Αναζήτηση Προγράμματος
Καθηγητές
Σχολή Ψυχολογίας
Προπτυχιακά
Μεταπτυχιακά
- Professional Doctorate Counselling Psychology
- MSc Occupational Psychology
- MSc Counselling and Psychology in Educational Settings
- MSc Applied Psychology: Clinical Psychology and Counselling
- MSc Applied Psychology: Health Psychology and Counselling
- MSc Integrative Counselling & Psychotherapy
- MSc Forensic Psychology (with Psychotherapy)
Επαγγελματικής Εξειδίκευσης
- Higher Professional Diploma (HPD) Συμβουλευτική & Ψυχολογία
- Professional Diploma Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
- Professional Diploma Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζευγαριών
- Professional Diploma στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική
- Professional Diploma Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT)
- Professional Diploma στη Συμβουλευτική: Θεωρία & Πράξη
Καθηγητές - Σχολή Ψυχολογίας
Eleni is a Clinical -Child Psychologist and has obtained her PhD and her MA at the University of Essex, in the field of Psychoanalytic Studies and her BSc in Psychology at the same university. She has been trained in observing and recording the developmental stages that an infant goes through (mother-infant observation Tavistock Clinic) as well as observing and recording the dynamics that develop in the family setting, (University of Essex, Center for Psychoanalytic Studies). Throughout her career she has been employed by private settings specialising in adult, child and adolescent therapeutic intervention. She was also employed by schools (Claydon Highschool) and a school-children’s home (The Ryes School). Additionally, she was employed by North Essex Mental Health Partnership as an assistant child psychotherapist. In Academia, she has served as a Teacher Assistant, where she organised and held seminar groups for undergraduate and postgraduate students (University of Essex). She was also a coordinator of team supporting students with difficulties adapting to the University’s environment (University of Essex). She has presented papers to European and international conferences.
Η Γιώτα Αρβανίτη είναι κλινική ψυχολόγος, απόφοιτος ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει ολοκληρωμενη εκπαίδευση στο ψυχόδραμα και στη μέθοδο EMDR κι εργάζεται θεραπευτικά με άτομα και ομάδες τα τελευταία δέκα χρόνια, τόσο σε επίπεδο ιδιωτικής πρακτικής όσο και ως εξωτερικός συνεργάτης σε φορείς του δημόσιου και ιδωτικού τομέα.Η κλινικη της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία με γονείς,παιδιά και ενήλικες, με εκπαιδευτικούς και γυναίκες πρόσφυγες, θυματα έμφυλης βίας.Την τρέχουσα περίοδο συνεργάζεται με το Δίκτυο Γυναικών Μεταναστριών στην Ελλάδα "Μέλισσα" ως κλινική ψυχολόγος και τα τελευταία δύο χρόνια,συνεχίζει την επαγγελματική και θεραπευτική της κατάρτιση, ως εκπαιδευόμενη του Ινστιτούτου Ομαδικής Ανάλυσης Foulkes.
Η Αφεντούλη Παναγιώτα διαθέτει δίπλωμα ψυχολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με μεταπτυχιακούς τίτλους (MSc) στην Ψυχολογία των Μέσων (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και στην Κλινική Νευροεπιστήμη από το Ινστιτούτο της Νευρολογίας, University College του Λονδίνου (UCL). H κλινική της εμπειρία αποκτήθηκε δουλεύοντας με πάσχοντες από επιληψία και άλλες νευροεκφυλιστικές διαταραχές στο National Hospital του Λονδίνου (NHNN). Από το 2008 είναι επιστημονικός συνεργάτης του Δ.Θ.Κ.Α Υγεία. Επιπλέον, εργάζεται ιδιωτικά με ασθενείς που υποφέρουν από νευροψυχολογικές και γνωστικές διαταραχές παρέχοντας διάγνωση και θεραπείες νοητικής αποκατάστασης. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ) ενώ έχει ενεργή κλινική ερευνητική δραστηριότητα και πλήθος επιστημονικών δημοσιεύσεων.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: νευροεκφυλιστικές, νευροψυχολογικές και γνωστικές διαταραχές
Η Βαΐτσα Γιαννούλη είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας (BSc) και Μεταπτυχιακού Γνωστικής Ψυχολογίας και Νευροψυχολογίας (MSc) από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στις Νευροεπιστήμες (PhD) από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Τα κλινικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην εφαρμογή νευροψυχολογικών μεθόδων και προηγμένων νευροαπεικονιστκών τεχνικών για τη δομική και λειτουργική αξιολόγηση της σχέσης εγκεφάλου-συμπεριφοράς σε νευρολογικές και ψυχιατρικές ασθένειες. Έχει διδάξει επί σειρά ετών ως καθηγήτρια σε διάφορα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και υπήρξε εισηγήτρια σε διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της είναι η γνωστική ψυχολογία, η νευροψυχολογία, η ψυχολογία της υγείας και η ποσοτική/ποιοτική μεθοδολογία έρευνας.
Η Μαγδαληνή Γουγούση έχει πτυχίο και Διδακτορικό στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sunderland (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης). Η εργασία της αφορά κυρίως στην ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν συμπεριληφθεί σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθημάτων Ψυχολογίας, Ερευνητικής Μεθοδολογίας και Στατιστικής, καθώς και στην εποπτεία πτυχιακών εργασιών. Tέλος, η Μαγδαληνή Γουγούση είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων με επιμόρφωση στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, στην Οργάνωση και στον Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους Εκπαιδευομένους και στη Σχολική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, εκπαιδευτική ψυχολογία.
Ο Κωνσταντίνος ολοκλήρωσε το προπτυχιακό πρόγραμμα στην Ψυχολογία του ΑΠΘ, συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Γνωστική Νευροψυχολογία (Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ) και από το Φεβρουάριο του 2018 ξεκίνησε το διδακτορικό του στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στον τομέα των Διαπροσωπικών Σχέσεων. Η διδακτορική του διατριβή είναι η διερεύνηση της φύσης και του αντίκτυπου που επιφέρει η αρρενωπότητα στις ετεροφυλόφιλες και ομοφυλόφιλες ερωτικές σχέσεις. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται θέματα τόσο από την Κοινωνική Ψυχολογία όσο και από τη Νευροψυχολογία, θεωρώντας ότι αυτοί οι δύο επιστημονικοί τομείς μπορούν να συνδυαστούν ενισχύοντας την επιστημονική γνώση για τις στενές διαπροσωπικές σχέσεις ετεροφυλόφιλων και ομοφυλόφιλων ατόμων.
Η Τριανταφυλλιά Ηλιοπούλου είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού στην Εγκληματολογία και Ποινικό Δίκαιο και πτυχίου Κοινωνικής Εργασίας. Συνεχίζει την ενασχόλησή της με την έρευνα μέσω της διεξαγωγής μεταδιδακτορικής έρευνας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και επίκεντρο το διαδικτυακό έγκλημα. Ως Κοινωνική Λειτουργός έχει εργαστεί στην Ελληνική Αστυνομία, Κέντρα Ψυχικής Υγιεινής, Μ.Κ.Ο. και σε Σύλλογο Καρκινοπαθών. Στο παρόν εργάζεται στη Σχολή Καλών Τεχνών παρέχοντας ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε φοιτητές ενώ από το 2018 διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Τέλος, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της στη Φαινομενολογική & Υπαρξιακή Ανάλυση & Ψυχοθεραπεία και εργάζεται ιδιωτικά.
O Γεώργιος Θωμάς είναι κάτοχος πτυχίου στη Ψυχολογία (BSc) και Μεταπτυχιακού στη Ψυχολογία (MSc) από τα Πανεπιστήμια του Northumbria at Newcastle και του Essex University (Μεγάλη Βρετανία) αντίστοιχα. Εργάστηκε επί σειρά ετών ως ψυχολόγος στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (Ψ.Ν.Α.) και στο 414 ΣΝΕΝ Ψυχιατρικό νοσοκομείο. Είναι εισηγητής σε εκπαιδευτικα σεμινάρια συνεργαζόμενος με ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ψυχικής υγείας (ΚΥΠΕΚΟ, ΚΕΘΙ, COSMOANELIXIS). Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπευτής.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: κοινωνική ψυχολογία, sex and human evolution, drugs and addictions, behavioural compliance and safety.
Ο Γιώργος Ιατρού είναι Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και ψυχοπαιδαγωγός. Έχει σπουδάσει ψυχολογία στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Ψυχική Υγεία από το τμήμα Νοσηλευτικής του ΑΤΕΙ Θεσσαλίας. Είναι υποψήφιος διδάκτωρ Ιατρικής Θεσσαλίας. Έχει εκπαιδευθεί στη Συστημική και Οικογενειακή θεραπεία, καθώς και στη Συμβουλευτική Ψυχολογία (HND in Counseling and Psychology, UK). Ερευνητικά του ενδιαφέροντα αποτελούν η ενσυναίσθηση και η παροχή φροντίδας, θεωρώντας αυτές τις δύο έννοιες μια στάση ζωής για τους ανθρώπους σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινής τους ζωής.
Εργάζεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, υπεύθυνος σε μη κερδοσκοπικό φορέα αποκατάστασης και ειδικής αγωγής ατόμων με αναπηρίες και σε ιδιωτικό πλαίσιο, παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, είναι καθηγητής στο Mediterranean College, στον τομέα της ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας.
Η Χριστίνα Ιωάννου είναι ψυχολόγος - εκπαιδευόμενη ψυχοθεραπεύτρια στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους και διατηρεί γραφείο στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα συνεργάζεται με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών όπου συντονίζει το Ευρωπαϊκό Έργο BRING-In, που στοχεύει στην κατάρτιση επαγγελματιών υγείας και πρόνοιας για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών των ίντερσεξ ατόμων, με απώτερο σκοπό την καταπολέμηση των διακρίσεων που αυτά αντιμετωπίζουν. Ολοκλήρωσε το Διδακτορικό της (PhD) στην École Normale Supérieure - Ulm. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Γνωστικής Νευροεπιστήμης (MSc) και Πτυχίου Ψυχολογίας (BSc Hons) από το Πανεπιστήμιο του Reading, όπου εργάστηκε ως θεραπεύτρια παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και ως κοινωνική και ακαδημαϊκή σύμβουλος φοιτητών με ψυχικές διαταραχές.
Ενδιαφέροντα: ΔΑΦ, ειδική αγωγή, συμπεριληπτική μάθηση, θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου, φύλο, επικοινωνία, δια- και ενδο- προσωπικές συγκρούσεις, οικογενειακές δυσκολίες και δυσκολίες ζεύγους.
Η Δέσποινα Καραγιάννη είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στην Ενταξιακή και Ειδική Αγωγή. Είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η έρευνα της επικεντρώνεται στο πως μπορούμε να αναπτύξουμε ηγετικές δεξιότητες στα παιδιά. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες της σε διεθνή συνέδρια. Έχει ειδικευτεί στην Συστημική-Οικογενειακή θεραπεία και έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως εκπαιδεύτρια σε Κέντρα δια Βίου Μάθησης και Σχολές Γονέων. Από το 2013 συντονίζει ομάδες γονέων και είναι καθηγήτρια σε εκπαιδευτικές δομές. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στην Ελληνική Αστυνομία, σε φορείς με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, με άτομα με αναπηρίες, με πρόσφυγες και με ψυχιατρικούς ασθενείς. Έχει υπάρξει εξωτερικός συνεργάτης σε προγράμματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καθώς και σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας.
Ο Σταύρος Καρπουχτσής είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sheffield, UK. Έχει εκπαιδευτεί στην Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεία καθώς και στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπευτής και παράλληλα διδάσκει στα προγράμματα Ψυχολογίας του Mediterranean College. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και έχει διαρκή συμμετοχή σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν στον τομέα της Κλινικής Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής με έμφαση στις αγχώδεις διαταραχές, στη συμβουλευτική ζεύγους, καθώς και στην ομαδική ψυχοθεραπεία.
Μετά την αποφοίτησή της από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, συνέχισε τις σπουδές της στο Swansea University της Μ. Βρετανίας, όπου έκανε το Μεταπτυχιακό της στην Κλινική Ψυχολογία και το Διδακτορικό της στην Κλινική και Εργασιακή Ψυχολογία. Εργάστηκε ως Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια (post-doc) στο National Institute of Occupational Health της Νορβηγίας για 2,5 χρόνια. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στα Ψυχολογικά τμήματα του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης (Αθήνα) και του Swansea Central Clinic (Μ. Βρετανία). Άρθρα της βρίσκονται δημοσιευμένα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, ενώ έχει παρουσιάσει το ερευνητικό της έργο σε διεθνή συνέδρια. Παράλληλα με την δραστηριότητά της στο Mediterranean College, διατηρεί ιδιωτικό γραφείο ψυχολόγου στην Αθήνα.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: work stress, εργασιακές σχέσεις, burnout & shiftwork.
Ο Άκης Κεχαγιάς είναι ανώτερο μέλος της Ακαδημίας Ανώτατων Σπουδών της Μεγάλης Βρετανίας (UK Higher Education Academy). Είναι αριστούχος απόφοιτος Γλωσσολογίας της σχολής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ολοκλήρωσε διδακτορικές και μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου (UCL) (2011), στο Τμήμα Ψυχολογίας και Επιστημών της Γλώσσας ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) και του Ωνάσειου Ιδρύματος. Έχει πολυετές διδακτικό, ερευνητικό και διοικητικό έργο σε πανεπιστήμια της Αγγλίας (UCL, University of Westminster, Queen Mary—University of London, University of Hertfordshire) και έχει διατελέσει εξωτερικός εξεταστής για το Βρετανικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο καθώς και για το Πανεπιστήμιο του Χέρτφορντσιρ. Τα τελευταία εννιά χρόνια μέχρι και τον Σεπτέμβρη του 2021—όταν και ξεκίνησε η συνεργασία του με το Μεσογειακό κολλέγιο—εργάστηκε ως Λέκτορας Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σάλφορντ στο Μάντσεστερ της Αγγλίας όπου δίδαξε σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στη Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, διατελώντας κατά διαστήματα ως επικεφαλής των προγραμμάτων, και θέτοντας σε λειτουργία νέα διεπιστημονικά προγράμματα προπτυχιακών σπουδών. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα διαμοιράζονται μεταξύ Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και περιλαμβάνουν θεματικές περιοχές όπως (α) τα δομικά-γραμματικά χαρακτηριστικά της γλώσσας και γραμματική θεωρία, (β) η διάδραση μεταξύ διαφόρων γλωσσικών επιπέδων ανάλυσης (πχ. της σύνταξης και της μορφολογίας), (γ) η σχέση γλώσσας και γνωστικής λειτουργίας (cognition) καθώς και διάφορες θεματικές ψυχογλωσσολογίας που άπτονται κυρίως της γλωσσικής κατάκτησης (Γ1 και Γ2), περιοχές στις οποίες έχει επιτυχώς αναλάβει διδακτορικές εργασίες. Από τον Ιούνιο του 2022 είναι ο Επικεφαλής της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Mediterranean College.
Η Έλενα Λέκκα είναι πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MSc) από το UCL Institute of Education. Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Β’ Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών). Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (μέλος διεπιστημονικής επιτροπής για την διαγνωστική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών). Επίσης, έχει συνεργαστεί με μη κυβερνητική οργάνωση για την υποστήριξη καρκινοπαθών συμμετέχοντας σε ερευνητικές δραστηριότητες που αφορούν ομάδες ανασφάλιστων ογκολογικών ασθενών. Έχει υπάρξει εξωτερικός συνεργάτης σε κέντρο παροχής ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών για παιδιά και αναλαμβάνει την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Είναι καθηγήτρια στα προγράμματα της Σχολής Ψυχολογίας και της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Mediterranean College.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: μαθησιακές δυσκολίες, ψυχική ανθεκτικότητα, συναισθηματική ευημερία και επαγγελματικές προσδοκίες σε παιδιά και εφήβους, γονικά στυλ και δεσμοί προσκόλλησης, ενσωμάτωση και συμπερίληψη
Η Πηνελόπη Λουκά είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Westminster (Μεγάλη Βρετανία) στην Κοινωνική Ψυχολογία & Ψυχολογία Υγείας. Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας BSc (Hons) και κάτοχος μεταπτυχιακού στην Ψυχολογία της Υγείας από το Πανεπιστήμιο του Luton (Μεγάλη Βρετανία). Έχει εργαστεί για πολλά χρόνια ως καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Westminster τόσο σε προπτυχιακό όσο και μεταπτυχιακό επίπεδο. Η Δρ Λουκά έχει δημοσιεύσει μια σειρά από άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια. Είναι επίσης επίτιμο μέλος (CPsychol) & AFBPsS της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (BPS).
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: κοινωνικές αναπαραστάσεις, εθισμός, ποιότητα ζωής, στάσεις υγείας-ασθένειας, στάδια αλλαγής, πένθος.
H Ελένη Λούπου, έχει εκπονήσει το διδακτορικό της και το μεταπτυχιακό της στο Πανεπιστήμιο του Έσσεξ, στον κλάδο των ψυχαναλυτικών σπουδών και το πτυχίο της στο κλάδο της Ψυχολογίας. Έχει εξειδίκευση στην καταγραφή εξελικτικών και αναπτυξιακών σταδίων στη σχέση μητέρας βρέφους (Κλινική Τάβιστοκ, Λονδίνο), και στην παρακολούθηση και καταγραφή των σχέσεων και των δυναμικών που αναπτύσσονται στην οικογένεια (Πανεπιστήμιο του Essex, Κέντρο Ψυχαναλυτικών Σπουδών).
Έχει εργαστεί σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, και σε σχολείο –οικοτροφείο για παιδιά με ειδικές ανάγκες (Ryes School).
Η Άννα Μαυρέλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τώρα ζει στην Ελλάδα όπου είναι επικεφαλής και ακαδημαϊκή συντονίστρια σε εκπαιδευτικό κέντρο για παιδιά στη Γλυφάδα, Αττικής. Έχει πτυχίο Ψυχολογίας και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και την Εκπαιδευτική Ηγεσία. Έχει 21 χρόνια διδακτικής εμπειρίας, κυρίως ως νηπιαγωγός και δασκάλα φυσικών επιστημών σε δημόσια σχολεία της Νέας Υόρκης. Επίσης ήταν υπεύθυνη για την εκπαίδευση και την επαγγελματική συμβουλευτική (mentoring) άλλων καθηγητών. Ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό της στην Κλινική Ψυχολογία, το οποίο θα ανοίξει ένα καινούργιο παρακλάδι στην καριέρα της που θα συνδυάσει την αγάπη της για την εκπαίδευση με την τέχνη της ψυχολογίας.
Η Έλενα Μπολονάση είναι Δικηγόρος (Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών) - Εγκληματολόγος, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εγκληματολογική Ψυχολογία (Università di Novedrate) και δίπλωμα επιμόρφωσης στη Δικαστική – Ψυχιατροδικαστική Ψυχολογία (ΕΚΠΑ). Αποφοίτησε, επίσης, από το Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ταυτόχρονα, έκανε μουσικές σπουδές. Διδάσκει «Εγκληματολογία», «Ανακριτική», «Ποινικό Δίκαιο», «Πνευματική Ιδιοκτησία και Συγγενικά Δικαιώματα» και «Δίκαιο Ανηλίκων» σε Κ.Δ.Β.Μ. Ασχολήθηκε με το τηλεοπτικό, αστυνομικό ρεπορτάζ και αρθρογραφία πολιτιστικού περιεχομένου σε συνεργασία με γνωστές ιστοσελίδες. Ως καθηγήτρια, έχει συνεργαστεί με φροντιστηριακούς ομίλους στη διδασκαλία Αγγλικής γλώσσας. Έχει τιμηθεί από την Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδας με 1ο και 3ο Βραβείο για τα σενάριά της και από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών για το αστυνομικό μυθιστόρημα «Ο λόφος του Ερνιόν», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «24γράμματα».
O Αντώνης Μπόζας είναι Ψυχολόγος, κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Αντιμετώπιση του Πόνου και την Ιατρική Ψυχολογία (MSc) της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή στην Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ. πάνω στη διαχείριση και αντιμετώπιση χρόνιων νοσημάτων σε παιδιατρικούς ασθενείς. Έχει λάβει δίπλωμα ειδίκευσης στη Κλινική Ψυχική Υγεία από την Α΄ Ψυχιατρική Κλινική Α.Π.Θ, έχει εκπαιδευθεί στη Γνωστική Αναλυτική Ψυχοθεραπεία και έχει λάβει πιστοποιητικά εκπαίδευσης στη Δια Βίου Μάθηση και τη Πρωτοβάθμια Υγεία. Ήταν μέλος της επιστημονικής ομάδας έργου στη στάθμιση της κλίμακας νοημοσύνης WAIS- IV, επιστημονικός συνεργάτης στο εργαστήριο Γναθοπροσωπικής Χειρουργικής του Α.Π.Θ. και στην Α΄ Ψυχιατρική Κλινική Α.Π.Θ. Είναι ψυχολόγος μέλος της ομάδας οργάνωσης του Κέντρου Χαρισματικών Παιδιών Ελλάδος του Κολλεγίου Ανατόλια (Πανεπιστήμιο Johns Hopkins) και παράλληλα έχει καθήκοντα ψυχολόγου σε προγράμματα του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης. Το ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στη ψυχολογία της υγείας, τη θετική ψυχολογία της υγείας και την εφαρμοσμένη ψυχοθεραπεία. Είναι εισηγητής σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Ψυχολογίας της Υγείας.
Η Γεωργία Νασιοπούλου είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας (BSc) και Μεταπτυχιακού στη Γνωστική Ψυχολογία (MSc) από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωστική-Συμπεριφορική Θεραπεία και στην Ομαδική Θεραπεία, και είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια και επόπτρια στη Θεραπεία Σχημάτων. Η τελευταία της εξειδίκευση αφορά το πρόγραμμα παρέμβασης Good Enough Parenting, όπου έχει λάβει πιστοποίηση ως Parenting Facilitator. Έχει διδάξει επί σειρά ετών ως καθηγήτρια σε διάφορα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και από το 2006 εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος, διεξάγοντας ατομικές συνεδρίες και συντονίζοντας ομάδες συμβουλευτικής γονέων, άγχους, προσωπικής ανάπτυξης, κ.ά. Είναι ακαδημαϊκή υπεύθυνη των Μεταπτυχιακών προγραμμάτων Ψυχολογίας και προγραμμάτων Επαγγελματικής Εξειδίκευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία στο Mediterranean College Θεσσαλονίκης. Είναι εισηγήτρια σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της είναι η ψυχολογία της υγείας, η γνωστική ψυχολογία, η ψυχοφυσιολογία, η γνωστική- συμπεριφορική θεραπεία, η θεραπεία σχημάτων, η ομαδική θεραπεία.
Η Υπ. Δρ. Μαρία-Σοφία Παπαδρόσου ολοκλήρωσε το Master της στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση με Άριστα και συνέχισε με το Διδακτορικό της στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Roehampton, στο οποίο είναι και Visiting Lecturer. Έχει γνωρίσει εκ των έσω το σύστημα Εκπαίδευσης της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ελλάδος κι έχει δουλέψει με πολύ βαριά περιστατικά διαταραχής αυτιστικού φάσματος, νοητικής υστέρησης και μαθησιακών δυσκολιών. Το PhD της αφορά στο άγχος και την κατάθλιψη και τα διδακτικά της αντικείμενα είναι Psychology in Education, Social and Emotional Development, ADHD and Autism Spectrum Disorder, καθώς και Learning Difficulties.
Ο Απόστολος Πελτέκης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης (MSc) στην Κλινική Ψυχολογία (Leiden University, Ολλανδία) και τη Γνωστική - Πειραματική Ψυχολογία (Α.Π.Θ.). Είναι πιστοποιημένο μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για τις Γνωσιακές - Συμπεριφορικές Θεραπείες - EABCT και της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας Συμπεριφοράς, καθώς και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Από το 2015, εργάζεται στο Κέντρο Ζωής, μη κυβερνητική οργάνωση για την προαγωγή της ασφαλούς σεξουαλικής συμπεριφοράς και την υποστήριξη ανθρώπων που ζουν με HIV/AIDS. Επιπλέον, εδώ και μία δεκαετία, διδάσκει μαθήματα ψυχολογίας σε διάφορες ειδικότητες των δημοσίων Ι.Ε.Κ. και σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα του Μεσογειακού Κολεγίου Θεσσαλονίκης. Στο παρελθόν, έχει συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΥΠ.Π.Ε.Θ. - Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς) ως συντονιστής ομάδων συμβουλευτικής γονέων, με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης («Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών»), με την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Καλαμαριάς («Σχολές Γονέων Δήμου Καλαμαριάς»), την ΜΚΟ Άρσις («Κέντρο Νεανικών Δραστηριοτήτων Φοίνικα Καλαμαριάς») και με άλλους φορείς παροχής ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών. Έχει πλούσιο ερευνητικό έργο και σειρά δημοσιεύσεων σε επιστημονικά συνέδρια και περιοδικά.
Η Πουλοπούλου Έλενα είναι ψυχολόγος, υπαρξιακή και συστημική - οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Ειδίκευση στη Ψυχική Υγεία» του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί σαν ψυχολόγος σε δομές ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ) και της Εταιρείας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ). Διατηρεί συνεργασία με το Ιατρείο Οικογένειας του Αιγινήτειου Νοσοκομείου και με παιδαγωγικούς σταθμούς, συντονίζοντας ομάδες εκπαιδευτικών και γονέων. Εργάζεται επίσης ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια ατόμων, ομάδων, οικογενειών και ζευγαριών.
Η Ελπίδα Ρουσσάκου είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Υγιεινής του Τ.Ε.Ι Αθήνας. Το 2016 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Υγιεινή και Ασφάλεια της Εργασίας” που οργανώνεται από το τμήμα Ιατρικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης σε σύμπραξη με τα τμήματα Δημόσιας Υγείας και Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Από το 2010, έχει παρακολουθήσει διάφορα επιστημονικά συνέδρια και από το 2016 εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας και είναι η υπεύθυνη επιστήμων της εταιρείας υγειονομικών εφαρμογών Hygioacts.
Ο Ιάκωβος Σιανούδης είναι πιστοποιημένος θεραπευτής του Συνθετικού μοντέλου Ψυχοθεραπείας από το Πειραϊκό Ινστιτούτο Συνθετικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας όπου αποφοίτησε με τις υψηλότερες τιμές. Παράλληλα, κατέχει Bachelor στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Derby της Αγγλίας από το οποίο βραβεύτηκε με αριστεία. Από το 2016 είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Συμβουλευτικής και του Βρετανικού Συλλόγου για Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική (BACP). Μαζί με την κυρία επιμόρφωσή του, έχει ολοκληρώσει επιμέρους επιμορφωτικές ενότητες στην ακαδημία Πλάτωνος, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Σισμανόγλειο νοσοκομείο.
Παράλληλα με τη δουλειά του ως θεραπευτής σε άτομα, ζευγάρια, οικογένειες και ομάδες, εργάζεται ως επίτιμος λέκτορας του βρετανικού Πανεπιστημίου Derby της Αγγλίας αλλά και ως επόπτης ατομικών και ομαδικών θεραπευτών.
Στην επαγγελματική του πορεία, έχει εισηγηθεί πλήθος συνεδρίων με θέματα που αφορούν την ύπαρξη του ανθρώπου σε σχεσιακό επίπεδο, ενώ είναι εκδομένος συγγραφέας δύο βιβλίων σχετικά με την ψυχική υγεία και τα σχεσιακά μοτίβα που κυκλοφορούν από τον εκδοτικό οίκο Αγγελάκης.
Από το 2015 έως σήμερα, συμμετέχει ως επιστημονικός σύμβουλος στην ψυχολογική προετοιμασία επαγγελματιών ηθοποιών της τηλεόρασης και του θεάτρου. Συνολικά, έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 250 ενυπόγραφα άρθρα και έχει παραχωρήσει συνεντεύξεις σε επικοινωνιακές πλατφόρμες επάνω στα θέματα του σχετίζεσθαι.
Η Όλγα Τζουραμάνη είναι Ψυχολόγος-Εγκληματολόγος, κάτοχος MSc Συνθετικής Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής, MSc Εγκληματολογίας, και είναι Υπ. Διδάκτωρ Εγκληματολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει Διδακτική εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, στο γνωστικό αντικείμενο: «Δράστες Βίαιων και Σεξουαλικών Εγκλημάτων» και πρακτική εμπειρία στον τομέα των εξαρτήσεων από Ψυχοδραστικές ουσίες, καθώς και σε διάφορα είδη τραυμάτων όπως σεξουαλική κακοποίηση.
Η Μαρήλια Τσαχάλη είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι υποψήφια διδάκτωρ Οργανωσιακής Ψυχολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην εκπαίδευση, ανάπτυξη και ευημερία εργαζομένων. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στον κλάδο του ανθρώπινου δυναμικού. Το 2016 έκανε μια επαγγελματική μετάβαση στον κλάδο της συμβουλευτικής και της ψυχοθεραπείας. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ) και έχει εξειδικευτεί στη Συστημική ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική. Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια ενηλίκων με άτομα, ζεύγη και ομάδες.
Η Ευαγγελία Τσερπέλη είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας BSc (Hons) του Open University (Μ. Βρετανία) και έχει Μεταπτυχιακό Τίτλο στη Μεθοδολογία της Έρευνας (MSc Psychological Research Methods) από το University of Plymouth (Μ. Βρετανία). Τελεί Υποψήφια Διδάκτορας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι εκπαιδευόμενη ψυχοθεραπεύτρια στη Συνθετική προσέγγιση. Έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει συμμετάσχει με παρουσιάσεις σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: οικογενειακές σχέσεις με έμφαση στο ρόλο του πατέρα και τη συναισθηματική διαπαιδαγώγηση (γονική αποδοχή-απόρριψη), κοινωνική δικαιοσύνη, εφαρμογή/αξιολόγηση εμπειρικά τεκμηριωμένων προγραμμάτων.
Η Ολυμπία Χαλικιοπούλου έχει λάβει την προπτυχιακή της εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του Readingστο Ηνωμένο Βασίλειο και ολοκλήρωσε τις μετεκπαιδευτικές της σπουδές στο πανεπιστήμιο του Leiden της Ολλανδίας, όπου και εξειδικεύτηκε στην Κλινική Νευροψυχολογία. Συμπληρωματικά, έχει λάβει εκτενή εκπαίδευση στη Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία, στις τεχνικές Νευροανάδρασης και Mindfulness, καθώς και στην Γνωστική, Νευροψυχολογική και Ψυχομετρική αξιολόγηση και αποκατάσταση επίκτητων εγκεφαλικών βλαβών και νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Μέσα από τη συμμετοχή της στη βιωματική εμψύχωση ομάδων από την NDI, παρεμβαίνουσα μη- κατευθυντική μέθοδο, έχει λειτουργήσει ως διευκολύντρια ομάδας εφήβων με σύνδρομο Άσπεργκερ μέσα από τη συνεργασία της με μεγάλες μη-κερδοσκοπικές δομές για παιδιά με αναπηρία. Από το 2015 διατηρεί το προσωπικό της γραφείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αξιολογώντας περιστατικά με νευρολογικές βλάβες, επιληψία, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, άνοια και αναπτυξιακές διαταραχές με απώτερο στόχο τη νευροψυχολογική τους αποκατάσταση. Συμπληρωματικά, οργανώνει ομάδες διαχείρισης στρες και άγχους και πραγματοποιεί ατομικές συνεδρίες Γνωστικής Συμπεριφορικής Θεραπείας. Από το 2016 μελετά τη συμβουλευτική Κωφών ατόμων και κατέχει την επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Από το Οκτώβριο του 2021, είναι εκπαιδευόμενη της Συνθετικής Ψυχοθεραπείας με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας.
Η Φοίβη Χρίστου είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας και Μεταπτυαχικού διπλώματος στην Κοινωνική Κλινική Ψυχολογία (ΜSc), με κατεύθυνση την Γνωστική Συμπεριφορική Προσέγγιση από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί στις Διατροφικές Διαταραχές και Γνωστική Συμπεριοφρική Θεραπεία από την Ελληνική Εταιρεία Έρευνας της Συμπεριφοράς-Παράρτημα Μακεδονίας. Στην παρούσα περίοδο εκπαιδεύεται στην Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία στα πλαίσια του τετραετούς προγράμματος του Ινστιτούτου Συστημικής Σκέψης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε δομές ψυχικής υγείας για ενηλίκους και παιδιά, όπως κοινωνικές υπηρεσίες, νοσοκομεία, κέντρα ψυχικής υγείας και κέντρα συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας. Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια σε ιδωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς. Σήμερα, εργάζεται ιδιωτικά, με κύρια ενασχόληση την ατομική ψυχοθεραπεία και παράλληλα διδάσκει στο Mediterrean College Θεσσαλονίκης σε προγράμματα Ψυχολογίας. Είναι εισηγήτρια σε διεθνή συνέδρια και σεμινάρια και το κύριο ερευνητικό της ενδιαφέρον είναι οι διατροφικές διαταραχές και τα σχήματα προσωπικότητας, το μετατραυματικό στρες και οι τρόποι αντιμετώπισης του καθώς και η γνωστική ψυχοθεραπεία.