Αναζήτηση Προγράμματος
Καθηγητές
Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Προπτυχιακά
Μεταπτυχιακά
- MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- MA Inclusion and Special Educational Needs & Disability (ISEND)
- MA Education (Leadership & Management)
Επαγγελματικής Εξειδίκευσης
Καθηγητές - Σχολή Επιστημών της Αγωγής
Ο Γκαντίνας Θεόδωρος είναι κάτοχος πτυχίου BSc σε Διοίκηση Επιχειρήσεων με minor στην Φιλοσοφία από το Αμερικανικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης (ACT), πτυχίου BSc στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Derby, πτυχίου MSc στην Διοίκηση Καινοτομίας και Οργανωτικής Αλλαγής από το πανεπιστήμιο Brunel και πτυχίου MSc στην Φιλοσοφία και Ιστορία της Επιστήμης από τα πανεπιστήμια Kings College, London School of Economics (LSE), και University College London (UCL). Είναι εκπαιδευμένος στην Γνωστική-Συμπεριφορική ψυχοθεραπεία από την Ελληνική Εταιρεία Έρευνας της Συμπεριφοράς (Παράρτημα Μακεδονίας). Έχει εργαστεί ως project manager στα διεθνή ερευνητικά προγράμματα τεχνητής νοημοσύνηςEUCogIIκαι EUCogIII. Έχει εργαστεί επίσης ως καθηγητής φιλοσοφίας σε προπτυχιακό επίπεδο στο ACT. Έχει εργαστεί εθελοντικά σε οργανισμούς όπως η «Αρσις» και «Γιατροί του Κόσμου» και ήταν εξωτερικός συνεργάτης στο ιδιωτικό κέντρο αποκατάστασης εθνισμών «Πνοή στην Ζωή». Πλέον εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Φιλοσοφία των γνωστικών επιστημών, η επιρροή της χειροδικίας στη μετέπειτα ανάπτυξη, ο συνδυασμός διαφορετικών ψυχοθεραπευτικών μοντέλων.
Ο Ανδρέας Γκαράνης είναι κάτοχος Πτυχίου του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής με ειδίκευση στην Παιδαγωγική και Μεταπτυχιακού στη Σχολική Παιδαγωγική με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εργαστεί ως φιλόλογος ειδικής αγωγής σε κέντρα ειδικής αγωγής, σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας. Παράλληλα, ως εκπαιδευτής ενηλίκωνεργάστηκε στη ΝΕΛΕ Θεσσαλονίκης και σε δημόσια ΙΕΚ διδάσκοντας αντικείμενα συναφή με το αντικείμενο της ειδικής αγωγής.Διετέλεσε μέλος της επιστημονικής ομάδας ψυχοκοινωνικής στήριξης αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ερευνητικά προγράμματα του Α.Π.Θ., του Πανεπιστημίου Αιγαίου, της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Διδακτική μεθοδολογία και προσαρμογές διδασκαλίας στην ειδική αγωγή, Κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στο σχολείο και την κοινωνία.
Η Μαγδαληνή Γουγούση έχει πτυχίο και Διδακτορικό στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Sunderland (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης). Η εργασία της αφορά κυρίως στην ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν συμπεριληφθεί σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα. Έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία μαθημάτων Ψυχολογίας, Ερευνητικής Μεθοδολογίας και Στατιστικής, καθώς και στην εποπτεία πτυχιακών εργασιών. Tέλος, η Μαγδαληνή Γουγούση είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων με επιμόρφωση στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, στην Οργάνωση και στον Σχεδιασμό Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους Εκπαιδευομένους και στη Σχολική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ενσωμάτωση των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθόδων στην ψυχολογία της υγείας και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, εκπαιδευτική ψυχολογία.
Ο Δρ. Αντώνης Δαγκλής – Καθηγητής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (Σχολή Επιστημών Αγωγής - BA) στο Mediterranean College (Θεσσαλονίκη). Ο Αντώνης Δαγκλής είναι Διδάκτορας του τμήματος Βιολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές του με Άριστα. Επίσης είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ). Το μεγαλύτερο τμήμα της διδακτορικής του διατριβής εκπονήθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο San Raffaele της Ιταλίας (Μιλάνο). Επίσης στα πλαίσια της διατριβής του εργάστηκε στην αιματολογική κλινική «Στοργή» του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Παπανικολάου. Στη συνέχεια εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο του Leuven, (Βέλγιο) σαν μεταδιδακτορικός ερευνητής, όπου και βραβεύτηκε για το ερευνητικό του έργο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, συμμετείχε και ανέλαβε τη συγγραφή αρκετών επιστημονικών εργασιών, οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε διεθνή περιοδικά. Επίσης, κατά τη διάρκεια της καριέρας του ανέλαβε επιτυχώς την εκπαίδευση φοιτητών σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο.
Η Δρ. Γεωργία Διομή είναι πτυχιούχος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MA) στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Birmingham και Διδακτορικό (PhD) από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει σε ποικίλα ακαδημαїκά συνέδρια και συμπόσια, όπως το Ετήσιο Συμπόσιο Αγγλικών Σπουδών και το Ευρωπαїκό Συμπόσιο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, ενώ πρόσφατα δημοσιεύτηκε άρθρο της στο ακαδημαїκο περιοδικό της European Association for American Studies. Από το 2009 έχει διδάξει την αγγλική γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες και σε ποικίλα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με εξειδίκευση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Εργάζεται στο Mediterranean College από το 2015 και είναι καθηγήτρια σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο MA Education (TESOL).
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Βικτωριανή και Εδουαρδιανή λογοτεχνία, επιστήμη, φιλοσοφία, γυναίκες συγγραφείς του 19ου και 20ου αιώνα
Η Χριστίνα Ιωάννου είναι ψυχολόγος - εκπαιδευόμενη ψυχοθεραπεύτρια στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους και διατηρεί γραφείο στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα συνεργάζεται με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών όπου συντονίζει το Ευρωπαϊκό Έργο BRING-In, που στοχεύει στην κατάρτιση επαγγελματιών υγείας και πρόνοιας για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών των ίντερσεξ ατόμων, με απώτερο σκοπό την καταπολέμηση των διακρίσεων που αυτά αντιμετωπίζουν. Ολοκλήρωσε το Διδακτορικό της (PhD) στην École Normale Supérieure - Ulm. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Γνωστικής Νευροεπιστήμης (MSc) και Πτυχίου Ψυχολογίας (BSc Hons) από το Πανεπιστήμιο του Reading, όπου εργάστηκε ως θεραπεύτρια παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και ως κοινωνική και ακαδημαϊκή σύμβουλος φοιτητών με ψυχικές διαταραχές.
Ενδιαφέροντα: ΔΑΦ, ειδική αγωγή, συμπεριληπτική μάθηση, θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου, φύλο, επικοινωνία, δια- και ενδο- προσωπικές συγκρούσεις, οικογενειακές δυσκολίες και δυσκολίες ζεύγους.
Η Χριστίνα Καλαϊτζή είναι Ερευνήτρια στο πεδίο της Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Ειδικεύεται στην Αγγλική και Αμερικάνικη Παιδική Λογοτεχνία και στις εφαρμογές της Δημιουργικής Γραφής στην Εκπαίδευση. Η διδακτορική της διατριβή αφορά την ανάπτυξη του αφηγηματικού λόγου μέσω συνδυαστικής χρήσης αφηγηματικών στοιχείων. Έχει δημοσιεύσει μελέτες που αφορούν καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος και διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τo πρόσφατο επιστημονικό της σύγγραμμα παρουσιάζει την ανάπτυξη της αφηγηματικής δεξιότητας στην προσχολική ηλικία μέσω μίας ειδικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2015 διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργική Γραφή για τη Λογοτεχνία και την Εκπαίδευση» του Τ.Ε.Π.Α.Ε., Α.Π.Θ.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ανάπτυξη αφηγηματικού λόγου, καινοτόμες εφαρμογές παιδικής λογοτεχνίας & δημιουργικής γραφής στην εκπαίδευση, δημιουργικές προσεγγίσεις του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος, διδακτικές παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Η Δέσποινα Καραγιάννη είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στην Ενταξιακή και Ειδική Αγωγή. Είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η έρευνα της επικεντρώνεται στο πως μπορούμε να αναπτύξουμε ηγετικές δεξιότητες στα παιδιά. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες της σε διεθνή συνέδρια. Έχει ειδικευτεί στην Συστημική-Οικογενειακή θεραπεία και έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως εκπαιδεύτρια σε Κέντρα δια Βίου Μάθησης και Σχολές Γονέων. Από το 2013 συντονίζει ομάδες γονέων και είναι καθηγήτρια σε εκπαιδευτικές δομές. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στην Ελληνική Αστυνομία, σε φορείς με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, με άτομα με αναπηρίες, με πρόσφυγες και με ψυχιατρικούς ασθενείς. Έχει υπάρξει εξωτερικός συνεργάτης σε προγράμματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καθώς και σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας.
Η Κατσάπη Ρέα είναι υποψήφια διδάκτωρ της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ, η έρευνα της οποίας επικεντρώνεται στη σχέση παιδιού - χώρου και στη δημιουργία εκπαιδευτικών τόπων στη συνεργατική τάξη του νηπιαγωγείου. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (MEd) στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Είναι υπότροφος του Ινστιτούτου Διεθνούς Επικοινωνίας ΙΙΚ Düsseldorf της Γερμανίας, όπου και πραγματοποίησε σειρά σεμιναρίων για τη διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας. Γνωρίζει Αγγλικά, Γερμανικά και Ρωσικά. Έχει εργασθεί ως συνεργάτης μαθήματος σε προπτυχιακά μαθήματα του Τ.Ε.Π.Α.Ε. της Παιδαγωγικής Σχολής ΑΠΘ καθώς και ως εκπαιδευτικός σε ιδιωτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι: Χώρος και εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικό υλικό και οι εφαρμογές του, συνεργατική διδασκαλία και μάθηση, διδασκαλία ξένων γλωσσών στην προσχολική ηλικία.
Ο Δημήτριος Κόγκας είναι κάτοχος ΒΑ και ΜΑ στην κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο του Essex. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην οργανωσιακή θεωρία, ιδεολογία, εργασιακές σχέσεις, κουλτούρα και ηγεσία. Έχει γράψει βιβλίο πάνω στην Οργανωσιακή Θεωρία και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και αυτή την περίοδο γράφει βιβλίο πάνω στην κοινωνιολογία. Ο Δημήτριος Κόγκας είναι υπεύθυνος των προπτυχιακών προγραμμάτων της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Κολεγίου Mediterranean, Αθήνα, Ελλάδα και διδάσκει Κατανόηση Ανθρώπων στους Οργανισμούς και τις Επιχειρήσεις, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Ανάπτυξη Ηγεσίας και Διοίκησης και Πρότζεκτ Συμβουλευτικής. Επίσης διδάσκει Ποιότητα, Ηγεσία και Διοίκηση στο πρόγραμμα MA Education Leadership and Management.
Η Έλενα Λέκκα είναι πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MSc) από το UCL Institute of Education. Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Β’ Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών). Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (μέλος διεπιστημονικής επιτροπής για την διαγνωστική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών). Επίσης, έχει συνεργαστεί με μη κυβερνητική οργάνωση για την υποστήριξη καρκινοπαθών συμμετέχοντας σε ερευνητικές δραστηριότητες που αφορούν ομάδες ανασφάλιστων ογκολογικών ασθενών. Έχει υπάρξει εξωτερικός συνεργάτης σε κέντρο παροχής ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών για παιδιά και αναλαμβάνει την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Είναι καθηγήτρια στα προγράμματα της Σχολής Ψυχολογίας και της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Mediterranean College.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: μαθησιακές δυσκολίες, ψυχική ανθεκτικότητα, συναισθηματική ευημερία και επαγγελματικές προσδοκίες σε παιδιά και εφήβους, γονικά στυλ και δεσμοί προσκόλλησης, ενσωμάτωση και συμπερίληψη
Ο Αθανάσιος Μανδρούκας είναι Αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Καρόλου της Πράγας. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc Sport and Exercise Science) από το Leeds Beckett University (UK) και Διδάκτωρ από το Charles University in Prague. Κατά τις μεταπτυχιακές του σπουδές ασχολήθηκε με τη μεθοδολογία και την αξιοπιστία των επαναλαμβανόμενων μετρήσεων στο εργαστήριο. Στη διδακτορική του διατριβή εξέτασε και σύγκρινε νεαρούς ποδοσφαιριστές και απροπόνητα άτομα της ίδιας βιολογικής ηλικίας στις αναπτυξιακές ηλικίες. Έχει διατελέσει ως υπεύθυνος τόσο των εργαστηριακών μαθημάτων των φοιτητών, όσο και αξιολογητής των εργαστηριακών αποτελεσμάτων σε εξωτερικές ομάδες. Είναι κάτοχος διπλώματος UEFA B’ και στη διαδικασία αξιολόγησης του UEFA A’. Υπήρξε προπονητής αναπτυξιακών ηλικιών στο ποδόσφαιρο και Υπεύθυνος Φυσικής Κατάστασης στο ανώτερο επίπεδο. Επίσης, έχει εργαστεί ως διοικητικός υπεύθυνος σε αθλητικούς συλλόγους με κύρια αρμοδιότητα την εύρυθμη οργάνωση και λειτουργία τους και ως ωρομίσθιος καθηγητής Φυσικής Αγωγής σε σχολεία μέσης εκπαίδευσης στο Leeds της Αγγλίας. Έχει πλούσιο ερευνητικό και συγγραφικό έργο σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, καθώς και παρουσιάσεις σε συνέδρια του εξωτερικού. Το επιστημονικό του έργο έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο με πολλές αναφορές από άλλους επιστήμονες. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις μορφολογικές και λειτουργικές προσαρμογές του οργανισμού από τη συστηματική άσκηση.
H Ευαγγελία Μαρκάκη είναι Διδάκτορας Εφαρμοσμένης Στατιστικής του Αριστοτελείου Παν/μιου Θεσσαλονίκης και Επιστημονική Διευθύντρια της Εταιρίας Excellentia International. Συνεργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε τομείς Ανθρώπινου Δυναμικού, συντονίστρια για τη διαχείριση διαδικασιών προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού, τη διεξαγωγή συνεντεύξεων, τον προγραμματισμό του ανθρωπίνου δυναμικού, την ανάπτυξη εκπαίδευσης και αξιολόγησης. Τα τελευταία 5χρόνια έχει πραγματοποιήσει πάνω από 3.000 συνεντεύξεις αξιολόγησης προσωπικού και υποψηφίων. Έχει εργαστεί στην Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), στο περιφερειακό κανάλι Blue Sky, στους Ολυμπιακούς Αγώνες Αθήνα 2004 για την Αθηναϊκή Ολυμπιακή Ραδιοτηλεοπτική (ΑΟΒ), σε συμβουλευτικές εταιρίες και στην εταιρία δημοσκοπήσεων VPRC. Από το 2008 εργάζεται στον τομέα του επαγγελματικού προσανατολισμού, του σχεδιασμού καριέρας και ανάπτυξης σταδιοδρομίας. Η κ. Μαρκάκη έχει υπάρξει επιστημονική υπεύθυνη σε οργανισμούς σχεδιασμού και ανάπτυξης σταδιοδρομίας παρέχοντας υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού σε εφήβους, ενήλικες και ανέργους, υπηρεσίες οργάνωσης και ανάπτυξης καριέρας και υπηρεσίες επανατοποθέτησης στην αγορά εργασίας. Έχει πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία στον εκπαιδευτικό τομέα με διδακτική εμπειρία. Από το 2009 μέχρι και σήμερα διδάσκει στην ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2007 αποφοίτησε από το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Συμμετέχει παρουσιάζοντας ακαδημαϊκό έργο σε ημερίδες και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει υπάρξει εισηγήτρια σε ημερίδες και σεμινάρια ιδιωτικών και δημοσίων φορέων. Μιλάει τέσσερις ξένες γλώσσες: γαλλικά, αγγλικά, ιταλικά και γερμανικά. Είναι μέλος Ευρωπαϊκών και Διεθνών Ενώσεων 'Έρευνας, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Ανάλυσης Δεδομένων.
Η Άννα Μαυρέλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τώρα ζει στην Ελλάδα όπου είναι επικεφαλής και ακαδημαϊκή συντονίστρια σε εκπαιδευτικό κέντρο για παιδιά στη Γλυφάδα, Αττικής. Έχει πτυχίο Ψυχολογίας και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και την Εκπαιδευτική Ηγεσία. Έχει 21 χρόνια διδακτικής εμπειρίας, κυρίως ως νηπιαγωγός και δασκάλα φυσικών επιστημών σε δημόσια σχολεία της Νέας Υόρκης. Επίσης ήταν υπεύθυνη για την εκπαίδευση και την επαγγελματική συμβουλευτική (mentoring) άλλων καθηγητών. Στους επόμενους μήνες θα ολοκληρώσει το πτυχίο της στο Hellenic American College, το οποίο θα ανοίξει ένα καινούργιο παρακλάδι στην καριέρα της που θα συνδυάσει την αγάπη της για την εκπαίδευση με την τέχνη της ψυχολογίας.
Στο Mediterranean College διδάσκει από τον Φεβρουάριο 2021, το μάθημα Developing the Skills of the Specialist Practitioner, στο αγγλόφωνο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών MA Education.
Η Ιωάννα Μενεγάτου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στη Ψυχολογία. Έχει αποκτήσει τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Birmingham στην Αγγλία. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και επιστημονικών συνεδρίων σε ό,τι αφορά τις παρεμβάσεις και αξιολογήσεις μαθητών στο φάσμα του Αυτισμού, Δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ και προβλημάτων συμπεριφοράς (Makaton, PECS, TEACCH, Lego- based Therapy, Κοινωνικές Ιστορίες, ΑΒΑ). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει διδασκαλία και παρέμβαση σε παιδιά σχολικής ηλικίας σε σχολικό πλαίσιο αλλά και σε ατομικές συνεδρίες στην Ελλάδα, καθώς επίσης και σε ειδικές εκπαιδευτικές δομές σε Ελβετία και Αγγλία. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο των διαγνώσεων και αξιολογήσεων και συνεργάζεται με την υπηρεσία Ειδικής Αγωγής στο Λονδίνο ως συντονίστρια συγγραφής και έκδοσης γνωματεύσεων (Education Health Care Plan Coordinator).
Στο Mediterranean College είναι υπεύθυνη πρακτικής άσκησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Συμπερίληψη και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Αναστασία Μπενέκου - Καθηγήτρια στην Προπτυχιακή Σχολή Εκπαίδευσης (BA) στο Mediterranean College.
Η Αναστασία είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Πανεπιστήμιο του Κεντ στο Canterbury και τη χρονιά 2019 – 2020 της απονεμήθηκε η υποτροφία Chevening από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου σε συνεργασία με το Ίδρυμα John Latsis Public Benefit Foundation. Είναι Πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Είναι επίσης διαπιστευμένη ψυχοθεραπεύτρια γνωστικής συμπεριφορικής ψυχοθεραπείας από την Ελληνική Εταιρεία Έρευνας της Συμπεριφοράς στη Θεσσαλονίκη.
Έχει συνδυασμένο υπόβαθρο ως θεραπεύτρια και ως διοικητικός τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα. Στο παρελθόν εργάστηκε στην Ελληνική Εταιρεία Αλτσχάιμερ ως ψυχολόγος και σε διάφορες ΜΚΟ στην Ελλάδα, τόσο ως θεραπεύτρια όσο και ως country director, με στόχο την ενσωμάτωση των προσφύγων στην ελληνική κοινωνία, την εκπαίδευσή τους αλλά και την ψυχοκοινωνική τους υποστήριξη.
Η Ράνια Παπαδήμα είναι συνεργάτιδα καθηγήτρια στο Mediterranean College, όπου διδάσκει Θεωρίες Γλωσσικής Πρόσκτησης ξένων γλωσσών, Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς. Έχει διδάξει επίσης στο Royal Holloway - Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και στο Πανεπιστήμιο του Dundee. Είναι συνεργάτης της Ακαδημίας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Ηνωμένου Βασιλείου (Higher Education Academy) και έχει εκτεταμένη εμπειρία διδασκαλίας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, αλλά και στη διδασκαλία Αγγλικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακού στη Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης / Διεθνούς Γλώσσας από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει λάβει περαιτέρω εκπαίδευση στη Διδακτική Μεθοδολογία και στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, ενώ εκπονεί διδακτορική διατριβή στο Πανεπιστήμιο Δουβλίνου (DCU). Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται: xρήση της Αγγλικής ως Μέσο Διδασκαλίας στην Ανώτερη Εκπαίδευση, Ιρλανδική Λογοτεχνία και Πολιτισμός.
Η Κατερίνα Ράβναλη είναι παιδαγωγός, δασκάλα και θεατροπαιδαγωγός. Έχει πραγματοποιήσει σπουδές στα Παιδαγωγικά (ΒΑ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ), στο Θέατρο και τα Θεατροπαιδαγωγικά (BA, Msc στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ), καθώς και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (Msc στη Δια Βίου Μάθηση, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας). Παράλληλα, παρακολουθεί επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αιγαίου). Έχει εκπονήσει τις παρακάτω ερευνητικές διπλωματικές εργασίες: «Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της εργασίας: Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος μέσω δραματικών μεθόδων» και «Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών ικανοτήτων μέσω της θεατροπαιδαγωγικής μεθόδου: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση σε δομή φιλοξενίας προσφύγων». Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως παιδαγωγός σε καταυλισμό προσφύγων μέσω της ΜΚΟ Άρσις, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ενηλίκων και παιδιών. Ως δασκάλα και θεατροπαιδαγωγός έχει εργαστεί σε δημόσια δημοτικά σχολεία (εκπαιδευτικός τάξης και δασκάλα παράλληλης στήριξης), σε δημόσια και ιδιωτικά ΚΔΑΠ, στο ΚΘΒΕ, σε θεατρικά και δημιουργικά εργαστήρια, στη διοργάνωση παιδικών εκδηλώσεων, σε καλοκαιρινά family resorts και παιδικές κατασκηνώσεις. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την εκπαίδευση και ανάπτυξη ενήλικων και ανθρώπινου δυναμικού, την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και των κοινωνικών ικανοτήτων, το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση και το κοινωνικό θέατρο, το θέατρο συνόλου, τα παιχνίδια ρόλων και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση.
Η Βάνα Ρόζου είναι κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση, στην Ηθική Φιλοσοφία και Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εξειδικευτεί στην διαπολιτισμική εκπαίδευση/μειονοτική εκπαίδευση και τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια στην Επαγγελματική Συμβουλευτική (Κ.Ε.Α.Ε.Σ.), του Τομέα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει δουλέψει σε δομές υποστήριξης για μέλη και οικογένειες παιδιών με αναπηρία. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια και σε συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: εκπαίδευση ενηλίκων, περιβαλλοντική ηθική, διαπολιτισμική εκπαίδευση
Σκαρλατάκη Αγγελική – Καθηγήτρια στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (Σχολή Επιστημών της Αγωγής - BA) στο Mediterranean College. Η Αγγελική Σκαρλατάκη είναι Πτυχιούχος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επίσης είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή (ΜSc) από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είναι διαπιστευμένη εκπαιδεύτρια της δια βίου εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία στην προσχολική αγωγή και την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο TEACCH, Treatment Education of Autistic and Communication handicapped Children. Έχει εργαστεί ως ειδική παιδαγωγός σε ελληνικά σχολεία της προσχολικής αγωγής, όπως επίσης σε επιστημονική ομάδα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (φάσμα αυτισμού), νοητική αναπηρία, διαταραχές λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Η Ευαγγελία Τσερπέλη είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας BSc (Hons) του Open University (Μ. Βρετανία) και έχει Μεταπτυχιακό Τίτλο στη Μεθοδολογία της Έρευνας (MSc Psychological Research Methods) από το University of Plymouth (Μ. Βρετανία). Τελεί Υποψήφια Διδάκτορας του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (τομέας Ψυχολογίας) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει συμμετάσχει με παρουσιάσεις σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια.
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: οικογενειακές σχέσεις με έμφαση στο ρόλο του πατέρα και τη συναισθηματική διαπαιδαγώγηση (γονική αποδοχή-απόρριψη), κοινωνική δικαιοσύνη, εφαρμογή/αξιολόγηση εμπειρικά τεκμηριωμένων προγραμμάτων.