητα, τη διαπολιτισμικότητα, την αναπηρία, τη νομοθεσία και την ηθική. Η ενότητα ενισχύει επιπλέον τη γνώση των φοιτητών γύρω από την ανάπτυξη των παιδιών, μέσω της πρακτικής τους σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα ζητήματα και τους αντίστοιχους παράγοντες. Η ενότητα βασίζεται στις προπτυχιακές γνώσεις και δεξιότητες των φοιτητών σχετικά με την ψυχολογική έρευνα, χρησιμοποιώντας ποσοτικές και ποιοτικές μεθοδολογίες. Διερευνά διαφορετικές μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, μαζί με τις εφαρμογές τους, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους, καθώς και την εκτίμηση των δεοντολογικών θεμάτων και διλημμάτων στην έρευνα. Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στις συμβουλευτικές δεξιότητες και πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν ειδικά σε ένα εκπαιδευτικό / σχολικό περιβάλλον, εστιάζοντας στη συστημική θεραπευτική προσέγγιση. Η ενότητα καλύπτει επίσης δεξιότητες που εφαρμόζονται σε διαφορετικά επίπεδα και ομάδες. Η συγκεκριμένη ενότητα έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέψει στους φοιτητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στην ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ερευνητικού έργου. Παρέχει την ευκαιρία να εφαρμόσουν τη μάθησή τους, να παρουσιάσουν τις υποκείμενες γνώσεις και τις μεθοδολογικές δεξιότητές τους και να διερευνήσουν λεπτομερώς ένα θέμα στο πεδίο που τους ενδιαφέρει. Cognitive and Language Development in Learning: Assessment & Diagnosis
Social and Emotional Development: Assessment & Diagnosis
Specific LD and Atypical Development: Assessment and Diagnosis
School Context, Ethics & Legislation in Action
Quantitative & Qualitative Research Methods
Counselling Skills in Action
Dissertation
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για μεταπτυχιακό Ψυχολογίας με ανώτατο αριθμό εισακτέων λόγω περιορισμένων θέσεων πρακτικής άσκησης, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το MSc Counselling & Psychology in Educational Settings είναι κατάλληλο για σένα, αν έχεις πανεπιστημιακό πτυχίο Ψυχολογίας ή Παιδαγωγικής Επιστήμης ή Κοινωνικής Επιστήμης που περιλαμβάνει σημαντικό στοιχείο Ψυχολογίας και καλό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής γλώσσας.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών αντιστοιχεί σε IELTS 6.5 (Β2+). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις βιογραφικό σημείωμα, συστατικές επιστολές από εργοδότες ή καθηγητές και αντίγραφο ποινικού μητρώου. Τέλος, θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Δρ. Ελένη Λούπου Κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού στον κλάδο των ψυχαναλυτικών σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Έσσεξ και πτυχιούχος Ψυχολογίας. Έχει εξειδίκευση στην καταγραφή εξελικτικών και αναπτυξιακών σταδίων στη σχέση μητέρας βρέφους (κλινική Τάβιστοκ, Λονδίνο) και στην παρακολούθηση και καταγραφή των σχέσεων και των δυναμικών που αναπτύσσονται στην οικογένεια (Πανεπιστήμιο του Essex, Κέντρο Ψυχαναλυτικών Σπουδών). Έχει εργαστεί σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, και σε σχολείο –οικοτροφείο για παιδιά με ειδικές ανάγκες (Ryes School). Πτυχιούχος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Ψυχολογία και κάτοχος μεταπτυχιακού Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ. Από το 2011 εργάζεται ως φιλόλογος Ειδικής Αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, από το 1997 έχει εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) με αντικείμενο την ψυχοπαιδαγωγική – διδακτική επιμόρφωση εκπαιδευτικών και φοιτητών, καθώς και στο Ελληνο-Αμερικανικό Πανεπιστήμιο ως καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. Έχει ασχοληθεί με τη συμβουλευτική υποστήριξη-συντονισμό ομάδων γονέων (Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων) και εκπαιδευτικών (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Μείζον Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης) και έχει εκδώσει δύο βοηθήματα για την ψυχοπαιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ψυχολογία της εκπαίδευσης, ειδική αγωγή, συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση. Έλαβε το πτυχίο της στη Φιλολογία από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, τρία μεταπτυχιακά διπλώματα στην εκπαίδευση ενηλίκων, την ψυχολογία και την ειδική αγωγή από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Αναγορεύτηκε διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ειδίκευση στην ανάπτυξη του λόγου στο Σύνδρομο Down και μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο ίδιο πανεπιστήμιο. Έχει δημοσιεύσει μία μονογραφία, κεφάλαια βιβλίων σε διεθνείς τόμους, άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά με σύστημα κριτών και συνεδρίων. Διδάσκει στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: νευρογλωσσολογία, γενετικά σύνδρομα, ανάπτυξη του λόγου, αυτισμός, ειδική αγωγή. Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές σπουδές στον Τομέα της Εξελικτικής και Σχολικής Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Έχει διδάξει σε ποικίλα εκπαιδευτικά πλαίσια Γενικής και Ειδικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ τα τελευταία χρόνια αντικείμενο εργασίας του ήταν η εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Εργάζεται ως επικουρικό προσωπικό του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. προσφέροντας έργο σε εργαστηριακό, διδακτικό και ερευνητικό επίπεδο και ως εκπαιδευτικό προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην Εκπαιδευτική, Σχολική και Εξελικτική Ψυχολογία. Ειδικότερα, εστιάζει σε θέματα ψυχο-εκπαιδευτικής αξιολόγησης και υποστήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σε ζητήματα πρόληψης ή/και αντιμετώπισης εκφοβισμού και γενικότερα της ριψοκίνδυνης διαδικτυακής συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών/τριών, καθώς και στον ρόλο των εκπαιδευτικών και των γονέων. Επιπλέον, ασχολείται με εργασιακούς παράγοντες των εκπαιδευτικών που θίγουν το έργο τους απέναντι στην ψυχο-εκπαιδευτική υποστήριξη μαθητών/τριών με ή/και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι εισηγητής σε διεθνή συνέδρια και δημοσιεύει άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Τέλος, έχει επιλεγεί από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ως τακτικό μέλος της πενταμελούς Επιτροπής Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας (Ε.Η.Δ.Ε.). Πτυχιούχος ψυχολογίας του Open University (Μ. Βρετανία) και κάτοχος μεταπτυχιακού στη Μεθοδολογία της Έρευνας (MSc Psychological Research Methods) από το University of Plymouth (Μ. Βρετανία). Τελεί υποψήφια διδάκτορας Ψυχολογίας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει συμμετάσχει με παρουσιάσεις σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: οικογενειακές σχέσεις με έμφαση στο ρόλο του πατέρα και τη συναισθηματική διαπαιδαγώγηση (γονική αποδοχή-απόρριψη), την κοινωνική δικαιοσύνη καθώς επίσης και στην εφαρμογή / αξιολόγηση εμπειρικά τεκμηριωμένων προγραμμάτων. Απόφοιτος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στην Ενταξιακή και Ειδική Αγωγή. Υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η έρευνα της επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων στα παιδιά. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες της σε διεθνή συνέδρια. Έχει ειδικευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή θεραπεία και έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως εκπαιδεύτρια σε Κέντρα δια Βίου Μάθησης και Σχολές Γονέων. Από το 2013 συντονίζει ομάδες γονέων και είναι καθηγήτρια σε εκπαιδευτικές δομές. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στην Ελληνική Αστυνομία, σε φορείς με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, με άτομα με αναπηρίες, με πρόσφυγες και με ψυχιατρικούς ασθενείς, και εξωτερικός συνεργάτης σε προγράμματα των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Μακεδονίας καθώς και του Υπουργείου Παιδείας. Έλαβε το πτυχίο, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό της δίπλωμα με ειδίκευση στην Παιδαγωγική από το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και το μεταπτυχιακό στη «Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας» από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, διδάσκει φιλολογικά και μαθήματα παιδαγωγικής σε ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης. Έχει εργαστεί σε δημόσια σχολεία (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) και επιπλέον δίδαξε την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη σε τμήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εδράζονται στην Παιδαγωγική Επιστήμη (Σχολική Παιδαγωγική, Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση & Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση) και στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται ένα βιβλίο και δημοσιεύσεις σε πρακτικά πανελλήνιων και διεθνών συνεδρίων. Πτυχιούχος και κάτοχος διδακτορικού στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sunderland (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης). Η εργασία της αφορά κυρίως στην ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν συμπεριληφθεί σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθημάτων Ψυχολογίας, Ερευνητικής Μεθοδολογίας και Στατιστικής καθώς και στην εποπτεία πτυχιακών εργασιών. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων με επιμόρφωση στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση, στην Οργάνωση & Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους και στη Σχολική & Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, εκπαιδευτική ψυχολογία. *Το διδακτικό προσωπικό υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τις θεματικές των μαθημάτων. Αμαλία Ασκητή Ως απόφοιτη Γαλλικής γλώσσας και Φιλολογίας έψαχνα καιρό κάποιο μεταπτυχιακό πάνω στην ψυχολογία για να μπορέσω να πάρω τα κατάλληλα εφόδια για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου στην αντιμετώπιση ειδικών και απαιτητικών καταστάσεων στον εκπαιδευτικό χώρο. Το Mediterranean College μου έδωσε αυτή τη δυνατότητα, κερδίζοντας μια υποτροφία με χαμηλότερα δίδακτρα για να κάνω τον στόχο μου πραγματικότητα, ώστε να μπορέσω μελλοντικά να ασχοληθώ με παιδιά με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες. Ήδη, τελειώνοντας το πρώτο έτος του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών, όλοι οι καθηγητές και το διοικητικό προσωπικό ήταν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό μας. Ειδικά θα ήθελα να τονίσω πως παρ' όλη τη δύσκολη χρονιά για πολλούς από εμάς λόγω κορονοϊου, το Κολλέγιο ήταν πάντα στη διάθεσή μας και κυρίως οι καθηγητές που πραγματοποίησαν με επιτυχία τα διαδικτυακά μαθήματα. Δεν μας άφησαν ούτε στιγμή να νιώσουμε ανασφάλεια, αλλά με το κατάλληλο και επιπρόσθετο υλικό που μας πρόσφεραν κατάφερα να πετύχω με επιτυχία τις εξετάσεις και να ανυπομονώ να ξεκινήσει το επόμενο εξάμηνο. Προφίλ Καθηγητών
Παιδοψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια, Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη προγραμμάτων Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας Mediterranean College
Κατερίνα Λαρεντζάκη
Ειδική Παιδαγωγός, Εκπαιδευτική Ψυχολόγος
Δρ. Δήμητρα Κατσαρού
Καθηγήτρια & Ερευνήτρια στην Ειδική Αγωγή
Δρ Θάνος Τουλούπης
Ειδικός Παιδαγωγός – Σχολικός & Εξελικτικός Ψυχολόγος – Καθηγητής & Ερευνητής
Ευαγγελία Τσερπέλη, PhD c.
Ψυχολόγος - Υπ Διδάκτορας - Ερευνήτρια
Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη
Εκπαιδευτική Ψυχολόγος – Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια
Δρ. Πασχαλιά Ναθαναήλ
Καθηγήτρια Επιστημών Αγωγής
Δρ. Μαγδαληνή Γουγούση
Ψυχολόγος, καθηγήτρια Μεθοδολογίας Έρευνας & Στατιστικής
Απόψεις Φοιτητών
Πτυχιούχος Γαλλικής Φιλολογίας
Φοιτήτρια MSc Counselling & Psychology in Educational Settings
Aπόψεις φοιτητών
Ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές σπουδές μου στο Mediterranean College, από όπου έλαβα όλα τα απαραίτητα ακαδημαϊκά εφόδια για την επαγγελματική μου κατάρτιση. Πλέον, με τα εφόδια αυτά έχω ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του Μεταπτυχιακού Συνθετικής Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής που σπουδάζω και είμαι παράλληλα απόφοιτο μέλος του BPS....
Πολυχρόνης Μακρής, BSc (Hons) Applied Psychology
Αποφοίτησα από το BSc (Hons) Applied Psychology στο Mediterranean College και το κολλέγιο μου εξασφάλισε το ακαδημαϊκό υπόβαθρο για να γίνω δεκτή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Child Psychology του Kingston University στο Λονδίνο, αλλά και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS - MBPsS). Το Mediterranean μου έδωσε τις σωστές βάσεις ώστε να μπορώ να εργάζομαι, μέχρι και σήμερα, σε κέντρα μετασχολικής απασχόλησης παιδιών και εφήβων στο Λονδίνο. Όλο το προσωπικό...
Δήμητρα Γκιάλα, BSc (Hons) Applied Psychology
Στο Mediterranean College παρακολούθησα το πρόγραμμα BSc (Hons) Applied Psychology όπου και μου έδωσε τα κατάλληλα εφόδια για να γίνω δεκτός σε μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο (MSc Clinical Applications of Psychology – Kingston University London) αλλά και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS - MBPsS). Ξεκινώντας από το μηδέν, το κολλέγιο και οι εξαίρετοι καθηγητές μου πρόσφεραν όσες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις χρειαζόμουν ώστε να γίνω δεκτός και να συνεχίσω...
Σπύρος Βλασερός, BSc (Hons) Applied Psychology
Ξεκίνησα τις σπουδές μου στο Mediterranean College το 2008, όπου ακολούθησα το πρόγραμμα BSc in Psychology and Counselling μέσω του πανεπιστημίου Teesside. Το Mediterranean College μου έδωσε τις βάσεις που χρειαζόμουν για να ξεκινήσω να χτίζω την καριέρα μου. Τελειώνοντας το BSc, μετακόμισα στην Αγγλία, έκανα δύο μεταπτυχιακά και ξεκίνησα να εργάζομαι στο πανεπιστήμιο του Teesside ως βοηθός έρευνας. Διανύω τον τελευταίο χρόνο του διδακτορικού μου, έχοντας κερδίσει υποτροφία από...
Θεοδώρα Μαχαίρα, BSc (Hons) Psychological Sciences & Counselling
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα BSc in Counselling Psychology στο Mediterranean College, έγινα δεκτός ως Πτυχιούχο Μέλος (Graduate Member) στον Βρετανικό Σύλλογο Ψυχολόγων (BPS), άνοιξα το δικό μου γραφείο ως επαγγελματίας ψυχικής υγείας - το οποίο διατηρώ έως και σήμερα - δικτυώθηκα με άλλους επαγγελματίες στον χώρο της Ψυχολογίας και της Ψυχικής Υγείας, έγραψα δύο βιβλία Ψυχολογίας τα οποία έχουν επισήμως εκδοθεί, ενώ, με ένα αναγνωρισμένο - από τον Βρετανικό Σύλλογο Ψυχολόγων...
Ευάγγελος Κουσιάδης, BSc (Hons) Psychological Sciences & Counselling
Η εμπειρία μου στο Mediterranean College μπορεί να συνοψιστεί από την παρακάτω φράση του Albert Einstein “Η αξία της επιστημονικής μόρφωσης δεν έγκειται στην εκμάθηση πολλών πραγμάτων, αλλά στην εκπαίδευση του νου να σκεφτεί....
Γεωργία Φραγκαθανάση, BSc (Hons) Applied Psychology
Η φοίτησή μου στο Mediterranean College ήταν για μένα μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη εμπειρία. Η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση με βοήθησε να διευρύνω τις γνώσεις μου με τρόπο πρωτότυπο και δημιουργικό και μπόρεσα να νιώσω σίγουρη ως επαγγελματίας ψυχολόγος....
Ειρήνη Κατσαρού, MSc Integrative Counselling & Psychotherapy
Το πρόγραμμα BSc(Hons) Applied Psychology μου πρόσφερε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της ψυχολογίας και της έρευνας και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η γρήγορη εξοικείωση με το Βρετανικό σύστημα σπουδών, καθώς και οι εξαιρετικοί καθηγητές που πάντα ήταν υποστηρικτικοί και μεταδοτικοί με βοήθησαν να φτάσω στον τελικό μου στόχο, αποκτώντας ένα πτυχίο που μου άνοιξε πόρτες σε Ελλάδα και Αγγλία για την επαγγελματική μου αποκατάσταση και τη συνέχεια των σπουδών...
Νικόλαος Πουλίτσας , BSc (Hons) Applied Psychology
Στο Mediterranean βρήκα αυτό που ήθελα, αυτό που μου έλειπε και έτσι το έκανα «δώρο» στον εαυτό μου, δώρο από τον Χρήστο για τον Χρήστο. Η συμβουλευτική ψυχολογία, δεν μου πρόσφερε μόνο γνώσεις και εφόδια, αλλά και αυτογνωσία, αυτοπεποίθηση, φίλους και κάλυψε το κενό που πάντα υπήρχε μέσα μου για ανακάλυψη και μοίρασμα, αλτρουισμό και προσφορά προς εμένα και τους άλλους. Τα μαθήματα σκηνοθεσίας και υποκριτικής που ακολούθησαν, ήταν χάρη...
Χρήστος Δασκαλάκης, ΗΝD Counselling Psychology
Μετά από 25 χρόνια καριέρας στον τουρισμό, μετά από δύο παιδιά, μία δεκαετή ενασχόληση με την έρευνα της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας και το θέατρο, αποφάσισα το 2009 να ακολουθήσω για άλλη μια φορά την καρδιά μου... Να σπουδάσω Ψυχολογία. Όχι για να αποκτήσω άλλο ένα προσόν, αλλά για να κάνω πραγματικά στροφή στην επαγγελματική μου ζωή. Άρχισα να ψάχνω για το καταλληλότερο Κολλέγιο. Ρωτώντας και ερευνώντας, αποφάσισα ότι θα έκανα...
Λίνα Γαλιλαία, HND in Counselling & Psychology
Υπηρετώντας στην Ελληνική Αστυνομία παραπάνω από μια δεκαετία αισθάνθηκα την ανάγκη να πραγματοποιήσω το όνειρο μου και να σπουδάσω αυτό που πάντα ονειρευόμουν. Η παρακολούθηση του τμήματος HND στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τα ουσιαστικά μαθήματα που διδάχτηκα με εφοδίασαν αυτοπεποίθηση και μου άνοιξαν νέους επαγγελματικούς ορίζοντες. Καθηγητές χωρίς ίχνος αλαζονείας αλλά με ουσιαστική αγάπη προς τη διδασκαλία και το αντικείμενο τους, μας έμαθαν ότι η αξία της συστηματικής μελέτης δεν...
Δημήτριος Καπαραλιώτης, HND in Counseling Psychology
Όσο περισσότερα χιλιόμετρα κάλυπτα στο κοντέρ της επαγγελματικής διαδρομής μου, τόσο πιο πολύ μεγάλωνε η ανάγκη μου για γνώση και απαντήσεις σε διάφορα ζητήματα που με απασχολούσαν, σχετικά αλλά και μη σχετικά με τη δημοσιογραφική δουλειά μου. Ως εργαζόμενη και μητέρα δυο μικρών παιδιών η φοίτηση σε ένα πανεπιστημιακού επιπέδου κολεγιακό πρόγραμμα, φάνταζε αδύνατη, εκτός κι αν περιόριζα τον ύπνο μου στις 3 ώρες την ημέρα! Όμως στο part time...
Νέτη Φίλια, HND in Counseling and Psychology
Η φοίτηση μου στο πρόγραμμα ήταν για μένα μια ιδιαίτερη εμπειρία. Αρχικά, η δομή του προγράμματος ήταν τέτοια όπου, στo πλαίσιo των εργασιών και των βιωματικών μαθημάτων, μου έδωσε την ευκαιρία να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου στην Ψυχολογία και τη Συμβουλευτική με έναν απόλυτα δημιουργικό τρόπο. Στη συνέχεια, οι καθηγητές, τα μαθήματα αλλά και οι συμφοιτητές μου, με οδήγησαν να κατανοήσω ότι η Ψυχολογία είναι μια επιστήμη, της οποίας το...
Κωνσταντίνος Νίκου, HND Counselling & Psychology
Tο HND in Counselling & Psychology μου έδωσε όλες εκείνες τις γνώσεις και τα εφόδια που χρειαζόμουν για να συνεχίσω τις σπουδές μου και να αποκτήσω το Bsc in Psychological Sciences & Counselling, ώστε, στη συνέχεια, να ανοίξω το ιδιωτικό μου γραφείο και να εργάζομαι ως Ψυχοθεραπεύτρια. Ακόμα, οι σπουδές μου στο Mediterranean College με βοήθησαν να βελτιωθώ ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας και να γνωρίσω και να κατανοήσω τον...
Γεωργία Δανέζη, HND in Counselling & Psychology
Το 2004, ως 54χρονη εργαζόμενη μητέρα δυο 14χρονων κοριτσιών, πήρα την τρελή απόφαση να κάτσω πάλι στα θρανία... για να σπουδάσω ψυχολογία. Να είναι καλά το Mediterranean College, όπου δουλεύω εδώ και 13 χρόνια, που μου έδωσε αυτή τη μοναδική ευκαιρία, να πραγματοποιήσω ένα παλιό μου όνειρο. Παρακολουθώντας το πρόγραμμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας είχα τη δυνατότητα, παράλληλα με μια 4ετή εκπαίδευση στην Σωματοδυναμική Ανάλυση και Ψυχοθεραπεία και μια μονοετή εξειδίκευση στη...
Μάρα Λεβίδη, HND Counselling and Psychology