Η συνεργασία του Mediterranean College με τη Nokia επισφραγίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς η Nokia απένειμε τα εύσημα, για την απόδοσή τους, στους εμπλεκομένους σπουδαστές και πρότεινε τη συνέχιση της συνεργασίας. Το Mediterranean College και η HERE, που είναι πάροχος γεωγραφικών πληροφοριακών συστημάτων και θυγατρική εταιρεία της Nokia, επισημοποίησαν τη συνεργασία τους το 2013. Στόχος των δύο φορέων ήταν η δημιουργία των πλέον ενημερωμένων παγκόσμιων ψηφιακών χαρτών μέσω κοινοτήτων ειδικών χρηστών.
Οι φοιτητές της Σχολής Πληροφορικής του Mediterranean College, καθώς και οι σπουδαστές των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, είχαν τη δυνατότητα να λάβουν την απαραίτητη τεχνογνωσία από εξειδικευμένο προσωπικό της Nokia και μετέπειτα να την εφαρμόσουν στην πράξη, συμμετέχοντας ως ενεργά μέλη της εν λόγω κοινότητας στη χαρτογράφηση της Θεσσαλονίκης.
Οι φοιτητές της Σχολής Πληροφορικής του προγράμματος Bsc (Hons) in Computer Science:
- Κουνούκλα Ξένη-Χριστίνα και
- Ταμτάκος Παντελής,
καθώς και η σπουδάστρια του ΙΕΚ ΞΥΝΗ της ειδικότητας Τεχνικών Εφαρμογών Πληροφορικής:
- Ζώη Ιωάννα,
κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο έργο που τους ανατέθηκε μέσω της Nokia και της HERE, είχαν πρόσβαση σε τελευταίας τεχνολογίας ειδικό χαρτογραφικό εργαλείο, το οποίο και αποτέλεσε εξαιρετική πηγή γνώσης για αυτούς,
Συντονιστής του έργου εκ μέρους της HERE για τη Θεσσαλονίκη και εποπτεύων των επιδόσεων των σπουδαστών του Mediterranean College ήταν ο κ. Σταθόπουλος Χάρης (Project Leader, Regional Map & Content, Greece), Γεωγράφος Msc, ο οποίος και είχε πραγματοποιήσει τη σχετική παρουσίαση του εγχειρήματος σε ανοικτή εκδήλωση στο Μέγαρο «Βιέννη», έδρα του Mediterranean College στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Σταθόπουλος εξήρε τις επιδόσεις των 3 σπουδαστών με βάση τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την επιμονή τους. Επιπλέον, η απόλυτη ικανοποίηση των ανθρώπων της Nokia για τη μέχρι τώρα συνεργασία με το Mediterranean College αποδεικνύεται και μέσα από την πρόταση της Nokia για συνέχιση της συνεργασίας και για εμπλοκή περισσοτέρων φοιτητών στο επόμενο στάδιο του έργου.