Στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού περιηγήθηκε η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Employability Week. Σκοπός της επίσκεψης και της ενημέρωσης που ακολούθησε, από την κα Χριστίνα Τσιλιγκίρη, Γενική Δ/ντρια του ερασιτέχνη Ολυμπιακού, ήταν οι φοιτητές και απόφοιτοι του Κολλεγίου να γνωρίσουν την πρακτική διάσταση του αθλητικού μάρκετινγκ όπως αυτό εφαρμόζεται σε έναν από τους μεγαλύτερους αθλητικούς οργανισμούς στην Ελλάδα.
Οι σπουδαστές αφού ξεναγήθηκαν στο Μουσείο του Ολυμπιακού και στους χώρους του Σταδίου, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την Κα Τσιλιγκίρη για θέματα αθλητικού μάρκετινγκ, τις ιδιαιτερότητες του χώρου – λόγω των πολλαπλών οργανωτικών αρχών και των διαφορετικών θεσμικών πλαισίων – καθώς και τις προοπτικές καριέρας στο χώρο αυτό.
Το Employability Week το οποίο διεξάγεται για 3η συνεχή χρονιά (με τη συγκεκριμένη διοργάνωση να αποτελεί την 5η στη σειρά) αποτελεί μια πρωτοβουλία του Mediterranean College. Σκοπός των δράσεων του είναι να ενισχύσουν τις επαγγελματικές δεξιότητες των φοιτητών και αποφοίτων του Κολεγίου μέσα από πλήθος δράσεων όπως σεμινάρια, ομιλίες επαγγελματιών, workshops ειδικευμένων επαγγελματιών και εκπαιδευτικές επισκέψεις και να τους προετοιμάσουν για την είσοδό τους στη σύγχρονη απαιτητική αγορά εργασίας.
Για περισσότερες πληροφορίες και στιγμιότυπα όλων των εκδηλώσεων μπορείτε να επισκεφθείτε το www.mc-employability.gr.