Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- BA (Hons) Marketing, PR & Advertising
- BSc (Hons) Economics & Finance
- BA (Hons) Business Management
- BA (Hons) Business Management (Marketing)
- BA (Hons) Business Management (Human Resource Management)
- BA (Hons) Business Management (Finance)
- BA (Hons) Business Management (Supply Chain & Logistics)
- MSc Digital Marketing
- MBA Global
- MBA Global Finance
- Msc Marketing Management
- MSc Human Resource Management
- Executive Diploma Business Administration – Mini MBA
- Executive Diploma Marketing & Sales Management
- Executive Diploma Leadership & Human Resources Management
- Executive Diploma Financial Management for Small and Medium Business
- Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
- Executive Diploma in Social Entrepreneurship & Nonprofit Management
- Executive Diploma in Sustainability & Responsible Management
BA (Hons) Business Management (Marketing)
-
1o στην Ελλάδα | TOP10 στη Βρετανία.
-
Πιστοποίηση CMI (Chartered Management Institute).
-
Πιστοποίηση CIM (Chartered Institute of Marketing).
-
Δικτύωση με 120+ επιχειρήσεις.
Πληροφορίες Προγράμματος
Το Business School του Mediterranean College είναι από τα πρώτα που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα (1977) και το 1ο που προσέφερε MBA (Master Διοίκησης Επιχειρήσεων) το 1989. Το BA (Hons) Business Marketing έχει σχεδιαστεί από το University of Derby, TOP10 Βρετανικό Πανεπιστήμιο σε σπουδές Marketing, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη Guardian University Guide, 2020.
Είναι το μοναδικό, δίγλωσσο πρόγραμμα στην Ελλάδα πιστοποιημένο από το UK CMI (Chartered Management Institute), το οποίο εξασφαλίζει ότι αυτά που θα διδαχτείς, ανταποκρίνονται σε όσα ζητούν οι εργοδότες σήμερα! Επιπλέον, γίνεσαι συνδεδεμένο μέλος στο CMI, έχεις πρόσβαση στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του Συλλόγου και αποκτάς ένα επιπλέον δίπλωμα, το CMI Level 5 Diploma in Management & Leadership.
Το πρόγραμμα αναγνωρίζεται και από το UK CIM (Chartered Marketing Institute), με το περιεχόμενό του να είναι συνδεδεμένο με τις βασικές δεξιότητες marketing που απαιτεί ο Σύλλογος. Μέσα από το CIM Graduate Gateway, μπορείς να αποκτήσεις την περιζήτητη πιστοποίηση CIM Certificate in Professional Marketing, λαμβάνοντας απαλλαγή από μέρος των εξετάσεων.
Τι θα μάθεις
Η τεχνογνωσία στο Marketing, συνδυασμένη με υψηλού επιπέδου διοικητικές δεξιότητες θα σου δώσουν ισχυρό προβάδισμα καριέρας, όποιες κι αν είναι οι φιλοδοξίες σου. Μέσα από το πρόγραμμα θα αναπτύξεις τα γνωρίσματα, την αυτοπεποίθηση και τη δημιουργικότητα να διαμορφώνεις στρατηγικές marketing για οργανισμούς και να τους βοηθάς να υιοθετούν πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων.
Θα μάθεις πώς να συνδυάζεις όλα τα στοιχεία του μίγματος marketing, να επικοινωνείς τις αξίες της μάρκας, να αξιοποιείς όλα τα εργαλεία ψηφιακού marketing στο σημερινό δικτυωμένο επιχειρησιακό περιβάλλον, και να εφαρμόζεις τις αρχές του ‘market sensing’, ως καινοτόμο προσέγγιση έρευνας αγοράς.
Γιατί να το επιλέξεις
Το πρόγραμμα διεξάγεται με διαλέξεις – κάποιες από επισκέπτες καθηγητές – σεμινάρια, ατομικές ή ομαδικές συζητήσεις με καθηγητές και ανεξάρτητη μάθηση. Προσομοιώσεις, επίκαιρα case-studies, projects εργοδοτών και επιχειρησιακά παίγνια – όλα προσφέρουν ρεαλιστικά σενάρια στα οποία θα δοκιμάσεις τις ιδέες σου και θα καλλιεργήσεις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, λήψης αποφάσεων και ηγεσίας. Στο 3ο έτος, θα αναλάβεις ένα πραγματικό συμβουλευτικό project σε συνεργαζόμενη επιχείρηση, όπου θα εφαρμόσεις δεξιότητες έρευνας και διαχείρισης έργου, προκειμένου να βελτιώσεις την επιχειρησιακή απόδοση.
Περιγραφές Μαθημάτων
Κατανοώντας τους Ανθρώπους στις Οργανώσεις Αυτό το μάθημα εισάγει τη θεωρία και την έρευνα της Οργανωσιακής Συμπεριφοράς (OB) για να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν το φάσμα των ατομικών, ομαδικών και οργανωτικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο συμπεριφοράς των εργαζομένων στο χώρο εργασίας. Οι φοιτητές θα εξασκηθούν στην εφαρμογή της θεωρίας σε μελέτες περιπτώσεων για να διερευνήσουν πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η θεωρία στους οργανισμούς ως αναλυτικό εργαλείο για να αποκτήσουν μια σαφέστερη κατανόηση των πολύπλοκων αιτιών της συμπεριφοράς στο χώρο εργασίας για την ανάπτυξη αποτελεσματικών παρεμβάσεων διαχείρισης. Οικονομικά των Επιχειρήσεων Τα οικονομικά είναι παντού γύρω μας, παρόντα σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Επομένως, η γνώση των οικονομικών θα σας δώσει μια ουσιαστική εικόνα για το πώς λειτουργούν οι αγορές και πώς οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις στην αγορά. Η γνώση των οικονομικών είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς τις βοηθά να εντοπίζουν ευκαιρίες και πιθανές απειλές που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν στο περιβάλλον που λειτουργούν. Ως εκ τούτου, αυτή η ενότητα στοχεύει στην ανάπτυξη της κατανόησης των βασικών αρχών της μικροοικονομίας και της μακροοικονομίας. Θα χρησιμοποιήσετε οικονομικά μοντέλα, θεωρίες και ιδέες για να διερευνήσετε τρέχοντα οικονομικά ζητήματα. Το μάθημα θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την κατανόησή σας για τις οικονομικές πληροφορίες και θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε την ικανότητα και την αυτοπεποίθησή σας να δημιουργήσετε τις δικές σας ανεξάρτητες σκέψεις γύρω από τα τρέχοντα οικονομικά ζητήματα. Ανάπτυξη Επιχειρηματικής Νοοτροπίας Άνθρωποι με επιχειρηματικό πνεύμα είναι απαραίτητοι σε μια οικονομία καθώς δημιουργούν θέσεις εργασίας, πλούτο, αξία και εν γένει κοινωνική ευημερία. Το επιχειρηματικό πνεύμα που επιδεικνύουν χαρακτηρίζεται από ένα μοναδικό συνδυασμό επιχειρηματικής συμπεριφοράς και δεξιοτήτων που μπορούν να εφαρμοστούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Η εφαρμογή αυτού του επιχειρηματικού πνεύματος είναι κάτι επιθυμητό στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου η αντίδραση στα κενά της αγοράς, η αντιμετώπιση της ανασφάλειας, η δυνατότητα για γρήγορες αποφάσεις και πράξεις είναι βασικά στοιχεία ενός επιτυχημένου επιχειρηματία. Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι αυτή ακριβώς η καλλιέργεια του επιχειρηματικού πνεύματος και η εφαρμογή του σε πραγματικές συνθήκες. Χτίζοντας και επεκτείνοντας πάνω στα άλλα μαθήματα του 1 έτους, το παρόν μάθημα θα βοηθήσει στην καλύτερη διοχέτευση της δημιουργικής ενέργειας, στην αναγνώριση μεταξύ μιας επιχειρηματικής ιδέας και μιας επιχειρηματικής ευκαιρίας, αποφασίζοντας ποια προσέγγιση είναι πιο πλεονεκτική, και τέλος στον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός καλύτερου πλάνου δράσης. Χρηματοοικονομικά και Απόδοση Επιχειρήσεων Αυτό το μάθημα δεν προϋποθέτει πρότερη γνώση στη λογιστική. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να προετοιμάζουν καταστάσεις για μικρές επιχειρήσεις και μετά να εφαρμόζουν αυτή τη γνώση σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Οι αριθμοί αυτοί καθ’ εαυτοί μπορεί να είναι παραπλανητικοί και επομένως οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν στο να εξετάζουν λογιστικές καταστάσεις για να αξιολογούν το πόσο καλά αποδίδει η επιχείρηση. Τα στελέχη δεν μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησης παρά μόνον όταν ερμηνεύουν σωστά τις καταστάσεις και κάνουν διάγνωση προβλημάτων. Θα προσδιορίζονται και θα αναλύονται τα κόστη για να υποβοηθάται η λήψη αποφάσεων σχετικά με τον έλεγχο και τη βιωσιμότητα των προγραμμάτων. Αυτή η βασική χρηματοοικονομική γνώση είναι απαραίτητη για κάποιον που επιθυμεί να στις επιχειρήσεις είτε ως αυτοαπασχολούμενος είτε ως εργαζόμενος σε μεγάλη επιχείρηση. Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ Τα μάθημα θα παράσχει βασική κατανόηση των τρεχουσών και αναδυόμενων αρχών και τεχνικών του μάρκετινγκ. Η διαρκής επιτυχία στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον μπορεί να επιτευχθεί με την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένη στην κατανόηση του εξωτερικού περιβάλλοντος και των αναγκών και επιθυμιών των πελατών. Οι φοιτητές θα εξετάζουν το πώς να προσθέτουν αξία για τους πελάτες αλλά και την επίδραση των δραστηριοτήτων του μάρκετινγκ στις ζωές των καταναλωτών. Η αξιολόγηση θα υλοποιείται μέσα από μια ατομική εργασία που θα καταδεικνύει ότι ο φοιτητής μπορεί να προσεγγίσει επιχειρηματικές προκλήσεις ως μελλοντικός marketeer. Οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται σε αυτό το μάθημα θα σας βοηθήσουν επίσης να αναπτύξετε βασικές δεξιότητες που επιθυμούν οι εργοδότες, για παράδειγμα δεξιότητες ψηφιακής και οπτικής επικοινωνίας και παρουσίασης και σύνταξη επιχειρηματικών εκθέσεων. Επιχειρησιακές Λειτουργίες, Εφοδιαστική Αλυσίδα και Τεχνολογία της Πληροφορίας Το μάθημα παρέχει ένα πλαίσιο για την κατανόηση του κρίσιμου ρόλου των Επιχειρησιακών Λειτουργιών, της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Τεχνολογίας της Πληροφορίας στην επιχειρηματική επιτυχία. Το μάθημα παρέχει επίσης κατανόηση των συστημάτων και των διαδικασιών με τις οποίες, άνθρωποι, κεφάλαιο, υλικά, εξοπλισμός, γνώση, τεχνολογία, πληροφορίες και χρόνος συνδυάζονται για την παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών. Παρέχει μια επισκόπηση των βασικών τομέων διαχείρισης λειτουργιών, διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και τεχνολογίας πληροφοριών, ιδίως όσον αφορά τη διατήρηση και τη βελτίωση της ποιότητας των αγαθών και των υπηρεσιών καθώς και τη διασφάλιση ότι αυτό αντικατοπτρίζεται και στην απόδοση του οργανισμού. Ο σύγχρονος οργανισμός δεν μπορεί να μείνει στάσιμος, οι επιχειρηματικές δραστηριότητες πρέπει να αξιολογούνται και να βελτιώνονται συνεχώς σε σχέση με τα αναμενόμενα πρότυπα σε μια μεταβαλλόμενη αγορά. Ακαδημαϊκές Δεξιότητες Σε αυτό το ετήσιο μάθημα οι φοιτητές θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες προκειμένου να επιτύχουν στα μαθήματα τους. Θα μάθουν πώς να κάνουν προφορικές παρουσιάσεις, και να χρησιμοποιούν διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες και εργαλεία της Microsoft, ώστε να αριστεύουν στην ακαδημαϊκή γραφή, με χρήση παραπομπών και έρευνας. English I Οι φοιτητές θα αναπτύξουν τις γενικές αγγλικές δεξιότητές τους στην ανάγνωση, τη γραφή, την ακρόαση και την ομιλία και θα τους παρασχεθεί μια εισαγωγή στα ακαδημαϊκά αγγλικά. Μέχρι το τέλος του ετήσιου μαθήματος, το επίπεδο των φοιτητών θα πρέπει να είναι στα μέσα του B2 στο CEFR ισοδύναμη με το IELTS 5.5. Ποσοτικές Δεξιότητες για Επιχειρήσεις Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές σπουδαίες κύριες δεξιότητες για επιχειρήσεις και χρηματοοικονομικά: τη δυνατότητα χρήσεως λογισμικού υπολογιστικών φύλλων για να αναλύουν και να παρουσιάζουν δεδομένα σ’ ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Το περιεχόμενο του μαθήματος βασίζεται σε παραδοσιακή ποσοτική ανάλυση, αλλά εστιάζει κυρίως στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και στην παρουσίαση αυτών σε υπολογιστικό φύλλο. Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται δίνουν την αυτοπεποίθηση στους φοιτητές να ετοιμάζουν ανάλυση πραγματικών δεδομένων για αποφάσεις και για περαιτέρω διερεύνηση ποσοτικών αναλύσεων σε μεταγενέστερο στάδιο. Αυτές οι δεξιότητες σας προετοιμάζουν επίσης τις αναλύσεις που απαιτούνται σε άλλα μαθήματα του προγράμματός σας, όπως στα χρηματοοικονομικά, το μάρκετινγκ και τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Βιωσιμότητα και Υπεύθυνη Διοίκηση Αυτό το μάθημα στοχεύει να σας παρέχει γνώσεις σχετικά με την υπεύθυνη διαχείριση, συμπεριλαμβανομένης της διερεύνησης των εννοιών της ηθικής, της ηγεσίας, της παγκόσμιας κοινωνικής ευθύνης και της δημιουργίας βιώσιμης κοινωνικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής αξίας για οργανισμούς και εταιρείες που χρησιμοποιούν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ. Το μάθημα θα σας ενθαρρύνει επίσης να εξετάσετε τη σημασία αυτών των θεμάτων τόσο από την άποψη του οργανισμού όσο και από την οπτική γωνία άλλων ενδιαφερομένων. Θα αναλογιστείτε επίσης τη συνάφεια της υπεύθυνης διαχείρισης και ηγεσίας ως βάσης για βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το μάθημα στοχεύει να σας εξοπλίσει με τη γνώση και την κατανόηση των περίπλοκων ηθικών ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί σε συχνή βάση όταν προσπαθούν να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Εφαρμοσμένη Επιχειρησιακή Διοίκηση Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πολύ ευμετάβλητο και έντονα ανταγωνιστικό. Ο ρόλος της λειτουργίας της εκμετάλλευσης - πως η επιχείρηση βρίσκει τους πόρους, παράγει και διανέμει αγαθά και υπηρεσίες σε απαιτητικούς πελάτες – συνεισφέρει αποφασιστικά σε ανώτερη απόδοση και ικανοποίηση πελατών. Το μάθημα παρέχει το πλαίσιο για να κατανοεί κανείς τον κρίσιμο ρόλο της εκμετάλλευσης για την επιτυχία της επιχείρησης. Σκοπός του είναι να προσδώσει κατανόηση των συστημάτων και διαδικασιών μέσω των οποίων άνθρωποι, κεφάλαιο, ύλες, εξοπλισμός, γνώση, τεχνολογία, πληροφορίες και χρόνος συνδυάζονται για να παράσχουν αγαθά και υπηρεσίες. Παρέχει επισκόπηση των κύριων πεδίων στη διοίκηση εκμετάλλευσης, ιδιαίτερα στη διατήρηση και βελτίωση της ποιότητας των αγαθών και υπηρεσιών και εξασφαλίζει ότι αυτό αντανακλάται στην απόδοση της επιχείρησης. Η σύγχρονη επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργεί εφησυχασμένη, η απόδοση πρέπει να αξιολογείται και να βελτιώνεται συνεχώς σε σύγκριση με τα πρότυπα που απαιτούνται στις μεταβαλλόμενες αγορές. Συγκλίνοντα Επικοινωνιακά Μέσα Για να ανταγωνιστούν οι εταιρείες στις σημερινές όλο και περισσότερο ανταγωνιστικές αγορές, η αποτελεσματική επικοινωνία με καταναλωτές και ομάδες συμφερόντων είναι ουσιαστική για επιβίωση. Οι επικοινωνίες μάρκετινγκ παίζουν κεντρικό ρόλο σ’ αυτό το όλο και περισσότερο δυναμικό περιβάλλον όπου όλα τα στοιχεία του μείγματος του μάρκετινγκ και η επικοινωνία αξιών του σήματος συνδυάζονται για να εδραιώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το μάθημα στοχεύει να δείξει γιατί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στις επικοινωνίες του μάρκετινγκ είναι ουσιαστική, για να είναι αποτελεσματικές και αποδοτικές. Ενώ το μάθημα επικεντρώνεται κυρίως στην ολοκλήρωση του προωθητικού μείγματος για τη δημιουργία αποτελεσματικών επικοινωνιών, μια εκτίμηση της ενσωμάτωσης των επικοινωνιών σε ευρύτερα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του σήματος είναι ένας σημαντικός στόχος. Απαιτείται δημιουργική σκέψη και δράση, ιδιαίτερα όταν στηρίζονται από κατάλληλες επικοινωνίες και μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς. Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα Το μάθημα εξετάζει τις πιθανές εφαρμογές μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και σε άλλες σχετικές ψηφιακές τεχνολογίες, καθώς και τις επιπτώσεις τους στη στρατηγική, την έρευνα και την τακτική μάρκετινγκ. Ο θεμελιώδης στόχος του μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει αξία στον καταναλωτή, δημιουργώντας έτσι ικανοποίηση και πιστότητα. Αυτή η θεμελιώδης αρχή ισχύει είτε κάνετε μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είτε εκτός σύνδεσης. Το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, θέτουν νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τους marketers που πρέπει να κατανοήσουν αυτές τις νέες έννοιες, εργαλεία, τεχνολογίες και επιχειρηματικά μοντέλα. Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να σας παρέχει γνώση πρακτικών πλαισίων και εργαλείων που μπορούν να εφαρμοστούν στον πραγματικό κόσμο και να κατανοήσετε πώς διαφορετικοί τύποι επιχειρήσεων χρησιμοποιούν αποτελεσματικά αυτά τα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα για να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το μάθημα είναι σύγχρονο και θα διερευνήσει παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών από οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα (μικρές, μεσαίες επιχειρήσεις και από τον δημόσιο / μη κερδοσκοπικό τομέα). Η ενότητα ενημερώνεται από εξωτερικούς συνεργάτες και υποστηρίζεται από μια σειρά προσκεκλημένων διαλέξεων, οι οποίοι συμβουλεύουν και υποστηρίζουν τη διδασκαλία σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και παραδείγματα βέλτιστης πρακτικής. English II Το μάθημα βασίζεται στα Αγγλικά Ι και αναπτύσσει περαιτέρω τις γενικές και ακαδημαϊκές αγγλικές δεξιότητες των φοιτητών στην ανάγνωση, τη γραφή, την ακρόαση και την ομιλία. Οι μαθητές θα εκτεθούν σε πιο προηγμένες μορφές ακαδημαϊκών αγγλικών. Οι φοιτητές θα αναπτύξουν περαιτέρω τη γραμματική, φωνολογική και γενική και επιχειρηματική και ναυτιλιακή τους ειδική λεξιλογική επίγνωση. Μέχρι το τέλος της ενότητας, η γλώσσα των φοιτητών για ακαδημαϊκές σπουδές θα πρέπει να είναι B2/B2+ στο CEFR ισοδύναμη με IELTS 6.0 ή παραπάνω. Επιχειρηματικό Συμβουλευτικό Έργο Οι βελτιώσεις στις διαδικασίες, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, τους ανθρώπους και τα συστήματα είναι βασικές για τη στρατηγική των οργανισμών. Οι βελτιώσεις γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τρέχουσας και της απαιτούμενης απόδοσης για την αύξηση της αξίας και της επίτευξης και διατήρησης ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μακροπρόθεσμα. Η αποτελεσματική διαβούλευση και η διαχείριση ενός έργου, χρησιμοποιώντας κατάλληλες επιχειρηματικές βελτιώσεις και μεθοδολογίες έρευνας, είναι το κλειδί για την επιτυχή εφαρμογή της αλλαγής. Σε αυτό το ετήσιο μάθημα οι φοιτητές θα διερευνήσουν πώς να προγραμματίσουν, να οργανώσουν, να παρακινήσουν και να ελέγξουν τους πόρους για να επιτύχουν καθορισμένους στόχους, έγκαιρα και σε συμφωνημένα κριτήρια κόστους και ποιότητας. Χρησιμοποιώντας μια συμβουλευτική προσέγγιση, οι φοιτητές θα κληθούν να λάβουν αποφάσεις με βάση τη δική τους έρευνα για να παρέχουν πρακτικές συμβουλές και λύσεις σε σενάρια πραγματικής ζωής λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς των οργανώσεων. Θα συνεργαστούν με τους εργοδότες, θα καθορίσουν τους συμφωνημένους στόχους και θα παρουσιάσουν τα ευρήματά τους σε μια σαφή έκθεση και παρουσίαση που θα επικεντρώνεται στην επιχείρηση. Παγκόσμιες Επιχειρήσεις και Στρατηγική Αυτό το μάθημα μελετά την παγκόσμια επιχείρηση συνδυάζοντας στρατηγική και οικονομική προσέγγιση. Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος, θα διερευνήσετε τις πρόσφατες σημαντικές παγκόσμιες οικονομικές αλλαγές και θα αναλύσετε τα τρέχοντα διεθνή επιχειρηματικά γεγονότα. Θα μελετήσετε τις βασικές θεωρητικές βάσεις, τις τάσεις και τις προκλήσεις του διεθνούς εμπορίου και των άμεσων ξένων επενδύσεων. Θα αναλύσετε τη σημασία της κυβέρνησης και των θεσμών στον έλεγχο / ρύθμιση της διεθνούς επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Αυτό θα σας επιτρέψει να εξετάσετε τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και συχνά εχθρικό παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η στρατηγική διαχείριση. Κατά την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για μια διεθνή επιχείρηση, θα μάθετε πώς να ισορροπείτε μια σειρά σύνθετων ζητημάτων όπως ο πολιτισμός, η ηγεσία, η εταιρική διακυβέρνηση και άλλα. Σε όλη αυτό το μάθημα, θα αναπτύξετε κρίσιμες πρακτικές δεξιότητες που εκτιμώνται από εργοδότες και διαπιστευμένους επαγγελματικούς φορείς. Αυτές περιλαμβάνουν την επιλογή και την ερμηνεία δεδομένων, την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων, την ανάλυση στρατηγικής θέσης και την ανάπτυξη και αξιολόγηση στρατηγικών επιλογών. Οι δεξιότητες αυτές είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχή σταδιοδρομία σε διεθνείς και εγχώριους οργανισμούς. Αναπτύσοντας την Ηγεσία και την Διοίκηση Αυτό το μάθημα αναφέρεται στις έννοιες της Ηγεσίας και της Διοίκησης. Εξετάζει τις ομοιότητες και τις διαφορές στους ρόλους και τις ευθύνες των ηγετών και των μάνατζερ στο χώρο εργασίας και την ανάπτυξη θεωρητικών προσεγγίσεων ηγεσίας καθώς και την πρακτική εφαρμογή τους σε οργανισμούς. Οι φοιτητές θα αναλύσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες των αποτελεσματικών ηγετικών φορέων και θα εξετάσουν εναλλακτικές μεθόδους ανάπτυξης της ηγεσίας για την ενίσχυση αυτών προς την επιχειρηματική επιτυχία. Στρατηγική Μάρκετινγκ Η ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ που εστιάζουν στους πελάτες συχνά αναφέρεται ως προτεραιότητα για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ωστόσο, στην πράξη αυτό είναι δύσκολο να επιτευχθεί και μπορεί να απαιτεί από τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αλλάξουν σημαντικά τη νοοτροπία τους για να επιτύχουν αποτελεσματική και βιώσιμη αλλαγή, η οποία να εμπλέκει τόσο τους εργαζόμενους όσο και τους πελάτες. Σε αυτήν την ενότητα θα μπορείτε να εξετάσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ των οργανισμών που είναι ευημερούσες και επιτυχημένες και εκείνων που αποτυγχάνουν. Το επίκεντρο της ενότητας θα είναι η αναζήτηση στρατηγικών «νίκης και ήττας» στη σύγχρονη αγορά και η αναζήτηση των βασικών παραγόντων επιτυχίας ή αποτυχίας. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί σε έκτακτα γεγονότα που συνέβησαν σε διάφορες επιχειρήσεις. Ο σχεδιασμός της ενότητας υλοποιήθηκε μετά από διαβούλευση με το Chartered Institute of Marketing και άλλους επαγγελματίες του κλάδου για να εξασφαλίσει ότι είναι ενημερωμένος και σχετικός για την κάλυψη των αναγκών του επαγγελματικού ιδρύματος και των πιθανών εργοδοτών. Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα αισθάνεστε σίγουροι ότι μπορείτε να εισέλθετε στο χώρο εργασίας και να αναπτύξετε γρήγορα και να παρουσιάσετε τις ιδέες σας για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ των οργανώσεών σας. Περιεχόμενο, Συγγραφή Κειμένου και Δημιουργικότητα Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στο δημιουργικό αντίγραφο που απαιτείται σε καμπάνιες προώθησης και ενθαρρύνεστε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε τη γλώσσα παράλληλα με τις εικόνες για να μεταφέρετε νοήματα και ιδέες στο κοινό -στόχο. Δεν είναι όλοι δημιουργικοί με την καλλιτεχνική έννοια. Η δημιουργικότητα που απαιτείται για αυτήν την ενότητα είναι η σκέψη και η δοκιμή ιδεών. Ενώ μπορεί να μην αισθάνεστε ότι είστε «δημιουργικοί», μπορεί να έχετε πολλές δημιουργικές ιδέες που μπορούν να υλοποιήσουν άλλοι συνάδελφοι για εσάς μόλις γράψετε την περίληψη. Η κατανόηση των βασικών στοιχείων της δημιουργικότητας και του τρόπου συνεργασίας με δημιουργικούς ανθρώπους είναι πολύ σημαντική στο μάρκετινγκ και αυτό το μάθημα θα σας δώσει μια εικόνα για τη δουλειά που απαιτείται για την δημιουργία και υλοποίηση δημιουργικών ιδεών. 1ο Έτος
2ο Έτος
3ο Έτος
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για σένα, αν είσαι απόφοιτος Λυκείου ανεξαρτήτου κατεύθυνσης με ικανοποιητική γνώση Αγγλικών και στοχεύεις να σταδιοδρομήσεις στο χώρο των Επιχειρήσεων ή να ξεκινήσεις τη δική σου επιχειρηματική δραστηριότητα.
Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το δίγλωσσο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 4.5 (Β1) και για το αγγλόφωνο πρόγραμμα με IELTS 6.0 (Β2). Εάν δε διαθέτεις πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, θα συμμετέχεις στο διαγνωστικό τεστ Αγγλικής γλώσσας του Κολλεγίου.
Επιπλέον, θα σου ζητηθεί να καταθέσεις συστατική επιστολή από καθηγητή και θα κληθείς σε ακαδημαϊκή συνέντευξη με τον υπεύθυνο σπουδών.
Εάν είσαι κάτοχος διπλώματος ΙΕΚ, φοιτητής Πανεπιστημίου ή Κολλεγίου σε συναφή ειδικότητα, μπορείς να εισαχθείς σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων.
Αίτηση & Εγγραφή
Δεχόμαστε αιτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι κάλυψης των διαθέσιμων θέσεων ανά τμήμα. Καθώς πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα προγράμματα στο Mediterranean College, σε ενθαρρύνουμε να υποβάλλεις έγκαιρα την αίτησή σου.
Επιπλέον, προσφέρουμε πολλαπλές εναλλακτικές αποπληρωμής διδάκτρων, προγράμματα χρηματοδότησης και υποτροφίες βάσει ακαδημαϊκών, αθλητικών και κοινωνικο-οικονομικών κριτηρίων.
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και ενημερώσου για το πρόγραμμα σπουδών και τις ευκαιρίες επιδότησης & χρηματοδότησης διδάκτρων. Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης του Admissions Office θα σου παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη διαδικασία αίτησης και εγγραφής.
Αναγνώριση
Μπορείς να αναγνωρίσεις το πτυχίο σου στην Ελλάδα, υποβάλλοντας αίτηση επαγγελματικής ισοδυναμίας στο ΑΤΕΕΝ του Υπουργείου Παιδείας.
Δες εδώ απόφαση αναγνώρισης απόφοιτου.
Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες για την αναγνώριση σπουδών.
Μεταπτυχιακά
Ένα πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων σου επιτρέπει να επιλέξεις πλήθος μεταπτυχιακών προγραμμάτων ή επαγγελματικών πιστοποιήσεων.
Στο Mediterranean College μπορεί να παρακολουθήσεις:
- ΜΒΑ Global
- MBA Global Finance
- MBA Global Shipping
- MBA Global Hospitality
- MSc Marketing Management
- MSc Human Resources Management
- MSc International Hospitality Management
- MSc Big Data Analytics
Εναλλακτικά, μπορείς να παρακολουθήσεις ένα πιστοποιημένο πρόγραμμα εξειδίκευσης:
- Digital & Social Media Marketing
- Leadership & Human Resources Management
- Finance for Small & Medium Businesses
- Global Operations & Logistics
- Shipping
- Hotel & Tourism Management
- Healthcare Management
- Sports Management
Καριέρα
Ως πτυχιούχος μπορείς να σταδιοδρομήσεις σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό περιβάλλον ή να αναπτύξεις τη δική σου επιχείρηση. Μπορείς να διεκδικήσεις θέσεις σε εμπορικά τμήματα:
- Εταιρειών παροχής υπηρεσιών (συμβουλευτικών, τεχνολογικών, κ.α.)
- Διαφημιστικών εταιριών & ΜΜΕ
- Εμπορικών επιχειρήσεων
- Τουριστικών επιχειρήσεων
- Πολυεθνικών εταιριών
- Βιομηχανιών
- Τραπεζών – χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
- Μονάδων υγείας
- Εκπαιδευτικών φορέων
- Μη κυβερνητικών οργανισμών
Aπόψεις φοιτητών
MBA. Ένα μακρινό όνειρο για το κοντινό μέλλον! Δεν ήταν στα σχέδια μου, όμως προέκυψε για την κάλυψη των δικών μου αναγκών σε επαγγελματικό επίπεδο. Με το πέρας των σπουδών μου κατάφερα να έχω ταυτόχρονα διαφορετικές προσφορές εργασίας διαφορετικών κλάδων από εκεί που δεν το περίμενα. Στα 2 αυτά χρόνια σπουδών έμαθα να κατανοώ καλύτερα το επιχειρησιακό περιβάλλον γύρω μου. Να έχω πιο αναλυτική σκέψη και αντίληψη για το «επιχειρείν»...
Βασίλης Κυριαζόπουλος, MBA
Αποφάσισα να συμμετάσχω στο MBA του University of Derby θεωρώντας ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα μου έδινε τη δυνατότητα να συνδυάσω μια ευρεία και αρκετά εξειδικευμένη θεωρητική βάση με την πολύχρονη επαγγελματική μου εμπειρία. Τελικά, η εμπειρία αυτή ήταν σημαντικά καλύτερη από αυτό που ανέμενα! Διδασκόμενος από ανθρώπους της «αγοράς», μπόρεσα να εφαρμόσω άμεσα και να εντάξω στις καθημερινές μου δραστηριότητες όσα αναφέρονταν στα μαθήματα. Το πρόγραμμα αυτό...
Περικλής Σάκκος, MBA
Η παρακολούθηση του ΜΒΑ στο Mediterranean College με βοήθησε να δομήσω τη σκέψη μου και να μπορώ να δω τη συνολική εικόνα του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας. Με βοήθησε να εμβαθύνω στις ανάγκες του κάθε τμήματος της επιχείρησης και να εντοπίσω ποιο είναι αυτό το τμήμα που με ενδιαφέρει περισσότερο να απασχοληθώ. Με βοήθησε, επίσης, να αποκτήσω άποψη για τον τρόπο λειτουργίας άλλων τμημάτων, να κατανοήσω τις ανάγκες τους και...
Γιώργος Διακοδημήτρης, MBA
Τρία χρόνια στα οποία αποκόμισα σπουδαίες εμπειρίες από αξιόλογους καθηγητές, καθώς και από αξιόπιστους συμβούλους εκπαίδευσης, οι οποίοι με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο χώρο του Marketing. Επιπλέον, στο Mediterranean College μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε ένα κλάδο που έχω όνειρο να ασχοληθώ, στο αθλητικό Management....
Χρήστος Γιαννόπουλος , BA (Hons) Business (Marketing)
Η εμπειρία που βίωσα ως φοιτήτρια στο Mediterranean College ήταν μοναδική με αξέχαστες στιγμές και εμπειρίες. Οι καθηγητές μου με ενθάρρυναν και με βοήθησαν στο να συνεχίσω τις σπουδές μου, αλλά και να κάνω τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα....
Χριστίνα Κοκαλάκη, BA (Hons) Business Studies
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ΜΒΑ άνοιξε τους ορίζοντες της γνώσης μου. Ήταν για μένα μία πολύ εποικοδομητική εμπειρία. Γνώρισα αξιόλογους καθηγητές κι έκανα πολλές φιλίες. Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ ενδιαφέρον και το κολλέγιο μας παρέχει όλα τα απαραίτητα εκπαιδευτικά μέσα για να εμβαθύνουμε επιστημονικά στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δε θα ξεχάσω ποτέ όλα αυτά που μου προσέφερε το Mediterranean College. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου για τη...
Νικόλαος Βασιλούδης , ΜΒΑ
Αποφοίτησα από το Mediterranean College και το πρόγραμμα ΒΑ (Hons) Marketing το 2013. Εργαζόμουν ήδη στην Mediatel, εργασία την οποία κέρδισα μέσω του Career Office του κολεγίου. Η συνέχιση σπουδών ήταν για μένα μονόδρομος. Έγινα δεκτή στο MBA του πανεπιστημίου Derby στο οποίο φοιτώ αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά, 2013-14. Οι εξειδικευμένες γνώσεις που απέκτησα από το πρώτο κιόλας εξάμηνο με οδήγησαν στο να ανέλθω επαγγελματικά στην εταιρεία που ήδη εργαζόμουν...
Κωνσταντίνα Πρόκο, ΒΑ (Hons) Business (Marketing)
My name is Langkos Spyros, and I am recent graduate of M.Sc in Marketing Management. In 2012 I enrolled in the Masters Program of University of Derby (Athens Campus – Mediterranean college). I wanted to learn more about marketing strategies, brand management and consumer behavior and eventually apply these principles to the professional world. So far my educational experiences at Mediterranean College, have proved to be educationally stimulating. My...
Σπύρος Λάνγκος, MSc Marketing Management
Οφείλω να ομολογήσω πως αρχικά πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να επιτύχω στις σπουδές εξ' αποστάσεως. Όμως με το άψογο σύστημα του κολεγίου, την αμέριστη βοήθεια των καθηγητών, που πάντα ήταν πρόθυμοι να λύσουν απορίες, και με συστηματικό διάβασμα, κατάφερα να αποκτήσω τις γνώσεις που ήθελα και να αποφοιτήσω. Ευχαριστώ το Mediterranean College και τους καθηγητές μου για τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισα. Γεώργιος Αρναουτάκης Executive Diploma in...
Γεώργιος Αρναουτάκης, Executive Diploma in Management
Παρά την πολύχρονη και επιτυχημένη καριέρα μου στον τομέα του HRM για περισσότερο από 22 χρόνια σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, οφείλω να ομολογήσω ότι οι σπουδές μου στο Mediterranean College μου προσέφεραν νέους ορίζοντες και νέες τεχνικές. Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο κολέγιο και στα στελέχη του. Από τη διοίκηση, τους καθηγητές, τη γραμματεία αλλά και τους συμφοιτητές μου... Τους ευχαριστώ όλους για αυτό το ταξίδι της μάθησης, γι' αυτήν την...
Κωνσταντίνος Καρακασίδης, Executive Diploma in Management
Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία. Γι' αυτό και η μόνη αποτυχία, που πρέπει να φοβάται κανείς, είναι να μην επιμείνει στο στόχοπου θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος. Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Γι' αυτό εμπιστευθείτε τους ειδικούς του Mediterranenan College και είμαι σίγουρη ότι θα σας βοηθήσουν να βρείτε δικό σας...
Άννα Καρακερέζη, Executive Diploma in Human Resources Management
Δημιουργική και εποικοδομητική... 'Οπως ήταν η πορεία μου στις σπουδές, έτσι θέλω να είναι κα ιη καριέρα μου. Εύχομαι σε όλους μας επαγγελματική επιτυχία και πνευματική ολοκλήρωση. Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου MSc Marketing Management...
Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου, MSc Marketing Management
Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Mediterranean College, Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με εξαιρετικούς καθηγητές καταρτισμένους στο αντικείμενό τους. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μαθήματα με ευρεία γκάμα σε διάφορα γνωστικά πεδία του Management, με άμεση εφαρμογή και χρησιμότητα στο περιβάλλον εργασίας. Όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν στην εξέλιξή μου στο εργασιακό περιβάλλον. Σωτήριος Μάμαλης MSc Marketing Management...
Σωτήριος Μάμαλης, MSc Marketing Management
"Καλύτερα να μετανιώνεις για πράγματα που έχεις κάνει παρά για πράγματα που δεν έχεις κάνει". Το MBA είναι μια από τις επιλογές για την οποία σίγουρα δε θα μετανιώσεις ποτέ. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες που μου προσέφερε το Μεταπτυχιακό και ειδικότερα οι καθηγητές και το Mediterranean College, θα ήθελα να προσφέρω το καλύτερο στην οικογένειά μου και στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Ανδρέας Ράμφος ΜΒΑ...
Ανδρέας Ράμφος, ΜΒΑ
Η φοίτησή μου στο MBA με βοήθησε να αποκτήσω τις κατάλληλες γνώσεις και τα εφόδια, για να αναπτύξω την επιχειρηματική μου δράση και σε νέες δραστηριότητες. Ανδρέας Σταματόπουλος ΜΒΑ...
Ανδρέας Σταματόπουλος, ΜΒΑ